Hus køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.001 visninger
46 svar
4 synes godt om
9. oktober 2015

Anonym trådstarter

godmorgen,

Hvad tænker i når i ser dette hus? 

Det ligger i en lille by, på en lukket vej, med ca 8 andre huse ned langs vejen, 3 dagplejer, nedlagt skole hvor der er lidt sports hygge af og til og en bus der køre hver time. 

5km til en større by, hvor der er brugsen, fakta, slagter, pizzaria, skole, børnehave, dagplejer, SFO, sportshal, banker - alt hvad der skal bruges. 

3-4km til en mindre by hvor der er en brugs og bank. 

og 4-5 km til endnu en skole, koisk, pizzaria og sportshal. 

kom gerne med hvad I tænker?

http://www.edc.dk/sag/8983-gjerlev-j/kraghs-vej-4-hald-89101199/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Tiggi

Ser meget nydeligt ud, men personligt ville jeg ikke købe det grundet placeringen. At der ikke ligger skole i byen tæller ned, hvad med vuggestue/børnehave?

Hvis skolerne i nærområder kræver at hadsundvej krydses så vil man skulle køre børnene i bil hver morgen, eftermiddag og ved alle lejeaftale osv. 

Står at det er lige udenfor Randers. Synes alligevel at der er et stykke så man ikke lige ville cykle. 

Kender ikke prisniveauet i området så kan ikke sige noget til prisen.

Men ja hvis man gerne vil have fred og ro tror jeg at  det er fint, bare at man er villig til at køre i bil alle steder hen og en familie vil nok have brug for 2 biler :-) 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Ser meget nydeligt ud, men personligt ville jeg ikke købe det grundet placeringen. At der ikke ligger skole i byen tæller ned, hvad med vuggestue/børnehave?

Hvis skolerne i nærområder kræver at hadsundvej krydses så vil man skulle køre børnene i bil hver morgen, eftermiddag og ved alle lejeaftale osv. 

Står at det er lige udenfor Randers. Synes alligevel at der er et stykke så man ikke lige ville cykle. 

Kender ikke prisniveauet i området så kan ikke sige noget til prisen.

Men ja hvis man gerne vil have fred og ro tror jeg at  det er fint, bare at man er villig til at køre i bil alle steder hen og en familie vil nok have brug for 2 biler :-) 

der er kun dagplejer derude. 

men ja, man skal nemlig køre hver et sted hen, men det gør man næsten i forvejen :s 

Moster og Onkel bor så i den by, hvor der er skole, børnehaver, slagter, sportshal osv osv osv.. 

men som du siger, man skal krydse hadsundvej .. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

der er kun dagplejer derude. 

men ja, man skal nemlig køre hver et sted hen, men det gør man næsten i forvejen :s 

Moster og Onkel bor så i den by, hvor der er skole, børnehaver, slagter, sportshal osv osv osv.. 

men som du siger, man skal krydse hadsundvej .. 

Ta da ud og se det :-) mine svigerforældre bor rigtig på landet med 3 km til skolen, så der er min mand og hans brødre jo også blevet kørt.

Først da de er nået til stx at det har været besværligt hvor de skulle afstedkommer omkring kl 7, for at møde lidt over 8. 

Men undersøg om der ikke går en skolebus eller bare rigtig bus?

Dagpleje er fint for mig, men er jo en smagssag 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Ta da ud og se det :-) mine svigerforældre bor rigtig på landet med 3 km til skolen, så der er min mand og hans brødre jo også blevet kørt.

Først da de er nået til stx at det har været besværligt hvor de skulle afstedkommer omkring kl 7, for at møde lidt over 8. 

Men undersøg om der ikke går en skolebus eller bare rigtig bus?

Dagpleje er fint for mig, men er jo en smagssag 

Vi har været ude og se det 2 gange, men har simpelthen ondt i maven, os fordi det er jo et stort skridt og en stor beslutning 

Har jo en dreng på 4, så tænker jo meget på ham og hvordan vil det blive for ham. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Ellie79

Anonym skriver:

godmorgen,

Hvad tænker i når i ser dette hus? 

Det ligger i en lille by, på en lukket vej, med ca 8 andre huse ned langs vejen, 3 dagplejer, nedlagt skole hvor der er lidt sports hygge af og til og en bus der køre hver time. 

