Anonym skriver:
Nej men jeg tror ikke på hun har fået jobbet med en dags varsel og derfor burde der være en plan - inkl at hun ville færdiggøre sine opgaver. Vi andre har sådan set forsøgt at få det til at hænge sammen med forældremøde og så er det faktisk ret problematisk at det slet ikke bliver afholdt. Jeg mener at både lærer og skolen burde kunne have gjort det anderledes.
Nej, det kan jeg kan godt forstå at du ikke tror på. Men igen, i ved jo heller ikke om der ligger noget andet bag.
Jeg er sikker på at hendes kollegaer er ligeså ærgelig over det, da de har endnu mere planlægning ift. undervisning, møder, elever osv. der nu skal dækkes ind. Og lige der synes jeg måske det er en smule ego, at du kun tænker på at i har skullet tage fri til at møde op til et forældremøde. Er sikker på at de andre lærer i teamet har villet gøre hvad de kunne for det kunne løbe af stabelen alligevel.
Og er det en skole-hjemsamtale eller et forældremøde? Lige meget hvad, er de jo et team, så der burde være en anden lærer der inde over, der så kan snakke trivsel osv.
Anmeld
Citér