Anonym skriver:
Hej til jer alle 
Jeg ved ikke helt om den ligger det rigtige sted, men kunne ikke finde en der kunne passe bedre..
Men sagen er, at jeg har lige testet positivt her til morgen, så glad 
Men så kommer spørgsmålet.. Skal jeg sige det til mig chef eller ej..?
For at fortælle lidt om situationen, så er jeg næsten lige startet på et nyt jo. Har været der nogle mdr. Min chef er en chef som jeg er rigtig glad for, og har arbejdet under i 6-7 år et andet sted. Vi kender hinanden rigtig godt arbejdsmæssigt, og ved præcis hvor vi har hinanden på det plan. Han har tidligere hjulpet mig rigtig meget i forskellige situationer, og vil derfor gerne være fair over for ham.
Jeg er stadigvæk på prøvetid lidt endnu, og derfor tænker jeg på. om det er mest fair over for ham, at fortælle ham det nu, mens jeg er på prøvetid, så han kan ha det med i sine tanker.
Er ikke i tvivl om, at hvis jeg ikke siger noget, så bliver jeg fastansat.
Så hvad syntes i..?? Skal jeg siger noget og evt risikere et godt job, eller skal jeg holde min kæft, og så måske miste lidt troværdighed hos min chef..??
Fuck jeg syntes at den er svær 
Er kun lige ramt uge 4 i dag. Havde forventet mens dag i dag.
Jeg synes den er lidt svær.... Men det er også KUN fordi at jeg har været i behandling for at opnå graviditet....
jeg fortalte min chef det med det samme... Men af ovennævnte grund... Han vidste vi var i behandling og der blev taget hensyn til mig med det samme.... (Jeg arb på en tank station med mange tunge løft og ville simpelthen ikke risikere noget- ikke at jeg sku pakkes ind i vat og bomuld, men)
din situation er (i mine øjne) lidt "anderledes" end så mange andres... Du er lige startet i nyt job og stadig på prøve... Men du kender samtidig også chefen.... Så måske det kan være en fordel... Han/hun har vel ikke givet dig jobbet, hvis de ikke synes det lige var dig de manglede (de kender dine færdigheder, og vil så nok ikk fyrer dig pga graviditet)
Havde jeg blevet øko gravid havde jeg nok valgt først at sige noget til efter NF... Er du ikke i en fagforening, hvor du kan ringe og spørge om hvordan og hvorledes.... Hende jobbet været 100% dit, så ingen tvivl... Ikke aige det før efter NF... Men kan godt forstå dig i og med at du stadig er i prøve... Men jeg ville måske ringe til fagforeningen og hører.... Om de må fyrer dig i prøveperioden hvisdu fortæller du er gravid....
Det hele blev lidt rodet, kan jeg godt se, men håber du fik de overordnede punkter med
og så tillykke for pokker da