Barnepiger på 12 og 14 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2015

Benjamins'mor

Yurie skriver:

Heller ikke mig. Det er vel ligesom at babysitte en legekammerat, det giver jo ingen mening.

Jeg ville ikke hyre en 12 eller 14årig til at passe min 11årig eller 10...

Så store børn kan være svære at holde styr på, og så skulle de lytte til en der er 1-2år ældre end dem selv, tror jeg sjovt nok ikke kommer til at ske...

Og hvorfor skal en 11årig passes, hvis en 12årig kan passe?

Også min tanke. 

Ville dog heller ikke lade en 12-årig passe min 5-årige. 

Hvis jeg skulle have en babysitter skulle vedkommende minimum være 16. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Muffinmus

Vi har børn på 3,6,8. De skal passes af nogen der kan passe på sig selv også. Børn på 12 er helt og aldeles no go.Men det er jo smag og behag hvem man tør overlade sit guld til.

Men, Facebook, købmand, sportshaller, skole mm er gode steder at sætte opslag op 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Mami

Jeg kunne finde på at ansætte en 12 og 14 årig til f.eks at tage min 3 årig på legeplads mens jeg selv laver mad, vasker tøj what ever i nærheden, men decideret pasning nej. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

PigePå14år

Tak for at ødelægge min drøm om at blive det...

Anmeld Citér

5. januar 2016

Loa

PigePå14år skriver:

Ødelægger din drøm om hvad?? 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Sedigfor

Min grænse er 15, jeg var selv barnepige i en alder af 11 år og derved er min grænse 15, man er ikke klar til at tage det ansvar som høre til at passe små børn.

Anmeld Citér

5. januar 2016

lineog4

Min datter er 12 og hun følger lillebror på i skole hver morgen (de er alene de sidste 30 minutter før de skal gå), hun kan også sagtens tage ham hjem når hun har fri og så kommer jeg en time efter hvis det er. 

Hun kan også sagtens være alene med begge drenge og har kunne er års tid i en time max mens jeg lige går ned og køber ind mm. Ja hun gjorde det faktisk ofte sidste år da hun var 11 (har fødselsdag i april så næsten 12) da jeg var alene med børnene i 3 mnd. 

Så til ts, kunne sagtens forestille mig et job alla hente fra SFO og lige have en time inden mor og far kom hjem. Jeg ville dog ikke sige okay til hente i børnehave - må min datter ikke selvom hun gerne vil hente lillebror på 5 år. Og jeg ville heller ikke være tryg ved en aften, at der skulle laves mad osv. Men gerne en i 0. Eller 1. Klasse der skal hentes lidt tidligere og så hygge en times tid

Anmeld Citér

5. januar 2016

TNBC

PigePå14år skriver:

Ødelagt din drøm om at blive barnepige? Hvordan? Fordi vi ikke vil lade 12årige passe vores børn? Sæt sedler op eller vent lidt, du forebliver ikke 12År. Så rolig

Anmeld Citér

5. januar 2016

Krydserfingre

TNBC skriver:

Ødelagt din drøm om at blive barnepige? Hvordan? Fordi vi ikke vil lade 12årige passe vores børn? Sæt sedler op eller vent lidt, du forebliver ikke 12År. Så rolig

Hun er 14, ,men ja

Anmeld Citér

5. januar 2016

TNBC

Krydserfingre skriver:

Hun er 14, ,men ja

Ja men veninden er 12, og det er mest den 12årige der bliver nævnt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.