2. Dag med skyggestreg/utydelig streg :/ ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Pige91 skriver:

Altså da jeg tog en negativ test, der kom der ikke nogen somhelst streg nr 2. Så den burde ikke komme på alle  hvis du er meget tidligt i din graviditet (forudsat du er geavid) så vil den være meget utydelig jo.. Jeg tror godt den kunne være der.. 

Jeg ved det ikke med garanti, men er mindst 3+4 og så kan det være alt der omkring. :/ nå jeg må nok væbne mig med tålmodighed!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

AJ14

Anonym skriver:

Igår fik jeg en tynd og utydelig streg, testen tog jeg ved middagstid, og havde drukket en hel del.

idag tog jeg en ny, og andet mærke. Ligesom igår synes jeg mine øjne så en helt utydelig streg så snart urinen løb igennem, og efter 5 minutter ca kom den streg jeg kan se.

kan i se noget? Om ikke andet så kan jeg i hvertfald. Men er virkelig i tvivl om det er en skyggestreg. 

Det første er fra igår og de andre fra idag.

Ved mit første barn var testen bragende positiv i 3+4 men ved mit sidste barn blev testen aldrig rigtig tydelig. Var utrolig svag hele tiden og måtte til lægen og have det bekræftet til sidst. Lægens test var også svag. Men streg er en streg sagde lægen og det havde han ret i  ☺

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

AJ14 skriver:

Ved mit første barn var testen bragende positiv i 3+4 men ved mit sidste barn blev testen aldrig rigtig tydelig. Var utrolig svag hele tiden og måtte til lægen og have det bekræftet til sidst. Lægens test var også svag. Men streg er en streg sagde lægen og det havde han ret i  ☺

Jeg ivervejer meget kraftigt, at ringe til lægen imorgen. Mest af alt fordi jeg er på mini-piller, så jeg vil gerne have det be- eller afkræftet, så jeg kan stoppe hvis der skulle være noget. Har dog ikke taget den idag.

men altså hvis jeg allerede har 4 tests som der er en streg på, fik en veninde til at tisse på en i eftermiddag, som var 100% negativ (hun er med garanti ikke gravid) og forskellen var tydelig. Så tænker jeg bare, om lægen kan bekræfte mere end jeg selv.? Kan de mon mærke sig frem indvendigt og se om der er noget?! :/

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Igår fik jeg en tynd og utydelig streg, testen tog jeg ved middagstid, og havde drukket en hel del.

idag tog jeg en ny, og andet mærke. Ligesom igår synes jeg mine øjne så en helt utydelig streg så snart urinen løb igennem, og efter 5 minutter ca kom den streg jeg kan se.

kan i se noget? Om ikke andet så kan jeg i hvertfald. Men er virkelig i tvivl om det er en skyggestreg. 

Jeg er slet ikke i tvivl. Stort tillykke <3 

når jeg var usikker. Så købte jeg dem fra Rema. Der var knald på farven..  

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl. Stort tillykke <3 

når jeg var usikker. Så købte jeg dem fra Rema. Der var knald på farven..  

Mange tak. Jeg har efterfølgende taget to, som ligger i tråden, som også er tydelige. De er også fra idag.  

håber så bare den bliver der.

jeg har taget fra 3 forskellige mærker, som alle viser det samme.

Anmeld Citér

22. oktober 2015

AJ14

Anonym skriver:

Jeg ivervejer meget kraftigt, at ringe til lægen imorgen. Mest af alt fordi jeg er på mini-piller, så jeg vil gerne have det be- eller afkræftet, så jeg kan stoppe hvis der skulle være noget. Har dog ikke taget den idag.

men altså hvis jeg allerede har 4 tests som der er en streg på, fik en veninde til at tisse på en i eftermiddag, som var 100% negativ (hun er med garanti ikke gravid) og forskellen var tydelig. Så tænker jeg bare, om lægen kan bekræfte mere end jeg selv.? Kan de mon mærke sig frem indvendigt og se om der er noget?! :/

Jeg tror ikke de kan mærke noget så tidligt. Men de kan måske tage en blodprøve. 

Anmeld Citér

16. november 2015

bbl

Pige91 skriver:

Min første test, som var positiv. Men troede den var negativ  men den er jo meget utydelig også

Hvor langt var du henne, da du tog denne test ? :-)

Anmeld Citér

16. november 2015

Pige91

bbl skriver:

Hvor langt var du henne, da du tog denne test ? :-)

Omkring 4+2 tror jeg 

Anmeld Citér

17. november 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Jeg kan se 2 steder med endda et lukkede øje...!! Så om nogle dage er den sikkert mere farvet.. Tror der gik 4 dage fra min så sådan ud, til den fik mere farve  

Anmeld Citér

17. november 2015

bbl

Pige91 skriver:

Omkring 4+2 tror jeg 

Var det så den første test du tog ? :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.