Puha jeg var også blevet utilpas hvis alle skulle mærke på min mave, især så tidligt i forløbet. Livmoderen er da knap blevet så stor at den kan mærkes på det tidspunkt. Og hvis den kunne så kun hvis man ligger ned og mærker efter. Hvis hun aer maven nu er der jo ikke mere af ae på end hos en ikke-gravid.
Da jeg var gravid var det virkeligt også noget jeg frygtede skulle ske. Og jeg ville personligt prøve at undgå at være sammen med dem der havde tendens til at komme for tæt på. Selvfølgelig skulle der være mulighed for at røre maven eks. når baby sparkede, eller hvis jeg blev spurgt og de fik lov. Men at blive rørt helt uanmeldt ville jeg have det rigtig svært med.
Ts: du kunne jo evt. sige til hende at baby stadig gemmer sig bag skam/kønsbenet, så lige nu aer hun bare dine tarme. Det ville måske være en måde at udsætte det lidt på. Men mindre hun så bare fører hænderne ned.....
Jeg har læst om nogle der valgte bare at ae igen. Så når hun lagde hånd på din mave så gjorde du det samme på hendes. Så kan det være hun får hånden til sig?
Anmeld
Citér