Jeg er 9+5, og jeg har ingen mave endnu. Det er min første graviditet. Mit problem er at min svigermor altid skal tage mig på maven i tide og utide. Hun gør det, når jeg er mest uforberedt. F.eks. når vi sidder og spiser frokost, så får jeg lige hendes hånd på maven. Hvis jeg nu var længere henne og havde en stor mave, så kunne det måske forsvares en lille smule, at hun skulle røre, men lige nu er jeg ikke særligt langt henne, og jeg har ingen mave. Jeg synes, at det er underligt og grænseoverskridende, at hun skal tage mig på maven i tide og utide, og specielt når man intet kan mærke endnu. Jeg ved, at det kun er kærligt ment. Jeg har talt med min kæreste om det, men han siger, at han synes ikke, at vi skal sige noget, for det vil kun gøre hende ked af det. Og vi vil tage glæden fra hende, så jeg må bare bide det i mig. Skal jeg bare bide det i mig, og lade hende røre ved min mave, når det passer hende, eller har jeg "ret" til at sige fra, selvom min kæreste siger, at vi ikke skal sige noget?
Hilsen hende den forvirrede
Anmeld
Citér