Runa har f[et en diagnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2015

MysteriousAngel

Jeg ved præcis hvordan du har det.

Jeg vidste godt at den var gal med vores datter men den dag hun fik diagnosen græd jeg mange tårer. Livet er hårdt nok i forvejen og så har de ydermere de vanskeligheder udover. 

Min datter har adhd i svær grad så her skal vi til at snakke om medicinering 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

dorthemus

Kay skriver:

Sender dig en kæmpe

og hvor er det skønt du selv siger det "Runa er Runa"  Runa er ikke autist, hun er en pige med autisme den livs indstilling er så vidunderlig vigtig

jeg har undervejs i min uddannelse tabt mit hjerte til mennesker med autisme og jeg tror på at når i får ro på der hjemme over på det hele, og får hjælp til at gøre Runas dag mere forudsigeligt og får redskaber til at hjælpe hende så bliver hverdagen meget nemmere 

jeg "kender" en der har arbejdet en masse med hendes datter der også har autisme, og på en lidt anden måde en mange andre og de er kommet enormt langt, Rikke klindt hedder hun, hun er også coach og måske hun kan give dig nogle gode råd? 

Tusind tak hvor er det dejligt at læse at der findes mennesker som dig der kan se forbi autismen og SE  mennesket 

Jeg må indrømme, at jeg selv havde mange fordomme og den første jeg tænkte på var Rainman da jeg hørte Runa få diagnosen og så blev jeg bange. Jeg ved bedre nu og ser fremad og i løsninger og styrker fremfor problemer og svagheder.

Anmeld Citér

4. oktober 2015

dorthemus

MysteriousAngel skriver:

Jeg ved præcis hvordan du har det.

Jeg vidste godt at den var gal med vores datter men den dag hun fik diagnosen græd jeg mange tårer. Livet er hårdt nok i forvejen og så har de ydermere de vanskeligheder udover. 

Min datter har adhd i svær grad så her skal vi til at snakke om medicinering 

Tak åh det er jeg ked af  det er på mange måder slet ikke sjovt og nok det de færreste håbede på. Men de er vores børn og vi elsker dem betingelsesløst 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

dorthemus

morNov2010 skriver:

GUA er også en diagnose indenfor autismespektret.  For min søns vedkommende betyder det, at han har rigtig svært ved at indgå i sociale funktioner. 

Efter nogle rigtig hårde skoleår, hvor man har prøvet at inkludere ham i den normale folkeskole, står jeg nu med et barn, der er så syg af stress, at han er blevet udadreagerende, har skolevægring på trods af skift til specialklasse og hat isoleret sig så meget, at jeg mange dage slet ikke kan få ham ud af døren. 

Lige nu kæmper jeg hårdt med kommunen, for at få noget hjælp, inden min søn bliver helt ødelagt. 

Det er en utrolig svær tid for autister, når de kommer i puberteten, og mange gange ser man, at autismen stikker sit lumske ansigt endnu mere frem end man er vant til. Derfor er det bare så vigtigt, at man får sit barn med autisme godt på vej, i et trygt miljø inden da. 

Uh hvor gør det mig både vred og ked af at din søn har måttet så meget igennem  håber der kommer mere ro på snart.

Jeg kæmper videre for mit barns skyld 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
dorthemus skriver:

Tusind tak hvor er det dejligt at læse at der findes mennesker som dig der kan se forbi autismen og SE  mennesket 

Jeg må indrømme, at jeg selv havde mange fordomme og den første jeg tænkte på var Rainman da jeg hørte Runa få diagnosen og så blev jeg bange. Jeg ved bedre nu og ser fremad og i løsninger og styrker fremfor problemer og svagheder.

Jeg husker dig fra du fik lille Runa og jeres første tid. Med det indtryk jeg har fået af dig tænker jeg, at Runa ikke kunne have fået en bedre mor til at tackle de udfordringer I nu står over for. Det glæder mig at læse, at du har fundet kærligheden. Jeg ønsker jer alt godt.

Anmeld Citér

4. oktober 2015

dorthemus

SØS skriver:

Jeg husker dig fra du fik lille Runa og jeres første tid. Med det indtryk jeg har fået af dig tænker jeg, at Runa ikke kunne have fået en bedre mor til at tackle de udfordringer I nu står over for. Det glæder mig at læse, at du har fundet kærligheden. Jeg ønsker jer alt godt.

Tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.