FrkHS skriver:
Synes min læge er meget godt med i ryggen på mig. Hun har sagt at jeg TIDLIGST kan være tilbage på fuld tid på arbejdet i midten af januar.
Lige nu har jeg bare brug for at komme mig og finde mig selv igen, og det gør jeg ikke ved at presse mig afsted på et arbejde der bare gør mig SÅ ked og utilpas. Stress er virkelig ikke noget at spøge med. Det rammer som en hammer.
Vi er også meget glad for det æg der var til oplægning, og håber så inderligt at de andre kan dyrkes videre til blastocyster og overlever frys. Mit næste - og sidste forsøg i det offentlige skal være lang protokol, og det har jeg bestemt ikke lyst til.
Vi er tilknyttet Holbæk fertilitetsklinik og har været SÅ tilfredse med at komme der. De er super søde og meget seriøse i deres arbejde.
Lige pt går jeg bare og overvejer hvilken privatklinik vi skal have kontakt til, hvis vores forsøg i det offentlige ikke giver succes. Vores bank har godkendt et lån på 50.000 så vi har til 3 icsier i det private.
Hvor mange forsøg havde i været igennem? Du har sikkert skrevet det længere oppe i tråden, men her dagen efter ÆO er jeg simpelthen blevet så sløj og doven
Hvor er det fedt at høre at du har en god læge der kan se mærke din stress. Har efterhånden haft en del læge de sidste 5 år, da jeg har flyttet meget rundt og sjældent kommer ind til den samme, og der er godt nok forskel!
Det er også rigtig godt at du bare passer på dig selv, især nu.. jeg har som sagt primært ligget i min fantastiske flyde sofa det meste af tiden både på hormoner og nu; det føler jeg mig bare mest tryg ved
Vi synes at ÆO var helt vildt overvældende, for vi havde slet ikke regnet med at vi ville knytte os så meget til den lille boble, men det var bare kærlighed så snart vi så den
synes der er noget enormt smukt ved tanken om at vi måske allerede har mødt vores kommende barn 
Dejligt at høre at banken har sagt ja til et lån, det må give en helt masse ro, men du lyder ikke synderligt optimistisk hvad denne omgang lyder? Jeg tænker bare, du er allerede flere forsøg foran i dine tanker? Jeg forstår frygten for skuffelsen, hvis ikke det lykkes, men tænker bare når du siger at du også har stress, så håber jeg ikke at du yderligere også mister håbet, for så bliver det først for alvor mørkt 
Hahahaha det er også bare helt i orden! Masser derhjemme, men første forsøg i behandling
vi fik at vide efter udredning hos en privat gynækolog at han var steril, så vi blev sendt videre til udredning med henblik på hvorfor mens vi skulle til at starte donorforløb hos ham samtidigt.. sindssygt hårdt at få at vide, og at sidde og finde donor. Men vi fandt en og dagen inden vi skal skrive under pp donorfoløb får vi et afbud på OUH som bruger en anden tektik til at udvinde cellerne, og derfor fandt de 300.000 af de gode som vi skulle bruge
det er stadig i den ekstremt lave ende, men der er rigeligt at tage af til isci