5km til en større by, hvor der er brugsen, fakta, slagter, pizzaria, skole, børnehave, dagplejer, SFO, sportshal, banker - alt hvad der skal bruges. 

3-4km til en mindre by hvor der er en brugs og bank. 

og 4-5 km til endnu en skole, koisk, pizzaria og sportshal. 

kom gerne med hvad I tænker?

http://www.edc.dk/sag/8983-gjerlev-j/kraghs-vej-4-hald-89101199/

det er jo et rigtig fint hus, da vi købte hus var forholdene for vores børn det vigtigste, de skulle kunne gå i skole selv og selv kunne gå hjem. De skal vokse op med deres kammerater omkring sig. Vi vil gerne kører dem, men deres primærer base skal være omkring dem. Jeg er selv vokset op på landet og skulle køres til ALT.. Det ville mine forældre også gerne men jeg savnede især da jeg blev ældre lige at kunne tage hen til en veninde. Kan se de skal krydse en stor vej, det ville jeg ikke have ro i maven over så heller vente til det rigtige hus men den perfekte beliggenhed dukker op. 

God husjagt 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

det er jo et rigtig fint hus, da vi købte hus var forholdene for vores børn det vigtigste, de skulle kunne gå i skole selv og selv kunne gå hjem. De skal vokse op med deres kammerater omkring sig. Vi vil gerne kører dem, men deres primærer base skal være omkring dem. Jeg er selv vokset op på landet og skulle køres til ALT.. Det ville mine forældre også gerne men jeg savnede især da jeg blev ældre lige at kunne tage hen til en veninde. Kan se de skal krydse en stor vej, det ville jeg ikke have ro i maven over så heller vente til det rigtige hus men den perfekte beliggenhed dukker op. 

God husjagt 

Ja, godt nok bor moster og onkel en spytglat fra den skole jeg vil benytte mig af. 

men er os selv vokset op på landet, og det var yderest sjælen mine forældre vil køre, sån vil det selvfølgelig ikke her men igen os det der med gå afstand til og fra skolen. 

det er det perfekte hus, og jeg er falden pladask for det, måske bare ikke lige beliggenhedden i sidste ende. det kan jeg ikke rigtig finde ud af.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Det er jo helt klart en smagssag :-) men bare husk at beliggenheden kan i aldrig ændre, selve huset vil jo kunne ændres... så prøv evt at se hvad mulighederne i skolebyen er :-) og prøv at gå turen til skolen, selvom det er langt, men for at få en fornemmelse af turen... f.eks. hvisom hadsundvej bare skal krydses, om der evt er en cykeltunnel/skolebus ect.

Hvis i er villige til at køre meget er det jo ikke sikkert at det er et problem, men husk at hvis i først køber og det ikke er det rigtige kan det være svært at sælge igen da andre jo går med de samme overvejelser og er jo i såkaldt udkantsdan ark  (gid de priser der var gældende her i Storkøbenhavn)

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Det er jo helt klart en smagssag :-) men bare husk at beliggenheden kan i aldrig ændre, selve huset vil jo kunne ændres... så prøv evt at se hvad mulighederne i skolebyen er :-) og prøv at gå turen til skolen, selvom det er langt, men for at få en fornemmelse af turen... f.eks. hvisom hadsundvej bare skal krydses, om der evt er en cykeltunnel/skolebus ect.

Hvis i er villige til at køre meget er det jo ikke sikkert at det er et problem, men husk at hvis i først køber og det ikke er det rigtige kan det være svært at sælge igen da andre jo går med de samme overvejelser og er jo i såkaldt udkantsdan ark  (gid de priser der var gældende her i Storkøbenhavn)

Lige præcis, et hus kan man gøre noget ved, men ikke huset beliggenhed.

Jeg tænker mere når barnet/børnene bliver store og gerne vil hjem lige efter skole og er over SFO tiden, hvis vi så ikke har fri, hvilket vi jo ikke vil have hvis begge har fuldtidsjobs, hvordan skal han/de så komme hjem  

Det en go ide det som du siger, med at vi prøver og gå turen, men på forhånd er det en slags landevej der går fra huset og til skolen når man har krydset hadsundvejen og det er jo en vej med ret meget trafik.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

B&J

huset fejler jo ikke noget.

men er i klar til at køre med jeres børn ? både skole, venner, aktiviteter osv. det er jo nok mere det, det handler om..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.