Hey 89`.
Jeg har 2 sønner, den ældste er også 89` - så her et input fra en ældre herre, jeg gætter - ca. på din svigermors alder.
Du skal naturligvis ikke gå rundt og have det skidt, bare for at "please" svigermor. Du skal beskytte din privatsfære.
Mit forslag er du "bænke"r din kæreste og endnu en gang forklare ham, det faktisk er en stor belastning for dig og at du næste gang din svigermor "lige" skal tjekke maven, siger til hende
"Jeg bryder mig ikke om den kropskontakt, kan vi aftale at næste gang - så er det på min invitation, du rører mig på maven" - mens du holder hendes hånd/håndled, har øjenkontakt og afventer hendes accept, så du ved hun har forstået budskabet.''
Jeg mener også din kæreste burde være mand nok til at bakke dig op og forklare det samme budskab til sin mor. Den vej rundt kan konflikter mellem dig og hende, helt undgås.
Måske hun viser mere forståelse når det er hendes eget kød og blod der melder ud. Skulle hun alligevel glemme det, skal du stadig på en fast og venlig måde, forklare hun er trådt over stregen.
DaD-Enniseksto 
Anmeld
Citér