Hus køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Kan jo altid lade sig gøre.... handler jo bare om enten at tage med vennerne hjem efter skole og så må i hente på vejen hjem, eller har en ven med i bussen og så kan i køre vennen hjem senere :-)

Hvis det føles rigtigt synes jeg da ikke at huset er umuligt :-) men kun jer selv om kan vide om det er et problem :-)

Det jo os det jeg tænker, at alt nok skal gå op i en højre enhed, men ihhhh hvor er jeg ikke go til det uforusliglige smiler 

dem der bor der, har boet der i 10år, men de har ingen børn endnu, så de kan jo ikke rigtig svare på det med skole, bh osv.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Hvad jeg lige kunne se tager det 15 minutter med bussen til skolen fra hald så synes jeg da ikke er urimeligt; -)

Hvor så du det henne?  15 min er ingenting jo 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Hvor så du det henne?  15 min er ingenting jo 

Skal lige finde det igen Men er en oversigt over busplaner på skolens hjemmeside . Står at hvis man vælger den tiknyttede skole er der gratis skolebus udfra nogle afstande og alder på børnene (var gratis ved over 2,5 km for de mindste) og hvis man skal af en farlig skolevej. Hvis man vælger en anden skole eller ikke opfylder kravene lyder det til at man kan købe sit et månedskort til bussen

Men finder lige et link  

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Her står det om busser og ligger et link til en pdf med busplaner .

http://gronhoj.skoleporten.dk/sp/231678/foreside?pageId=0275d6f1-7836-4f38-a9a7-19b141214bff 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Skal lige finde det igen Men er en oversigt over busplaner på skolens hjemmeside . Står at hvis man vælger den tiknyttede skole er der gratis skolebus udfra nogle afstande og alder på børnene (var gratis ved over 2,5 km for de mindste) og hvis man skal af en farlig skolevej. Hvis man vælger en anden skole eller ikke opfylder kravene lyder det til at man kan købe sit et månedskort til bussen

Men finder lige et link  

ej gud, det vidste jeg slet ikke at man kunne 

TAK

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Her står det om busser og ligger et link til en pdf med busplaner .

http://gronhoj.skoleporten.dk/sp/231678/foreside?pageId=0275d6f1-7836-4f38-a9a7-19b141214bff 

øv, der igår Spentrup skolen ikke 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

øv, der igår Spentrup skolen ikke 

Træls

Så prøv at tjek deres hjemmeside? 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Ser ud til at der går en anden.

Hald* 7.35

Jennum 7.40

Blicherskolen 7.45

Antager at det er Blicherskolen, det som stod når man søgte på det du skrev

Men bliver jo så for egen regning når det ikke er den tilknyttede skole, men går nok også lige

http://blicherskolen.skoleporten.dk/sp/231876/foreside?pageId=544a5e56-73f5-46ef-9edd-5ca34e0c0e90

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Træls

Så prøv at tjek deres hjemmeside? 

Ja vil jeg prøve 

Tak for indsatsen 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Når i en gang har besluttet om i køber eller ej så må du da meget gerne lige give en update altid sjovere når man høre afslutningen på en historie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.