Paranormale oplevelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2015

Mettefpigen

Sandratoft skriver:

Det lyder jo helt vildt, jeg ville skide i bukserne hvis det var mig der oplevede dette 

Jaa har prøvet en del... Men har så fundet ud af at jeg er meget åben for det paranormale, og det er derfor jeg mærker så meget... men har bare lært at leve med det ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

Sprit25

Patriark skriver:

Jeg blev engang bidt af en vampyr da jeg var på forretningsrejse i Transylvanien . Skulle ordne nogle papirer for en gammel mand, der var fyrst af titel. Da jeg kom hjem, gik det først rigtig galt...

En anden gang byggede jeg mit eget monster af ligdele. Det gik heller ikke s jeg havde håbet...

Og en helt anden gang skulle jeg optage en dokumentar i nogle amerikanske skove. Den handlede om nogle unge der var forsvundet. Pludselig var vi faret helt vild og gik i cirkler- uanset hvilken vej vi gik endte vi op det samme sted. Om natten var det som om at nogen ville ind i hores telt. Til sidst kom der vist nogle hekse... Og en vaskebjørn.

ja jeg har prøvet min del...

Bare fordi du ikke tror på mere mellem himmel og jord behøver du ikke latterliggøre os der gør! Jeg synes faktisk det er mest synd for dig at du render med så mange skyklapper på at du ikke kan se det smukke om dig. 

Jeg har oplevet småting som jeg altid har bortforklaret. Men tror også vi har noget herhjemme der passer på os. Derudover elsker jeg tanken om der er boget mere mellem himmel og jord!

Anmeld Citér

15. september 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Da vi var i Lalandia i weekenden, havde jeg en ubehagelig fornemmelse af, at vi ikke var alene i huset.

Midt om natten hørte jeg tydelige fodtrin på trappen. Min mand sov ved siden af mig, så det var ikke ham.

Har andre oplevet noget lignende?

Da jeg boede hjemme havde vi en skabslåge der åbnede og lukkede ude i køkkenet. Og det var imellem kl 22 og 22.18 :O

Mit gardin blev trukket fra om natten og mit vand glas blev hele tiden skubbet på gulvet.

Da jeg mistede min far i 2012 blev mit lys inde i stuen tændt efter jeg var gået i seng. ( begge mine drenge havde værelse op mod stuen og den ældste kunne ikke lide hvis lyset var slukket så der var mørkt) så min gulv lampe blev tændt derinde. Og jeg følte nogen gange at der var en der satte sig i min seng og kiggede på mig. 

Og vores ringe klokke havde det med at ringe men der var ikke nogen derude. 

Jeg har også oplevet at når jeg var syg og lå i min seng at der var en der lå ved siden af mig og holdt om mig. ( Min far og jeg skulle altid ligge og putte i sengen da jeg var barn og syg) 

Mit tv blev tændt og var på sport ( min far elskede sport) Det endte med at jeg sagde til min far at hvis han skulle se tv så måtte han gerne skrue ned :P

Anmeld Citér

15. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Christine skriver:

Det er godt at han gjorde det 

Og jeg kan sørme godt forstå at der har været meget at bearbejde. Det er også store op og nedture lige oveni hinanden med ny baby og akut livsfare.

Jeg ved ikke hvad jeg tror på mht paranormalitet, men din historie rykker mig helt klart tættere på at tro på mere end bare det vi kan se..

Jeg tror normalt heller ikke særlig meget på sådan noget. Og om det reelt har været min morfar, eller min blodprop fyldte hjerne der spillede mig et puds, ved jeg jo ikke. Men for mig var det meget ægte. Og specielt den samtale jeg havde med ham, hvor han lige inden han forsvandt, sagde at han ville se hvad han kunne gøre, for at jeg ikke skulle med ham.

Anmeld Citér

15. september 2015

Bebsen

Ja... Da jeg var 18 år boede jeg i en lejlighed i Århus, hvor der var gang i den   Fodtrin/tramp, skabe med kliklås der blev åbnet og lukket, lys der blev tændt og slukket, duggede ruder der kom vandrette streger på, ting forsvandt og dukkede op - bla en dvd der forsvandt fra afspilleren og en måneds tid efter lå den der igen. 

