2. Dag med skyggestreg/utydelig streg :/ ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

I april da jeg for første gang i et år lavede noget der lignede to streger, så de sådan ud i 4 dage, de udviklede sig ikke og på 4 dagen begyndte jeg desværre at bløde. Så det var en bio 

Åh nej, det håber jeg ikke så

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

Pige91

Anonym skriver:

Når jamen det er ikke nogen derinde fra  

ja det kunne jeg, men måske jeg bare skal vente og se. Nu har jeg lige sådan mærket efter i mig selv, og mavefornemmelsen siger, at der er noget, specielt med den ømhed i underlivet. 

Men mange tak for svar og dit bud 

Ja okay, jeg er bare typen der virkelig er utålmodig, så ja hvis du kan vente, så gør det  kunne jeg ikke  haha.. Og lad dig ikke skræmme af historien om bio. Måske lidt unødvendigt at skrive. Men håber meget for dig  opdater gerne, når du har fået vished 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Pige91 skriver:

Ja okay, jeg er bare typen der virkelig er utålmodig, så ja hvis du kan vente, så gør det  kunne jeg ikke  haha.. Og lad dig ikke skræmme af historien om bio. Måske lidt unødvendigt at skrive. Men håber meget for dig  opdater gerne, når du har fået vished 

Hahaha jeg kan nok heller ikke vente. Har lyst til at kører ud og hente en mere og tage den nu  

men i ren soænding har jeg snart drukket halvanden liter cola 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Pige91

Anonym skriver:

Hahaha jeg kan nok heller ikke vente. Har lyst til at kører ud og hente en mere og tage den nu  

men i ren soænding har jeg snart drukket halvanden liter cola 

Hvis du er gravid, så pas på med colaen (koffein)  hvis du køber en mere, så køb en clearblue. Så får du direkte og utvetydigt besked 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Pige91 skriver:

Hvis du er gravid, så pas på med colaen (koffein)  hvis du køber en mere, så køb en clearblue. Så får du direkte og utvetydigt besked 

Jeg har taget to mere

Stadig det samme. To streger kommer frem. Denne gang tog jeg tid, og de kom indenfor de 5 min. Men er stadig ikke sådan tydelige, men kan "sagtens" ses. Hmm......? Forstpr bare ikke hvorfor de kommer så utydeligt. Trir sgu jeg beder min mor pisse på en for at se. 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Pige91

Anonym skriver:

Jeg har taget to mere

Stadig det samme. To streger kommer frem. Denne gang tog jeg tid, og de kom indenfor de 5 min. Men er stadig ikke sådan tydelige, men kan "sagtens" ses. Hmm......? Forstpr bare ikke hvorfor de kommer så utydeligt. Trir sgu jeg beder min mor pisse på en for at se. 

Min første test, som var positiv. Men troede den var negativ  men den er jo meget utydelig også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Pige91 skriver:

Min første test, som var positiv. Men troede den var negativ  men den er jo meget utydelig også

Sådan ser de to her ud. Kan man mon bruge vand på en ren og se om det kommer på alle?! Haha 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym trådstarter

Det er dem jeg har taget nu her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Pige91

Synes altså de ser positive ud  men igen jeg har heller ikke den store forstand på det.. Jeg ville vente nogle dage og teste igen, eller prøve en clearblue 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Pige91

Anonym skriver:

Sådan ser de to her ud. Kan man mon bruge vand på en ren og se om det kommer på alle?! Haha 

Altså da jeg tog en negativ test, der kom der ikke nogen somhelst streg nr 2. Så den burde ikke komme på alle  hvis du er meget tidligt i din graviditet (forudsat du er geavid) så vil den være meget utydelig jo.. Jeg tror godt den kunne være der.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.