2. Dag med skyggestreg/utydelig streg :/ ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.268 visninger
33 svar
6 synes godt om
21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Igår fik jeg en tynd og utydelig streg, testen tog jeg ved middagstid, og havde drukket en hel del.

idag tog jeg en ny, og andet mærke. Ligesom igår synes jeg mine øjne så en helt utydelig streg så snart urinen løb igennem, og efter 5 minutter ca kom den streg jeg kan se.

kan i se noget? Om ikke andet så kan jeg i hvertfald. Men er virkelig i tvivl om det er en skyggestreg. 

Det første er fra igår og de andre fra idag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

Pige91

Uh, den er lidt svær. Synes jeg kan se en streg, især på den i negativ. Hvornår skal du have din mens? 

Prøv evt at tage en med den allerførste morgenurin om et par dage. Så skulle den være mere tydelig, hvis du er gravid :-)  mine første tests var også meget utydelige. Krydser fingre for at den er der 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Carina:-)

Kan sagtens se en streg med farve i 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Pige91 skriver:

Uh, den er lidt svær. Synes jeg kan se en streg, især på den i negativ. Hvornår skal du have din mens? 

Prøv evt at tage en med den allerførste morgenurin om et par dage. Så skulle den være mere tydelig, hvis du er gravid :-)  mine første tests var også meget utydelige. Krydser fingre for at den er der 

Der er med garanti en streg på den fra idag, men spørgsmålet bare hvad det er.  

De to andre graviditeter har der været en klar streg og den tidligste testede jeg tydeligt 3+6 (prøvede ikke før) 

problemet med denne er at jeg ikke ved med garanti hvornår jeg skal have det, det kan være fra idag til om nogle dage.  Så ja jeg må vente og se, men hvor er det træls. Dette er 2. Gang der kommer "noget". 

Er også rigtig øm i underlivet og igår havde jeg nogle niv i den ene side, men ikke som når jeg skal have mens. Jeg plejer at have mange smerter der nemlig.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Kan sagtens se en streg med farve i 

Kan du ? Håber det så meget! 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Pige91

Anonym skriver:

Der er med garanti en streg på den fra idag, men spørgsmålet bare hvad det er.  

De to andre graviditeter har der været en klar streg og den tidligste testede jeg tydeligt 3+6 (prøvede ikke før) 

problemet med denne er at jeg ikke ved med garanti hvornår jeg skal have det, det kan være fra idag til om nogle dage.  Så ja jeg må vente og se, men hvor er det træls. Dette er 2. Gang der kommer "noget". 

Er også rigtig øm i underlivet og igår havde jeg nogle niv i den ene side, men ikke som når jeg skal have mens. Jeg plejer at have mange smerter der nemlig.

Altså en streg er jo en streg  så mon ikke den er der? 

Mine tests blev først tydelige efter 5+0, er 7+0 i dag. Nu ved jeg ikke om det er de billige tests du tager, men jeg synes at der er stor forskel på dem.  Jeg har haft god erfaring med dem fra fakta. Har både taget den hvor den var negativ (var slet ikke i tvivl)  og svagt positiv (4+2) og nu hvor den er meget tydelig  (og ja! Jeg er et testmonster, ved det godt)   

Men tror og håber den er der for dig. Fortsæt med at teste 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Pige91 skriver:

Altså en streg er jo en streg  så mon ikke den er der? 

Mine tests blev først tydelige efter 5+0, er 7+0 i dag. Nu ved jeg ikke om det er de billige tests du tager, men jeg synes at der er stor forskel på dem.  Jeg har haft god erfaring med dem fra fakta. Har både taget den hvor den var negativ (var slet ikke i tvivl)  og svagt positiv (4+2) og nu hvor den er meget tydelig  (og ja! Jeg er et testmonster, ved det godt)   

Men tror og håber den er der for dig. Fortsæt med at teste 

Den fra igår var i hvertfald dyr ca 80 for en på apoteket. Og den fra idag er sådan en valmed eller hvad de hedder fra supermarkeder. Dem fra supermarkedet har jeg brugt før og der har jeg bare slet slet ikke været i tvivl. :/

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Pige91

Anonym skriver:

Den fra igår var i hvertfald dyr ca 80 for en på apoteket. Og den fra idag er sådan en valmed eller hvad de hedder fra supermarkeder. Dem fra supermarkedet har jeg brugt før og der har jeg bare slet slet ikke været i tvivl. :/

Okay, det er bare fordi jeg synes dem fra nettet er lidt dårlige  men ellers hvis du gerne vil have vished nu, kan du tage en clearblue. Det gjorde jeg, der er jo ikke noget at betvivle med dem. 

Hvor langt var du gået over mens? 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Pige91 skriver:

Okay, det er bare fordi jeg synes dem fra nettet er lidt dårlige  men ellers hvis du gerne vil have vished nu, kan du tage en clearblue. Det gjorde jeg, der er jo ikke noget at betvivle med dem. 

Hvor langt var du gået over mens? 

Når jamen det er ikke nogen derinde fra  

ja det kunne jeg, men måske jeg bare skal vente og se. Nu har jeg lige sådan mærket efter i mig selv, og mavefornemmelsen siger, at der er noget, specielt med den ømhed i underlivet. 

Men mange tak for svar og dit bud 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Kærlighediminmave

I april da jeg for første gang i et år lavede noget der lignede to streger, så de sådan ud i 4 dage, de udviklede sig ikke og på 4 dagen begyndte jeg desværre at bløde. Så det var en bio 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.