stikke af / bopæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2015

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Ja, det kan hun godt. Beviser er selvfølgelig godt at have, men det er ikke hensigtsmæssigt at blive i et destruktivt miljø for at få beviser. Hendes ord vægter højt, og det at hun flytter på krisecenter vægtes også højt. Efter min mening skal hun skynde sig væk og tage imod den professionelle hjælp hun kan få i stedet for at forsøge selv. For hver dag der går, forværres både hendes egen, men i særdeleshed datterens situation. 

Et rigtig godt råd er, at hun fører dagbog/logbog, hvor hun skriver dato og hver eneste hændelse ned. