2. Dag med skyggestreg/utydelig streg :/ ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2015

Pige91

bbl skriver:

Var det så den første test du tog ? :-) 

Ja det var det, og den utydelige streg kom endda først langt over tid. Jeg troede den var negativ, så drak faktisk næsten en hel flaske verdi om aftenen (jeg var til familie hygge) og da jeg kom hjem flere timer efter testen var taget, var stregen kommet  og har siden taget en bragende positiv test og er nu 10+6 uger henne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

bbl

Pige91 skriver:

Ja det var det, og den utydelige streg kom endda først langt over tid. Jeg troede den var negativ, så drak faktisk næsten en hel flaske verdi om aftenen (jeg var til familie hygge) og da jeg kom hjem flere timer efter testen var taget, var stregen kommet  og har siden taget en bragende positiv test og er nu 10+6 uger henne 

Okay, ja det lyder lidt pudsigt :-D Men dejligt for dig :-) 

Tog en test i går (da var jeg 3+6) men den var negativ desværre. Har ikke fået min mens endnu, så ved godt at der stadig er en chance, men ja, stadig lidt trist. Er også først lige stoppet på p piller for en god måned siden, så kan jo godt være der går lidt tid før min mens har tænkt sig at komme. Krydser bare fingre for at vi hurtigt (gerne inde for 3 måneder) bliver gravide - det passer nemlig bedst ind i det hele :-) 

Anmeld Citér

17. november 2015

Pige91

bbl skriver:

Okay, ja det lyder lidt pudsigt :-D Men dejligt for dig :-) 

Tog en test i går (da var jeg 3+6) men den var negativ desværre. Har ikke fået min mens endnu, så ved godt at der stadig er en chance, men ja, stadig lidt trist. Er også først lige stoppet på p piller for en god måned siden, så kan jo godt være der går lidt tid før min mens har tænkt sig at komme. Krydser bare fingre for at vi hurtigt (gerne inde for 3 måneder) bliver gravide - det passer nemlig bedst ind i det hele :-) 

Ville ikke miste håbet h is jeg bar dig, tror slet ikke jeg ville kunne teste så tidligt, at dømme efter min test som jeg jo tog lidt senere end du har taget din - så det kan altså godt have  æret for tidligt for dig at teste  men ja, desværre er det jo ikke alle der bliver gravide lige med det samme, men vil alligevel ikke sige det ikke er muligt (jeg blev selv gravid blot 2 cyklusser efter p pille stop  Håber den er der for dig snart..  og hvis mensen ikke kommer, så prøv en ny test.. 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg kan se 2 steder med endda et lukkede øje...!! Så om nogle dage er den sikkert mere farvet.. Tror der gik 4 dage fra min så sådan ud, til den fik mere farve  

Hej tak for svar. Jeg er sørme stadig gravid. Er imorgen 8+0 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.