Anonym skriver:
Er der nogen der har prøvet det og hvad mener I om det?
Jeg er blevet indbudt med af en veninde og er egentlig lidt nysgerrig. Hun har sparet vildt mange penge ved at gøre det.
Det kan forøvrigt Googles hvis nogen ikke ved hvad det er....i store træk,finder man mad i butikkernes container, mad der intet fejler.
Jeg er lidt i begge lejre,for ville egentlig gerne spare penge, og mindske madspildet... Men hvad med bakterier mv...hvordan rengøre man feks grønsager godt nok? Er meget i tvivl om konceptet, men mest pga frygt for sygdom mv.
Byd meget gerne ind med alle holdninger på en konstruktiv måde og berig min viden.
Jeg har prøvet at skralde en enkelt gang. Jeg brød mig dog ikke om det. Følte mig simpelthen som en forbryder der stod der, med hovedet ned i skraldespanden.
Har dog et par brødre der gør det. Og hold da op, hvor de finder mange gode ting. Jeg har heller ikke noget imod at spise maden. Det vigtigste tænker jeg er, at du tænker på temperaturen udenfor, fordi madvarerne jo godt kan have ligget lidt, før du finder dem. Dvs. at det faktisk først er nu på denne årstid at du fx kan skralde kød. Det er for risikabelt når det er varmere i vejret (mener jeg).Mælk kan man jo altid smage på...
Om sommeren kan du stadig skralde brød o.l.
Personligt ville jeg aldrig skralde skiveskåret kødpålæg, da det hurtige bliver dårligt. Jeg hørte engang om én der vaskede kødet når hun havde skraldet det og så direkte i fryseren. Ved ikke helt om det er godt...
Held og lykke med det...
Anmeld
Citér