Breve fra ekskæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bshizzle skriver:

Ja? Men nu handler det jo om ens X'er og ikke om ens gammel klassebillede  

Der er stort forskel på om man ligger inde med klassebilleder og billeder af ens gammel kæreste! 

Heldigvis er vi alle vist forskellige..  

Ja og hvorfor bliver det pludselig noget andet når det handler om en ekskæreste? Det er vel ikke mindre fortid eller mindre afsluttet af den grund? Jeg synes at man i det mindste kan komme med det ærlige svar som jo egentlig handler om egen usikkerhed og ikke så meget andet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

TNBC

Bshizzle skriver:

Ja? Men nu handler det jo om ens X'er og ikke om ens gammel klassebillede  

Der er stort forskel på om man ligger inde med klassebilleder og billeder af ens gammel kæreste! 

Heldigvis er vi alle vist forskellige..  

Der er da også folk der har gået i klasse med deres ex´er.

hvad hvis ens ex har skrevet en sød kærlighedshilsen i ens blå bog eller andet fra skolen, må man så heller ikke gemme det?

Hvorfor må ikke gemme noget bare fordi det er noget skrevet? 

Når du sidder som 70årig og læser breve fra da du ar teenager/Ung, det må da være sjovt. børn og børnebørn kan se hvordan vi gjorde før mobil og andet.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Tak for alle svarene  

Til dem der har sagt at de synes det er helt okay at han gemmer dem tænker jeg én  ting: 

Hvorfor skal han gemme dem hvis han alligevel ikke kigger på dem? 

Som i selv skriver har i også kort fra ekser som i ikke har kigget på i 100 år? Hvorfor så gemme dem? Jeg kan virkelig ikke se logik i det. 

Jeg tror at grundes til at jeg synes det er upassende er, at de historier jeg har fået at vide om hans eks kærester er at de alle var nogen rigtige killinger overfor ham og flere af dem var ham utro . Bl.a. derfor kan jeg ikke se hvorfor han vil gemme på det. 

Synes derudover det er rart at jeg ikke er den eneste der synes det er upassende. 

Man behøver ikke forstå alt ved sin partner. Du kan ikke forstå hvorfor han vil gemme de her ting og han kan måske ikke forstå hvorfor du går så højt op i det. Alle er forskellige og gudskelov for det.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

TNBC

Anonym skriver:

Tak for alle svarene  

Til dem der har sagt at de synes det er helt okay at han gemmer dem tænker jeg én  ting: 

Hvorfor skal han gemme dem hvis han alligevel ikke kigger på dem? 

Som i selv skriver har i også kort fra ekser som i ikke har kigget på i 100 år? Hvorfor så gemme dem? Jeg kan virkelig ikke se logik i det. 

Jeg tror at grundes til at jeg synes det er upassende er, at de historier jeg har fået at vide om hans eks kærester er at de alle var nogen rigtige killinger overfor ham og flere af dem var ham utro . Bl.a. derfor kan jeg ikke se hvorfor han vil gemme på det. 

Synes derudover det er rart at jeg ikke er den eneste der synes det er upassende. 

Sidder du og kigger på billeder fra din barndom ofte? eller har du dem siddende i et album/i en kasse?

Så du har smidt alt ud fra før i fandt sammen?

Jeg har da også ting liggende jeg ikke har set på i årevis, men derfor smider jeg dem da ikke bare ud. De er en del af mit liv og når jeg bliver gammel, bliver det da sjovt at se/og læse hvad jeg lavede den gang. vise mine børn/børnebørn...

At de ar ham utro, har da intet med brevene at gøre, da det nok er fra før de var utro..

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Måske det er påmindelser om hvad der en gang var... mindet om dem der netop sårede ham og hvad han har lært fra det...

jeg gemte ting fra en eks der var psykisk og fysisk voldelig fordi det stadig var svært at overskue at smide det ud... Det tog mig 4 år med min nuværende kæreste (nu har vi snart 12 år sammen ;) ) førend jeg var klar til at smide det væk...

Selv i dag tænker jeg tilbage og fortryder lidt at jeg smed det hele væk for det var god påmindelse om hvad jeg ikke ønskede at komme tilbage til, men der var også gode ting gemt i de minder som nu er tabte...

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Anonym

Jeg har også gemt nogen breve fra min ex-kæreste selvom jeg er gift og har 2 børn. Jeg kan ikke se noget galt i det. Det er jo ikke nogen jeg læser, men vil gerne gemme dem. Han var trods alt en del af mit liv i næste 10 år. Så lad din kæreste gemme dem - det er jo bare minder

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Bshizzle

mor:) skriver:

Ja og hvorfor bliver det pludselig noget andet når det handler om en ekskæreste? Det er vel ikke mindre fortid eller mindre afsluttet af den grund? Jeg synes at man i det mindste kan komme med det ærlige svar som jo egentlig handler om egen usikkerhed og ikke så meget andet. 

Du kan tolke det som du vil..  

Vi tænker ikke alle ens.  

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Bshizzle

Yurie skriver:

Der er da også folk der har gået i klasse med deres ex´er.

hvad hvis ens ex har skrevet en sød kærlighedshilsen i ens blå bog eller andet fra skolen, må man så heller ikke gemme det?

Hvorfor må ikke gemme noget bare fordi det er noget skrevet? 

Når du sidder som 70årig og læser breve fra da du ar teenager/Ung, det må da være sjovt. børn og børnebørn kan se hvordan vi gjorde før mobil og andet.

Ja selvfølgelig..  

Jeg skriver jo osse bare min holdning hvad jeg selv ville ha gjort  

Jeg kan ikke sige hvad andre bør eller burde gøre.. Det er op til dem selv.  

Min kæreste har da et enkelt eller to billeder af en gammel X, og selvom jeg syntes det er upassende han gemmer det, så tvinger jeg ham altså ik til at smide det ud..  

Jeg skriver bare hvad JEG har gjort og tænker..  

Anmeld Citér

21. oktober 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bshizzle skriver:

Du kan tolke det som du vil..  

Vi tænker ikke alle ens.  

Men hvorfor er det anderledes og hvorfor er det upassende? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.