Hvad ønsker jeres 5 årige sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2015

larven

Min datter blev 5 i august.hun ønsker sig:

alt med My little pony

barbie

opgavebøger med tal og bogstaver 

sengetøj til voksendyne

film Barbie,klokkeblomst,My little pony osv��

tøj

frost handsker der kan skyde is

udklædningskjoler

ting til at lave kreative ting af: perler glitterlim mm

lego

det var lidt af ønskelisten☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2015

MyLove E

Loa skriver:

Både piger og drenge Eller hvad er de særligt glade for

Når jeg spørger Isabella selv, ønsker hun sig ALT legetøj hun ser

Min søn på 4 1/2 ønsker sig en malkemaskine???? Ved ikke hvor jeg finder sådan en

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Fremad

MyLove E skriver:

Min søn på 4 1/2 ønsker sig en malkemaskine???? Ved ikke hvor jeg finder sådan en

Hihi det var alligevel det bedste ønske jeg endnu har hørt....

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Loa

MyLove E skriver:

Haha bor i på landet eller?

Tror da ikke Isabella ville ane hvad det var

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Skouboe

MyLove E skriver:

Da min ældste var 5 ønskede hun sig Fredensborg Slot 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Pikku Myy

sille000 skriver:

Min søn på 5 som er bagefter i udvikling spiller også gta5 på Xbox og er god til det

Nu spørger jeg også lige dig: Har du spillet gta sammen med din søn? Jeg er nysgerrig efter at vide om I ved hvad det er. Jeg tænker at det er rated 18 af en grund. Synes I den er for hårdt rated? For da jeg var yngre var gta rigtig voldsomt, og slet ikke noget jeg vil have min søn (7 år) skal tage med ind i sin legeverden.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

TNBC

Pikku Myy skriver:

Nu spørger jeg også lige dig: Har du spillet gta sammen med din søn? Jeg er nysgerrig efter at vide om I ved hvad det er. Jeg tænker at det er rated 18 af en grund. Synes I den er for hårdt rated? For da jeg var yngre var gta rigtig voldsomt, og slet ikke noget jeg vil have min søn (7 år) skal tage med ind i sin legeverden.

ja ved bestemt godt hvad det er, jeg har nevøer der spiller det. man kan spille på forskellige måder.. 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Benjamins'mor

Loa skriver:

Kan han finde ud af at spille PS?

Ja.  

Han forstår ikke at løse opgaverne men han køre rundt i biler osv i gta. 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Benjamins'mor

Ønsker din søn sig Grand Theft Auto 5? Er det noget du forventer han får? Ved du godt hvad det er?

Jeg blev lidt chokeret, så jeg vil meget gerne høre dit svar, men jeg skal nok have et åbent sind

Ja, det gør han.  

Hans onkel har det og han synes det er så sejt. 

Jeg spillede selv gta som barn, samt en masse andre spil. Så måske derfor jeg er mere åben for det. 

Han forstår ikke at løse opgaverne, han kører bare rundt i bilerne. 

Ekstra - Jeg forventer ikke han får nogen af de ting han ønsker sig, som sagt er det en ønskeseddel til jul. 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Benjamins'mor

Pikku Myy skriver:

Svare lige her. 

Vi har et af de lidt ældre spil. Og hvis ikke de har lært hvordan det "voldelige" foregår, så ved de jo ikke hvordan de skal gøre. 

Fx har min søn ikke skydevåben. Han køre kun rundt i bilerne, går ind i butikker osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.