FrkHS skriver:
Hejsa 
Synes altid man har brug for lidt afstand, og baby.dk er den sidste hjemmeside jeg har lyst til at besøge efter et mislykket forsøg.
Det lyder da lidt mystisk at din slimhinde periodevis er "anderledes". Du har jo fået crinone, så det burde jo også være med til at opbygge en god slimhinde, men kender rigtig godt der dér med at man har brug for at udelukke alt. Jeg har også en ide om at jeg ikke kan holde på ægget, for umiddelbart ser det jo ud til, at jeg indtil nu laver sådan rimelig fine æg, og også et okay antal, så jeg gransker også min hjerne med hvad pokker årsagen til at det kan være så svært mon er.
Jeg kontaktede klinikken, da jeg alligevel skulle have mere Crinone og spurgte i forhold til julelukket. Sidste dag for tilmelding inden jul er d. 30/11, så det når vi ikke, og så bliver det først engang i det nye år vi kommer igang igen. Men prøver at opmuntre mig selv med, at det ikke betyder en jul fyldt med hormoner og frustrationer over om det nu sætter sig fast, og det tror jeg er meget godt.
Det er først testdag på mandag, men har da ikke fået mens endnu.
Har haft rigtig mange tegn på mens siden sidste torsdag og har faktisk troet HVER morgen at nu var løbet kørt, men der er ikke sket noget endnu. Tør desværre bare overhoved ikke at tro på noget, og slet ikke når jeg har fornemmelsen af mens, så nu venter jeg bare, og håber at den ikke kommer i weekenden, for der har vi bryllupsdag og skal på hotel, og kunne levende forestille mig, at det kunne smadre en hel weekend hvis det kom.
Jeg fik en "Håber du har det godt mail, og vi glæder os til du kommer tilbage igen"-mail fra min leder. Virkeligheden er bare, at jeg ikke aner om/hvornår jeg kommer tilbage, og slet ikke nu, hvor vi er igang med den større klage til fagforeningen.
Det er altid godt at komme ud og få hygget lidt når det hele er lidt sort, og hvis det er sammen med nogen der ved hvad man tumler med, er jeg næsten sikker på de vil gøre alt for at det bliver super sjovt og hyggeligt..
Ja, lige præcis! Normalt er det jo super spændende at snakke om graviditet, børn og forhold, men når man igen står med en negativ test, er det bare det sidste jeg ønsker. Vil Allerhelst bare Være alene og tude under min dyne.. er også medlem af flere grupper på Facebook med folk der er i behandling, og selvom jeg langt bedre kan forholde mig til dem, så har jeg faktisk også svært ved at rumme deres håb, det håb der lige blev revet fra mig. Men ja... det tog lige et par dage og nu er jeg på vej tilbage op på hesten igen 
Jamen jeg kan bare se på.min mens ar den hver anden/tredje måned er sådan helt mørk, størknet og klumpet
som om blodet slet ikke er friskt men har Været sådan ja... gammelt? Og så varer det kun et par dage.. Panikker jo helt vildt hver gang det sker, men måneden efter er alt bare super! Lige som det plejer og bør Være (tænker jeg).. ved ikke rigtigt.. har tænkt mig at nævne det næste gang over for klinikken når jeg alligevel skal tilmelde mig næste gang.
Jeg skulle også til at sige det; altså enten er du jo gravid nu og kan juleoverraske alle/ønske jer masser af baby stuff, hvis de allerede ved det, og hvis ikke kan du nyde maden, selskabet og ikke mindst vinen med god samvittighed
Altså der er jo mange der fortæller om den der mens lignende murren i maven som har Været det første tidlige tegn på en graviditet. Og har også hørt at mange får det i forbindelse med crinone. Så håber at det er en af de to ting og ikke din mens der presser sig på
men så har den da også gjort det længe efterhånden, så måske det er noget andet eller frygten? Men ja, kan godt se at det må Være lidt af en lyseslukker, hvis den kommer her i weekenden
dog håber jeg at hvis det sker at du vil kunne glemme og udskyde din sorg til når I kommer hjem igen så i kan nyde jeres ophold. Personligt synes jeg altid at det er de dage hvor der er langt mest op til noget sexy time at det ikke sker
se bare vores årsdag, på vores ferie til London og Kreta, eller hvis vi har Været ude og spise eller i byen ja... jeg tror faktisk at det er når der sker noget særligt at vi har mindst Sex
men det plejer at Være fordi vi så går All in på at nyde de oplevelser og stunder så vi er helt færdige bagefter og egentlig bare vil i seng når vi kommer hjem 
Hmm ja okay, umiddelbart er det da fint at de skriver det, men hvis det kun er den pæne overflade kan det jo Være ligegyldigt og næsten hånligt 
- Hvad siger din fagforening egentlig?