Det var tilsidst så slemt jeg nægtede at være der, var klar til at sælge lejligheden og flytte på hotel i mellemtiden! Jeg kom hjem en dag, smider min taske i gangen og sætter mig ud på toilet. Da jeg sidder der, smækker toiletdøren i - altså under en meter fra mig, ingen gennemtræk...! Og så satte festen ellers i gang, kunne høre tydelige fodtrin - MANGE, mumlen, smækken med skabsdøre.... Og min freaking mobil lå i gangen - og jeg turde helt ærligt ikke åbne døren, det var totalt crazy. Selv nu, mere end 10 år senere, får jeg gåsehud og tårer i øjnene mens jeg skriver alt dette.

Min daværende kæreste kom hjem efter en times tid og 'befriede' mig. Jeg nægtede derefter at være i lejligheden, jeg var rigtigt ræd!

Som et sidste forsøg fik vi besøg af en clairvoyant der rensede lejligheden, og det virkede sku....! 

Jeg ved ikke helt hvor meget jeg tror på spøgelser/ånder/clairvoyante, men ikke desto mindre sidder de her oplevelser så dybt i mig at jeg stadig reagerer fysisk når jeg tænker på dem... 

Anmeld Citér

15. september 2015

Christine

Mom skriver:

Jeg tror normalt heller ikke særlig meget på sådan noget. Og om det reelt har været min morfar, eller min blodprop fyldte hjerne der spillede mig et puds, ved jeg jo ikke. Men for mig var det meget ægte. Og specielt den samtale jeg havde med ham, hvor han lige inden han forsvandt, sagde at han ville se hvad han kunne gøre, for at jeg ikke skulle med ham.

Altså uanset hvad, så hjalp det dig måske igennem så du klarede det så godt som du gjorde. Og jeg kan godt lide tanken om at vores kære er der et eller andet sted 

Anmeld Citér

15. september 2015

Christine

Efter at have læst tråden i dag, har jeg tænkt meget over det hele og om hvor få gange jeg har "følt" noget, hvoraf det meste kunne bortforklares med naturlige ting. Og så skete det helt usandsynlige faktisk.

Da jeg og mand (og baby) åbnede bildøren op, på vej for at hente barn i skole/børnehave så spillede vores bilradio gudhjælpemig!!!! Sindssygt mærkeligt og jeg undrer mig ufatteligt meget over timingen. Vi har 100% haft radioen slukket sidst vi kørte i bilen, for da havde vi sovende børn med. Bilen har stået slukke og urørt fra søndag aften til i dag. Vi ved ikke hvor længe den har spillet, men eftersom ingen har givet os besked om at den spillede (det var højt!!) Så har det nok først været i dag. Jeg er ved at tude af begejstring/frygt/forvirring/forundring for det er aldrig sket før!!

Den eneste anden gang jeg har oplevet noget ufarklarligt var da jeg på et øde sted, hvor kun jeg og familie var, lugtede piberøg. Min morfar røg pibe og det lugtede præcis sådan. Det var faktisk på en kirkegård, dog ikke hvor han er begravet. Men hvem ved 

Anmeld Citér

15. september 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Da vi var i Lalandia i weekenden, havde jeg en ubehagelig fornemmelse af, at vi ikke var alene i huset.

Midt om natten hørte jeg tydelige fodtrin på trappen. Min mand sov ved siden af mig, så det var ikke ham.

Har andre oplevet noget lignende?

Jeg har tidligere i mit liv oplevet en del forskellige ting der ikke rigtig kunne forklares med normal logik :)

F.eks. en sten der lå på mit skrivebord, lå foran mine fødder et øjeblik efter... Eller vågne til at der lå en nål fra min opslagstavle på puden ved siden af mit hoved med spidsen mod mig...

har også haft at den man bruger til at indstille temperaturen på bruseren rykkede sig af sig selv så vandet blev koldere...

Jeg valgte at "lukke" af for den kanal kort tid før sønnen blev født da det blev for overvældende for mig til sidst... Har ikke haft noget siden, men kan stadig godt mærke hvis der går "noget" gennem rummet nogen gange....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.