Ja... Da jeg var 18 år boede jeg i en lejlighed i Århus, hvor der var gang i den
Fodtrin/tramp, skabe med kliklås der blev åbnet og lukket, lys der blev tændt og slukket, duggede ruder der kom vandrette streger på, ting forsvandt og dukkede op - bla en dvd der forsvandt fra afspilleren og en måneds tid efter lå den der igen.
Det var tilsidst så slemt jeg nægtede at være der, var klar til at sælge lejligheden og flytte på hotel i mellemtiden! Jeg kom hjem en dag, smider min taske i gangen og sætter mig ud på toilet. Da jeg sidder der, smækker toiletdøren i - altså under en meter fra mig, ingen gennemtræk...! Og så satte festen ellers i gang, kunne høre tydelige fodtrin - MANGE, mumlen, smækken med skabsdøre.... Og min freaking mobil lå i gangen - og jeg turde helt ærligt ikke åbne døren, det var totalt crazy. Selv nu, mere end 10 år senere, får jeg gåsehud og tårer i øjnene mens jeg skriver alt dette.
Min daværende kæreste kom hjem efter en times tid og 'befriede' mig. Jeg nægtede derefter at være i lejligheden, jeg var rigtigt ræd!
Som et sidste forsøg fik vi besøg af en clairvoyant der rensede lejligheden, og det virkede sku....! 
Jeg ved ikke helt hvor meget jeg tror på spøgelser/ånder/clairvoyante, men ikke desto mindre sidder de her oplevelser så dybt i mig at jeg stadig reagerer fysisk når jeg tænker på dem...
Anmeld
Citér