Jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg bliver fastansat. Det af flere grunde.. Den 1. er, at vi har arbejdet sammen i så mange år, så vi ved 100% hvad hinanden står for arbejdsmæssigt, og det jeg ku tilbyde, var præcis hvad han søgte, og han har hentet mig fra et andet job af.
Den 2. grund er, er min prøvetid kun løber denne mdr ud..
Det jeg mener er, om jeg skal sige det tidligt, så han kan overveje om han ønsker at ha mig ansat mig på lange sigt, eller om han vil give mig en opsigelse efter prøvetiden udløber.
Jeg er slet ikke i tvivl om, at han er en fair chef, og helt klart en der er til at snakke med. Han har før hjulpet mig i nogle forskellige situationer, hvor en anden chef ville ha været fuldstændig ligeglad.
For at beskrive en af dem..
Da jeg blev gravid med min datter, blev jeg meget hurtigt klar over, at hendes far og jeg ikke ville blive sammen. Så meget tidligt vidste jeg, at hvis jeg beholdte, så ville jeg komme til at stå alene. Dette ville slet ikke ku hænge sammen for mig arbejdsmæssigt mht tider osv., så lige så snart jeg vidste jeg sku være alene, togg jeg en snak med min chef. Her forklarede jeg ham hele situationen, og hans svar var -stort tillykke, hvor er jeg glad på dine vegne
Så snakkede vi frem og tilbage hvordan det hele kunne hænge sammen, og han var fuldt ud indstillet på, at hvis det var det jeg ville, var der slet ingen tvivl om, at vi nok sku få det til at fungere.
Og det gjorde vi også 
Derfor tænker jeg så nemlig på, om jeg skal fortælle ham det lige så tidligt denne gang.. Jeg frygter dog bare, at han bliver dybt skuffet, for er jo slet ikke hvad han har regnet med, da han hentede mig til jobbet.. Men er samtidig bange for at miste troværdigheden, hvis jeg ikke siger noget...
Ved jo også godt, at jeg kan risikere at miste om 14 dage, og som en skriver, så vil det være mere end øv, hvis jeg så har fået sagt det 
Måske jeg skulle gøre som en skriver.. Betale mig til en tidlig scanning, se om der er et lille hjerte der banker, og så evt fortælle ham det derefter npr lejligheden byder sig.
Sidst havde jeg ingen betænkeligheder ved at fortælle det, men åh man.. Syntes den er svær denne gang...
Graviditetten var ikke planlagt ( men er ikke mindre ønsket

, ellers var jeg ikke blevet gravid så tidligt i ansættelsen.