Hvad ønsker jeres 5 årige sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2015

serinasmor

Serina bliver 6 i januar og ønsker sig alt hvad der er i BR 

Hun leger med Barbie, Lego, Lego Friends, dukker, legemad, my Little pony ..

Hun har lige selv købt sommerfugle der kan baske med vingerne og en stor legoplade da hun var i BR med far og fik lidt af hendes fødselsdags penge med ( der er læææænge mellem fødselsdag og jul så vi giver hende lov til at bruge lidt af sine fødselsdags penge i efteråret)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2015

Pikku Myy

Benjamins'mor skriver:

Svare lige her. 

Vi har et af de lidt ældre spil. Og hvis ikke de har lært hvordan det "voldelige" foregår, så ved de jo ikke hvordan de skal gøre. 

Fx har min søn ikke skydevåben. Han køre kun rundt i bilerne, går ind i butikker osv.

Så lyder det jo helt hyggeligt :-) Jeg var ikke klar over at man kunne undgå al volden etc. Har du tænkt over hvad du gør når han bliver gammel nok til at udforske de mørkere sider, men måske stadig ikke er gammel nok til at forstå at det ikke kan overføres til den virkelige verden?

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Benjamins'mor

Pikku Myy skriver:

Så lyder det jo helt hyggeligt :-) Jeg var ikke klar over at man kunne undgå al volden etc. Har du tænkt over hvad du gør når han bliver gammel nok til at udforske de mørkere sider, men måske stadig ikke er gammel nok til at forstå at det ikke kan overføres til den virkelige verden?

Nej, det har jeg faktisk ikke. Men han har generelt ikke svært ved at skelne mellem fantasi og virkelighed. Så tænker ikke det bliver noget problem. 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

K&S

Loa skriver:

Både piger og drenge Eller hvad er de særligt glade for

Når jeg spørger Isabella selv, ønsker hun sig ALT legetøj hun ser

Anton blev 5 år i august, og hans ønskeseddel så sådan ud (han er selv kommet på alle ønskerne) 

Fiskenet med lang stang

James og kulvogn (BRIO)

Legeblender

Orla Frøsnapper (DVD)

Paraply med Spiderman eller HULK 

Periskop

Rumraket

Vækkeur 

Xylofon (ståmodel med hjul) 

Udover det så er han vild med LEGO, BRIO (har været et hit længe), biler biler biler og så er han begyndt at vise interesse for Playmobil. Han synes også, det er super hyggeligt at spille med os, så vi hygger med Uno junior, Ludo, Vildkatten, Sorteper og Klodsmajor.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

2babygirls

Loa skriver:

Både piger og drenge Eller hvad er de særligt glade for

Når jeg spørger Isabella selv, ønsker hun sig ALT legetøj hun ser

Djeco snekugle, nyt tæppe til værelset, monster High dukker, Walkie talkie, Barbie der synger,  voksen sengetøj, voksen dyne, monster High dvd, Lego Friends ur, sjippe tov, lære bøger med opgaver i, 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Pikku Myy

Benjamins'mor skriver:

Nej, det har jeg faktisk ikke. Men han har generelt ikke svært ved at skelne mellem fantasi og virkelighed. Så tænker ikke det bliver noget problem. 

Børnene i min søns klasse skelner egentlig også rigtig fint mellem virkelighed og fiktion, men de tager stadig fiktionen med sig ind i deres leg og bruger den i deres indbyrdes relationer. Og her synes jeg der er meget langt fra at slåsse med enderdrager til at dræbe gamle damer fordi man skal bruge en bil.

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Silas&Mille

Loa skriver:

Har kigget lidt på Barbie, men kan ikke finde ud af om hun er for lille endnu?  Smykker/lav selv sæt, kunne være en god idé

Min datter på 3, snart 4 leger allerede lidt med Barbie, så tror ikke 5 år er for tidligt

Dreng snart 5 år:

Lego Ninjago, eller nej ALT Lego

Spiderman ting

Hulk ting

Diverse brætspil

Klodsmajor

Tøj

Sengetøj med Avengers, Spiderman, Ninjago, Lego

Anmeld Citér

27. oktober 2015

MyLove E

sscm skriver:

Hihi det var alligevel det bedste ønske jeg endnu har hørt....

Har lige kigget på bruders, jeg kan få noget som minder om en malkemaskine men den koster næsten 700kr

Anmeld Citér

27. oktober 2015

MyLove E

Loa skriver:

Haha bor i på landet eller?

Tror da ikke Isabella ville ane hvad det var

Ja der Gør vi og så er hans moster landmand og passer køer

Anmeld Citér

27. oktober 2015

MyLove E

sille000 skriver:

Min søn på 5 som er bagefter i udvikling spiller også gta5 på Xbox og er god til det

Øhhh er han bagefter i udvikling? ? og så spiller han Playstation og rimelig vilde spil?? 

Så er min skyld fuldstændig tabt bag en vogn!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.