Hus køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Når i en gang har besluttet om i køber eller ej så må du da meget gerne lige give en update altid sjovere når man høre afslutningen på en historie

det skal jeg nok

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Ser ud til at der går en anden.

Hald* 7.35

Jennum 7.40

Blicherskolen 7.45

Antager at det er Blicherskolen, det som stod når man søgte på det du skrev

Men bliver jo så for egen regning når det ikke er den tilknyttede skole, men går nok også lige

http://blicherskolen.skoleporten.dk/sp/231876/foreside?pageId=544a5e56-73f5-46ef-9edd-5ca34e0c0e90

Ja jeg så det os lige  tak fordi du lever dig ind i det og hjælper det lysnet jo lidt op der.. hehe ..

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Ja jeg så det os lige  tak fordi du lever dig ind i det og hjælper det lysnet jo lidt op der.. hehe ..

Hehe havde en baby som sov så havde jo lige tiden Og altid sjovt at kigge på huse

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Hehe havde en baby som sov så havde jo lige tiden Og altid sjovt at kigge på huse

Ja det må man sige 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

min mand snakkede lidt med hans bank, og han kom med mange input som man måske ikke selv havde tænkt så meget over.

feks.

1 huset ligger i en by med 350 indbygger, det vil sige nykredit vil allerede der være lidt bekymret, da huset så ikke vil være til at sælge igen.

2 hvis min manden får hans forbrugsgæld ned under de 100.000 og et lidt mere plus på budgettet, så vil vi kunne låne noget mere, end det vi kan nu ifølge ham som er under en mil. 

så vi er gået lidt i tænke boks. 

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Tiggi

Bliver spændende hvad i ender med :-) evt prøv nogen af de tests på nettet og se hvad de mener at I kan købe for :-) vi kigger selv huse her til 3,5 mio. Men må nok "kun" låne 3. Vi har så også en pæn udbetaling.

Derudover kigger vi hus på Fyn, i nærheden af familien hvor vi kan få huse som er 5-10 år gamle for 2-2,5 mio. Men der er jobsikkerheden ikke nær så god (vil lige skulle finde job først) og risikoen for at skulle sælge igen hvis man pludselig ikke kan finde job :-s 

Der er netop alt for mange parametre når man ligger hus.

Men hvis man finder huser hvor man vil bo resten af livet bør Ingen af de andre ting jo have en betydning, så som gensalg.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Bliver spændende hvad i ender med :-) evt prøv nogen af de tests på nettet og se hvad de mener at I kan købe for :-) vi kigger selv huse her til 3,5 mio. Men må nok "kun" låne 3. Vi har så også en pæn udbetaling.

Derudover kigger vi hus på Fyn, i nærheden af familien hvor vi kan få huse som er 5-10 år gamle for 2-2,5 mio. Men der er jobsikkerheden ikke nær så god (vil lige skulle finde job først) og risikoen for at skulle sælge igen hvis man pludselig ikke kan finde job :-s 

Der er netop alt for mange parametre når man ligger hus.

Men hvis man finder huser hvor man vil bo resten af livet bør Ingen af de andre ting jo have en betydning, så som gensalg.

Nej det er jo det, men man kan jo aldrig være helt sikker på om man vil bo der resten af livet, for jeg har aldrig boet i hus før (mit eget) og det har han heller ikke. så i sidste ende har vi jo kun en forstilling om hvad vores hus skal indholde 

hold da op nogen lækre huse i kan få i det prisleje  (lige mig haha) .. er det så ikke næsten ligeså "billigt" at i bygger et selv fra bunden? 

Ja jeg mangler også arbejde, og det vil selvfølgelig gøre det hele en tan bedre. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Nej det er jo det, men man kan jo aldrig være helt sikker på om man vil bo der resten af livet, for jeg har aldrig boet i hus før (mit eget) og det har han heller ikke. så i sidste ende har vi jo kun en forstilling om hvad vores hus skal indholde 

hold da op nogen lækre huse i kan få i det prisleje  (lige mig haha) .. er det så ikke næsten ligeså "billigt" at i bygger et selv fra bunden? 

Ja jeg mangler også arbejde, og det vil selvfølgelig gøre det hele en tan bedre. 

Altså til 3 mio her kan du få noget som virkelig er ved at falde fra hinanden :-s hvis man ku finde en grund heromkring ville den nok stå i 2,5-3 mio :-s så ikke ligefrem at bygge selv der gør det muligt.

Kan prøve at smide et eksempel på noget af de vi kigger på på Fyn :-) og jo leger også lidt med tanken hvis vi ikke finder det rigtige. Men synes bare at det er forvirrende og man skal jo også lige vente på at det bliver bygget :-s 

Men f.eks. noget som det her

http://www.nybolig.dk/villa/5800/gudrunvej/105963/14619

http://www.danbolig.dk/bolig/faaborg-midtfyn/5792/villa/256-01032-1-256?utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Altså til 3 mio her kan du få noget som virkelig er ved at falde fra hinanden :-s hvis man ku finde en grund heromkring ville den nok stå i 2,5-3 mio :-s så ikke ligefrem at bygge selv der gør det muligt.

Kan prøve at smide et eksempel på noget af de vi kigger på på Fyn :-) og jo leger også lidt med tanken hvis vi ikke finder det rigtige. Men synes bare at det er forvirrende og man skal jo også lige vente på at det bliver bygget :-s 

Men f.eks. noget som det her

http://www.nybolig.dk/villa/5800/gudrunvej/105963/14619

http://www.danbolig.dk/bolig/faaborg-midtfyn/5792/villa/256-01032-1-256?utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks 

Uha ha nr2 det LIGE MIG !! men det godt nok mange penge .. 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Uha ha nr2 det LIGE MIG !! men det godt nok mange penge .. 

Det er det helt bestemt.... man kan måske finde noget som er spændende til 1,7 i området hvor der så indenfor overskuelig tid skal laves nogle ting og på de nye huse er varmeregningen jo ofte noget lavere :-) så vil hellere bruge penge på mursten end et højt varmeforbrug :-) 

Men ja skal lige ha fundet jobs på Fyn først og lidt besværligt når min mand har et job her i København som han er glad for :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.