Paranormale oplevelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.113 visninger
27 svar
41 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2015

Anonym trådstarter

Da vi var i Lalandia i weekenden, havde jeg en ubehagelig fornemmelse af, at vi ikke var alene i huset.

Midt om natten hørte jeg tydelige fodtrin på trappen. Min mand sov ved siden af mig, så det var ikke ham.

Har andre oplevet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

Michella2

Ja, men ikke i Lalandia dog 

Anmeld Citér

14. september 2015

Mettefpigen

Jaaa massere af gange ☺ har også set "noget"  før ☺

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

Hvad har I oplevet?

Anmeld Citér

14. september 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Hvad har I oplevet?

Uhh... jeg har oplevet at min dyne er blevet revet af mig om natten, en der har taget mig på skulderne, er blevet kigget på mens jeg har været I bad, larm, en der har hoppet i min seng mens jeg lå i den, at der har været en rigtig dårlig energi at jeg fik det psykisk og fysisk dårligt af det... for at nævne noget af det...

Anmeld Citér

14. september 2015

Sandratoft

Mettefpigen skriver:

Uhh... jeg har oplevet at min dyne er blevet revet af mig om natten, en der har taget mig på skulderne, er blevet kigget på mens jeg har været I bad, larm, en der har hoppet i min seng mens jeg lå i den, at der har været en rigtig dårlig energi at jeg fik det psykisk og fysisk dårligt af det... for at nævne noget af det...

Det lyder jo helt vildt, jeg ville skide i bukserne hvis det var mig der oplevede dette 

Anmeld Citér

14. september 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Da vi var i Lalandia i weekenden, havde jeg en ubehagelig fornemmelse af, at vi ikke var alene i huset.

Midt om natten hørte jeg tydelige fodtrin på trappen. Min mand sov ved siden af mig, så det var ikke ham.

Har andre oplevet noget lignende?

Ja jeg har oplevet det. Dog ikke i Lalandia. 

Jeg var hjemme hos min moster og onkel og skulle sove der. Jeg sov på gulvet på min lille kusines værelse og hun sov inde hos sine forældre. Hørte hele tiden fortrin men slog det hen med tanken om at det måtte være brændeknuderne i brændeovnen der gav sig. Så lagde mig op i sengen i stedet i håb om at falde i søvn. Her blev følelsen så bare forværret. Som om der var en der kiggede på mig. Dagen efter ville jeg bare hjem fordi jeg havde haft sp ubehagelig nat. Fortalte min mor det som så forkert ud i hovedet og sagde jeg skulle ringe til min moster og fortælle det fordi min kusine tit har snakket om en gammel mand der kigger på hende når hun sover. Det gjorde jeg så men min moster ville ikk gøre noget ved det. For "manden" gjorde ikk noget. Et måneds tid efter var vi dernede og min onkel gik så og ordnede have med en gravko. Pludselig kom han ind i stuen, helt hvid i hovedet og bad os komme ud. I jorden lå en gammel gravsten. Bogstaverne var røget af. Men man var ikk i tvivl. 

Min kusine har ikk haft besøg af manden siden. 

Har også prøvet at anlægget hos min mor skruede op af sig selv ved rod Stewart sange. Og lyset over hendes spisebord tændte og slukkede selv. Juleaften gjorde den det igen da min mor kigger op og siger "glædelig jul farfar" der begyndte lyset at blinke helt vildt. Og farfar elskede rod Stewart. Så tror bestemt der er mere mellem himmel og jord. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg var dengang vore yngste var blot 7 dage gammel meget alvorligt syg med nogle mindre blodpropper i hjernen. Men natten inden vi vidste hvor galt det stod til, var jeg MEGET dårlig, og jeg vidste inderst inde godt at det var alvorligt, men var for træt til at vække min mand.. Men jeg lå i sengen ved siden af vores meget nye datter, og oplevede at min morfar, som var død 4 uger forinden, besøgte mig. Da jeg spurgte hvad han ville, sagde han at var kommet for at hente mig, for det var tid. Jeg svarede at det kunne jeg ikke, jeg kunne ikke tage med ham, for hvad så med børnene og min mand. Min morfar sagde at han ville se hvad han kunne gøre, og så forsvandt han.

Næste morgen blev jeg indlagt akut, og det var touch and go i små 24 timer, og jeg var indlagt i en lille uge. Kæmpede et år med at komme ovenpå, og er i dag stort set uden mėn.

Anmeld Citér

14. september 2015

Patriark

Jeg blev engang bidt af en vampyr da jeg var på forretningsrejse i Transylvanien . Skulle ordne nogle papirer for en gammel mand, der var fyrst af titel. Da jeg kom hjem, gik det først rigtig galt...

En anden gang byggede jeg mit eget monster af ligdele. Det gik heller ikke s jeg havde håbet...

Og en helt anden gang skulle jeg optage en dokumentar i nogle amerikanske skove. Den handlede om nogle unge der var forsvundet. Pludselig var vi faret helt vild og gik i cirkler- uanset hvilken vej vi gik endte vi op det samme sted. Om natten var det som om at nogen ville ind i hores telt. Til sidst kom der vist nogle hekse... Og en vaskebjørn.

ja jeg har prøvet min del...

Anmeld Citér

14. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Patriark skriver:

Jeg blev engang bidt af en vampyr da jeg var på forretningsrejse i Transylvanien . Skulle ordne nogle papirer for en gammel mand, der var fyrst af titel. Da jeg kom hjem, gik det først rigtig galt...

En anden gang byggede jeg mit eget monster af ligdele. Det gik heller ikke s jeg havde håbet...

Og en helt anden gang skulle jeg optage en dokumentar i nogle amerikanske skove. Den handlede om nogle unge der var forsvundet. Pludselig var vi faret helt vild og gik i cirkler- uanset hvilken vej vi gik endte vi op det samme sted. Om natten var det som om at nogen ville ind i hores telt. Til sidst kom der vist nogle hekse... Og en vaskebjørn.

ja jeg har prøvet min del...

Egentligt mener jeg at man skal ignorere indlæg som dit, som kun er skrevet for at pisse på folk, for at sige det rent ud.

Jeg fatter bare ikke hvad du vil opnå med det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.