Når ens bedste veninde stjæler ens mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvorfor er det, at man igen og igen kan læse i sådanne debatter, at den der indlader sig på en taget mand / kvinde er uden skyld?

Det siger jo sig selv, at manden er hamrende skyldig, men den der indlader sig med en gift mand eller kvinde helt bevidst, er ikke uskyldig.

Man kan ikke gå gennem livet og tro, at man kan gøre umoralske ting uden skyld, fordi man ikke direkte er skyldig.

Det at stjæle en mand i denne her sammenhæng, skal måske ikke tages så bogstaveligt, som du beskriver det. Noget bliver stjålet, men fra hvem og hvem der gør det, afhænger af alle parters situation.

Jeg ved ikke, om man kan læse sådan i debatter rundt omkring, men jeg ved, at JEG ikke har skrevet, at den anden part er uden skyld. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

Anonym

Jeg har prøvet det - en uge før termin med min yngste røg jeg ud. Da jeg hentede mine ting to dage efter stod hendes ting der 

Det var SÅ hårdt og er det endnu. Nu har de fået et barn sammen, dvs der er 11 mdr mellem vores og deres 

En veninde blir hun aldrig igen - og uanset hvad kommer jeg ALDRIG til at acceptere at de er sammen.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

alenemor42

Det er grimt ! 

Jeg ved godt at mennesker kan forelske sig.... men! Ex eller ej ville jeg aldrig komme i en situation hvor jeg pludselig spenderede en masse tid sammen med en venindes nuværende mand eller ex. Jeg ville aldrig kunne få følelser for en mand der har eller har haft med min veninde at gøre. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym

Jeg har prøvet noget ligende.. 

Min ekskæreste og far til mit barn, var vendt hjem fra Afghanistan, og jeg kunne godt mærke vi ikke rigtig svinget sammen mere, jeg var van til at gøre alt med vores lille barn alene og være selvstændig.

men der går 10mdr slår han op, og vender tilbage til en gammel ekskæreste som han har kørt dobbeltspil med mens han var i Afghanistan og lege familie med os.. 

1måned efter bruddet fortæller han at de nu danner par og han har aldrig været mere lykkelige..

hun var en gammel eks og en "veninde" til ham som fyldte en del da han snakket meget med hende i perioder i vores forhold. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym

alenemor42 skriver:

Det er grimt ! 

Jeg ved godt at mennesker kan forelske sig.... men! Ex eller ej ville jeg aldrig komme i en situation hvor jeg pludselig spenderede en masse tid sammen med en venindes nuværende mand eller ex. Jeg ville aldrig kunne få følelser for en mand der har eller har haft med min veninde at gøre. 

Nogen tænker bare ikke ligesom dig 

Jeg havde en eks veninde, vi blev eks veninder, fordi jeg fortalte hende, at jeg synes hun hang lidt for meget op at min eks og far til mit barn, når hun mødte ham og hun nogen gange inviteret ham i byen til et par øl, synes jeg ikke var så rart. 

hun blev rigtig sur og vi har ikke snakket sammen siden. 

Dagen idag, danner hun par med en jeg var sammen med i et par mdr. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Nogen tænker bare ikke ligesom dig 

Jeg havde en eks veninde, vi blev eks veninder, fordi jeg fortalte hende, at jeg synes hun hang lidt for meget op at min eks og far til mit barn, når hun mødte ham og hun nogen gange inviteret ham i byen til et par øl, synes jeg ikke var så rart. 

hun blev rigtig sur og vi har ikke snakket sammen siden. 

Dagen idag, danner hun par med en jeg var sammen med i et par mdr. 

Det er bare for mærkeligt! 

Men i min unge dage havde jeg også den der veninde der gik efter alle jeg enten var interesseret i eller havde været. ..... det er bare såååå ynkeligt.

Jeg kan slet ikke forholde mig til det.... det er sgu for mærkeligt at invitere venindens ex ud på øl?!

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym

alenemor42 skriver:

Men i min unge dage havde jeg også den der veninde der gik efter alle jeg enten var interesseret i eller havde været. ..... det er bare såååå ynkeligt.

Jeg kan slet ikke forholde mig til det.... det er sgu for mærkeligt at invitere venindens ex ud på øl?!

JA det var det nemlig !! 

hun er rigtig ynkelig, men det nok fordi der ingen der gør det mod hende, da hun er noget yngre end mig, jeg ville aldrig byde hende det, da jeg ved hvor hårdt det sårer en.. 

dagen idag kan jeg stadig få følelsen af det vender sig i min mave. når jeg tænker på hende

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Kay

Helt og holdent nej det er ikke ok for en veninde at flirte eller være sammen med venindens mand eller kæreste

men x kærester er jo noget du selv har "smidt ud" og mine veninder må da hjertens gerne tage mit "affald" når jeg selv er færdig med det... hvis de skulle havde de lyster...

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Sprit25

alenemor42 skriver:

Det har jeg gjordt! Uden nogen former for bagtanke. Han havde været i mit liv i 5 år. Ham og jeg havde mange nætter delt en masse personligt om hinanden og lige pludselig var han bare væk! Jeg gik også igennem et brud. Jeg synes ikke det er ynkeligt eller ledt at være venner med sine venners eks

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym

Min aller bedste veninde, samt leder/kollega har været sammen med min kæreste. Det værste af det værste... Vi har heldigvis fået lov til at arbejde på skift af hinanden, så jeg slipper for at se på hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.