Risse skriver:
Nej hvor fedt! Hvor langt er du kommet med det? Og må jeg se opskriften? Går nemlig og samler lidt opskrifter
Hvilke dokumentarer ser du? er der noget spændende? mangler totalt inspiration til at få de sidste 3 dage inden BP til at gå!
Jeg sover også snildt flere timer! Eller halv sover
Men det vigtigste er vist bare at man gør det inden kl 16, for så vil man normalvis have svært ved at falde i søvn om aftenen... Det gælder bare overhovedet ikke med alle de hormoner i kroppen 
Jeg dyrker ikke det store... Danser amok til fester, svømmer og går ture og så cykler jeg ellers rundt... Men absolut intet at prale af. I går gik vi dog en tur på 3,5 timer, så vi have lidt ømme fødder da vi kom hjem - men nøj hvor var skoven bare helt vidunderlig
Kan du ikke gå en tur, svømme eller cykle? Det står der i hvert fald i mine papirer at man gerne må. Dog kun svømning en uge egfter ÆU hvis man har det
Ja, sådan havde jeg det også da vi prøvede selv. De første par gange havde jeg SÅ mange phantom symptomer som jeg kalder det, symptomer der kom fordi jeg ønskede dem. Denne gang er jeg dog overbevist om at de er der pga. de hormoner jeg får
Er du også på crinone? For det skulle også give graviditets symptomer, så det hjælper mig rigtig meget at sige til mig selv at det bare er det, så jeg bruger den til at abstrahere mig selv fra at gå i selvsving 
Ja, kærligheden er jo det vigtigste 
Derfor sagde jeg også til min forlovede da vi fik at vide at han ikke kunne få børn, at jeg ville selvfølgelig blive hos ham, hvis han så ville stoppe der. Det er jo ham jeg elsker
Når det så er sagt er jeg så enormt lykkelig for at han også vildt gerne vil være far og ingen problemer havde med donorsæd når det kom til stykket. Og selvfølgelig endnu mere glad for at vi har fået en chance for et biologisk barn alligevel! For jeg vil da elske at vores børn også vil arve fysiske ting fra ham 
Er ikke kommet så frygtelig langt. Hækler bare ind imellem når det lige falder mig ind. Har ikke en egentlig opskrift på det. Hækler bare sådan helt plain, og så skal der hækles en kant på.
I nat har jeg sovet 12 timer(udover alle de gange jeg har skullet tisse pga crinonen), og er stadig træt. Føler ikke rigtig jeg bliver ordenligt udhvilet, men måske skyldes det også bare hele situationen med en ret smertefuld æu der stadig driller mig og så en kedelig hormonbehandling. Er bare glad for jeg ikke har de store forpligtelser idag, andet end at skulle til fertilitetsterapeut og så ud og købe fødselsdagsgave til en børnefødselsdag på fredag. Det må jeg lige kunne klare.
Som sagt er jeg også på crinone, og er helt sikker på de spiller et vældigt puds i forhold til symptomer. Samtidig tænker jeg også, at det lige så godt kunne være mens der er på vej, så vil ikke tro eller håbe på noget.
Fik heldigvis en rigtig god opringning igår, at to af mine æg har udviklet sig til blastocyster og er blevet frosset ned. Det letter helt vildt at vide, at jeg ikke skal igennem den helt vilde hormonbehandling hvis dette forsøg ikke skulle lade sig gøre.
Med hensyn til dokumentarer ser jeg bare alt mulig på dplay.dk.. Så kan jeg nemlig ligge inde i sengen og se det på computeren.
Det er da super du kun har 3 dage tilbage til bp og endnu ikke har fået din mens. Det kunne umiddelbart være rigtig gode tegn tænker jeg
Jeg tror jeg svæver mellem total håb, og total modløshed. Man kender skuffelsen bedre end noget andet, og det er min 10. behandling jeg et igennem, og synes efterhånden jeg kender min krop rigtig godt, og alle de tegn der plejer at komme op til mens.
Jeg går også rigtig mange ture i skoven med hundene, især i de her dage hvor vejret bare er så dejligt. Vi bor heldigvis nærmest lige ved siden af en lille skov der ligger i roskilde by, så det er rigtig nemt lige at gå derover med hundene og få lidt luft.
Jeg må indrømme jeg er lidt ked af, at det barn vi nu engang vil få en dag, aldrig vil kunne blive en blanding af min kone og jeg. Det har vi selvfølgelig vidst hele tiden, og jeg tænker også at bare det hun er med til at præge opvæksten, vil gøre at en stor del af hende også bliver afspejlet