Hus køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Lige præcis, et hus kan man gøre noget ved, men ikke huset beliggenhed.

Jeg tænker mere når barnet/børnene bliver store og gerne vil hjem lige efter skole og er over SFO tiden, hvis vi så ikke har fri, hvilket vi jo ikke vil have hvis begge har fuldtidsjobs, hvordan skal han/de så komme hjem  

Det en go ide det som du siger, med at vi prøver og gå turen, men på forhånd er det en slags landevej der går fra huset og til skolen når man har krydset hadsundvejen og det er jo en vej med ret meget trafik.

Var lige ude og kigge med Google streetview.... havde været rart med en cykelsti. Ville ikke være glad for at mine børn skulle cykle den vej... Men j a tjek det offentlige :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Var lige ude og kigge med Google streetview.... havde været rart med en cykelsti. Ville ikke være glad for at mine børn skulle cykle den vej... Men j a tjek det offentlige :-)

nej nemlig. 

OG jeg ved selv hvor muggen jeg var som barn når mine forældre bete mig om at evt cykle eller gå i skole (5km) .. hvis ikke skole bussen var go nok .. 

så det er en tanke man skal have med, at det primær bliver mig der skal sørger for at barn/børn kommer afsted inden arbejde (som forhåbelig snart kommer) og mig der skal hente, manden arbejder meget på skæve tidspunkter.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Ser ud som om at der er en skolebus i hald til grønhøjskolen, som er tilhørende skolediskrikt. 

Hvis det er rigtigt sku vejen jo være et mindre problem.

http://haldogomegn.dk/?cat=32

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

nej nemlig. 

OG jeg ved selv hvor muggen jeg var som barn når mine forældre bete mig om at evt cykle eller gå i skole (5km) .. hvis ikke skole bussen var go nok .. 

så det er en tanke man skal have med, at det primær bliver mig der skal sørger for at barn/børn kommer afsted inden arbejde (som forhåbelig snart kommer) og mig der skal hente, manden arbejder meget på skæve tidspunkter.

Ville jeg altså også bede min datter om hvis hun var utilfreds med bussen og det ikke var meget besværligt.  F.eks hvis man har mindre søskende som også skal gøres klar eller selv skal afsted på arbejde og tiden ikke passer sammen 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Ville jeg altså også bede min datter om hvis hun var utilfreds med bussen og det ikke var meget besværligt.  F.eks hvis man har mindre søskende som også skal gøres klar eller selv skal afsted på arbejde og tiden ikke passer sammen 

selvfølgelig. - og det skader heller ikke at man nogen gange må nøjes med det der er, altså offentligt transport selvom det tager meget længere tid. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

huset fejler jo ikke noget.

men er i klar til at køre med jeres børn ? både skole, venner, aktiviteter osv. det er jo nok mere det, det handler om..

Jeg er villig til at køre, for jeg køre i forvejen barnet i børnehave og fritidsaktivitet, men det jo os fordi barnet ikke er mere end 4år. 

men når jeg en dag får fast arbejde, ved jeg jo ikke om det kan lade sig gøre :-s

Hvad hvis barnet bliver en sur muggen teenager fordi barnet føler det intet kan fortage sig, vennerne fra skolen er 5km væk osv. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

selvfølgelig. - og det skader heller ikke at man nogen gange må nøjes med det der er, altså offentligt transport selvom det tager meget længere tid. 

Hvad jeg lige kunne se tager det 15 minutter med bussen til skolen fra hald så synes jeg da ikke er urimeligt; -)

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Jeg er villig til at køre, for jeg køre i forvejen barnet i børnehave og fritidsaktivitet, men det jo os fordi barnet ikke er mere end 4år. 

men når jeg en dag får fast arbejde, ved jeg jo ikke om det kan lade sig gøre :-s

Hvad hvis barnet bliver en sur muggen teenager fordi barnet føler det intet kan fortage sig, vennerne fra skolen er 5km væk osv. 

Kan jo altid lade sig gøre.... handler jo bare om enten at tage med vennerne hjem efter skole og så må i hente på vejen hjem, eller har en ven med i bussen og så kan i køre vennen hjem senere :-)

Hvis det føles rigtigt synes jeg da ikke at huset er umuligt :-) men kun jer selv om kan vide om det er et problem :-)

Anmeld Citér

9. oktober 2015

B&J

Anonym skriver:

Nemlig... jeg tror det er i de baner man skal tænke for huset er da dejligt men alt det andet er det også på plads

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nemlig... jeg tror det er i de baner man skal tænke for huset er da dejligt men alt det andet er det også på plads

huset er lige det vi ønsker, inde for det prisleje vi kan låne 

men man skal også tænke på det andet, det jo en vigtig del.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.