Hvad ønsker jeres 5 årige sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.777 visninger
52 svar
37 synes godt om
26. oktober 2015

Loa

Både piger og drenge Eller hvad er de særligt glade for

Når jeg spørger Isabella selv, ønsker hun sig ALT legetøj hun ser

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2015

sne190810

Åh, altså sådan er det også lidt her.  

Men ting jeg ved hun er og har været svært glad for er faktisk LEGO Friends. Fordi hun syntes det er SÅ hyggeligt at sidde og bygge med enten mig, eller min mand (okay, indrømmet... Det er mest min mand som finder det sjovt, det er lige småt nok for mig), fordi det er en slags nærvær på en helt anden måde, fordi man er sammen om det. 

Det er sådan lidt projekt-agtigt, som kræver lidt koncentration både fra barnet og den voksne. 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

ll.andersen

Min datter har ønsket sig LEGO friends, Barbie, perler til at lave smykker, Nintendo dsi og bræt spil vi kan spille sammen (hun er træt af at tabe i vildkatten ��) 

hun er 5 år

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Loa

sne190810 skriver:

Åh, altså sådan er det også lidt her.  

Men ting jeg ved hun er og har været svært glad for er faktisk LEGO Friends. Fordi hun syntes det er SÅ hyggeligt at sidde og bygge med enten mig, eller min mand (okay, indrømmet... Det er mest min mand som finder det sjovt, det er lige småt nok for mig), fordi det er en slags nærvær på en helt anden måde, fordi man er sammen om det. 

Det er sådan lidt projekt-agtigt, som kræver lidt koncentration både fra barnet og den voksne. 

Hun har også okay med lego, men vi overvejer stadig at supplerer med det Men det bliver også mest leget med når vi ligesom bygger/sætter i gang. Det er fantastisk legetøj

Anmeld Citér

26. oktober 2015

B&J

Modellervoks 

spejl æg

kalaha 

zoopanic 

køkken legetøj 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

sne190810

Hun har også okay med lego, men vi overvejer stadig at supplerer med det Men det bliver også mest leget med når vi ligesom bygger/sætter i gang. Det er fantastisk legetøj

Ja, det er en god tidsrøver. 

Udover det, så har vi faktisk lige fået et nyt brætspil/kortspil af min mor i weekenden, som handler om lort (ja, som at gå på toilettet og lave lort!) Så når man taber en runde, der er 5, skal man tage en plastik lort på hovedet og sidde med den. 

Det gælder om man har nogle kort med hhv. Et billede af et toilet, en lort, toiletpapir og nogle hænder som bliver vasket. Så gælder det om hurtigst at lægge dem i rækkefølge. 

Spillet hedder PooHat, og pigerne herhjemme skraldgriner, fordi de syntes godt nok det er lidt fjollet. Det er sgu også lidt komisk, når man sidder med en lort på hovedet .. ��

http://aaretsspil.dk/portfolio-items/poohat/

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Loa

sne190810 skriver:

Ja, det er en god tidsrøver. 

Udover det, så har vi faktisk lige fået et nyt brætspil/kortspil af min mor i weekenden, som handler om lort (ja, som at gå på toilettet og lave lort!) Så når man taber en runde, der er 5, skal man tage en plastik lort på hovedet og sidde med den. 

Det gælder om man har nogle kort med hhv. Et billede af et toilet, en lort, toiletpapir og nogle hænder som bliver vasket. Så gælder det om hurtigst at lægge dem i rækkefølge. 

Spillet hedder PooHat, og pigerne herhjemme skraldgriner, fordi de syntes godt nok det er lidt fjollet. Det er sgu også lidt komisk, når man sidder med en lort på hovedet .. ��

http://aaretsspil.dk/portfolio-items/poohat/

Haha det lyder virkelig sjovt

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Benjamins'mor

Loa skriver:

Både piger og drenge Eller hvad er de særligt glade for

Når jeg spørger Isabella selv, ønsker hun sig ALT legetøj hun ser

Benjamin bliver 5 år lige efter nytår, så tillader mig at svare.  

Han ønsker sig: 

Skateboard. 

Spiderman action figur. 

Spiderman kuffert. 

Spiderman sengetøj. 

Lynet mcqueen sengetøj. 

iPad (får han nok ikke, men har skrevet den på efter hans ønske). 

GTA5 til ps2. 

Tøj med minions.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Loa

Benjamins'mor skriver:

Benjamin bliver 5 år lige efter nytår, så tillader mig at svare.  

Han ønsker sig: 

Skateboard. 

Spiderman action figur. 

Spiderman kuffert. 

Spiderman sengetøj. 

Lynet mcqueen sengetøj. 

iPad (får han nok ikke, men har skrevet den på efter hans ønske). 

GTA5 til ps2. 

Tøj med minions.

Kan han finde ud af at spille PS?

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Loa

ll.andersen skriver:

Min datter har ønsket sig LEGO friends, Barbie, perler til at lave smykker, Nintendo dsi og bræt spil vi kan spille sammen (hun er træt af at tabe i vildkatten ��) 

hun er 5 år

Har kigget lidt på Barbie, men kan ikke finde ud af om hun er for lille endnu?  Smykker/lav selv sæt, kunne være en god idé

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.