billig familie fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Der står en spsk ☺

jeg plejer bare at "slumpe" med sylt  hvis du putter det i et glas der er skyllet med atamon imens sylten er varm  kan det holde sådan ok længe 

ok mange tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2015

Trine89

Det er sælen ikke nogen rart situation at stå i det der. Har selv været der engang. Heldigvis havde vi familie til at hjælpe så vi ikke skulle tænke på andet end at overleve mdr. 

Jeg har ikke mange andre råd end det de andre er kommet med. 

Men kan ikke lade være med at have følelsen af gerne at ville på en måde.  Hvor i landet bør du ? Du må gerne skrive privat hvis det er. 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Det er sælen ikke nogen rart situation at stå i det der. Har selv været der engang. Heldigvis havde vi familie til at hjælpe så vi ikke skulle tænke på andet end at overleve mdr. 

Jeg har ikke mange andre råd end det de andre er kommet med. 

Men kan ikke lade være med at have følelsen af gerne at ville på en måde.  Hvor i landet bør du ? Du må gerne skrive privat hvis det er. 

jeg har skrevet til dig

Anmeld Citér

8. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

ja det er også urealistisk normalt har vi 1000 kr om ugen.

men jeg er igang med at prøve at finde ud af noget, og må vi rykke det til i næste mdr.

men hvis vi finder ud af noget så bliver det nok bare boller og en kage

Det er da også længe fint med boller og kage. 

Er der sjet noget uforudset, siden i er kommet i sådan en klemme?

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det er da også længe fint med boller og kage. 

Er der sjet noget uforudset, siden i er kommet i sådan en klemme?

både ja og nej, min mand skifter fra 14 dages løn til mdr løn og så kommer vi til at mangle hans ene lån, + der var kommet en efter regning på varm. også plejer vi at købe børnens vintertøj og fødselsdagsgaver hen over sommeren, men det har vi ikke fået gjort i år, da det allerede begyndte at gå ned af bakke der. så derfor er vi endt her hvor vi er. men det skal nok gå.

og jeg kan godt se det er selv forskyldt

Anmeld Citér

9. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

både ja og nej, min mand skifter fra 14 dages løn til mdr løn og så kommer vi til at mangle hans ene lån, + der var kommet en efter regning på varm. også plejer vi at købe børnens vintertøj og fødselsdagsgaver hen over sommeren, men det har vi ikke fået gjort i år, da det allerede begyndte at gå ned af bakke der. så derfor er vi endt her hvor vi er. men det skal nok gå.

og jeg kan godt se det er selv forskyldt

Det var da også mangen ting oveni hinanden.

Kun du kan vide om det er selvforskyldt. Nogen vil måske sige, at i skulle have sparet op, når i vidste det med din mand og børnenes tøj+have ekstra sående på en konto til uforudsete udgifter. -Det er bare ikke altid så let, hvis der ikke er nogen penge at spare op af. 

Hvordan med ekstraregningen på varme. Kan i få lov til at afdrage mindre beløb af flere omgange, så det ikke er helt så slemt?

Hvis i bor til leje, kan i jo bede dem om at blive sat op i ydelsen fortløbende, så i ikke ender med en ekstraregning igen.

Hvis i ejer, ved i så hvorfor i pludselig har brugt ekstra varme?

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det var da også mangen ting oveni hinanden.

Kun du kan vide om det er selvforskyldt. Nogen vil måske sige, at i skulle have sparet op, når i vidste det med din mand og børnenes tøj+have ekstra sående på en konto til uforudsete udgifter. -Det er bare ikke altid så let, hvis der ikke er nogen penge at spare op af. 

Hvordan med ekstraregningen på varme. Kan i få lov til at afdrage mindre beløb af flere omgange, så det ikke er helt så slemt?

Hvis i bor til leje, kan i jo bede dem om at blive sat op i ydelsen fortløbende, så i ikke ender med en ekstraregning igen.

Hvis i ejer, ved i så hvorfor i pludselig har brugt ekstra varme?

ja vi har desværre ikke så meget at spare op af, det er også derfor jeg plejer at købe det hen ad vejen, det har jeg bare ikke haft mulighed for i år desværre.

vi har fundet ud af det med varme regningen og den bliver automatisk sat op efter vi har fået efter regningen  

vi bor til leje og det er den første regning vi få som er på et helt år (på dette hus)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.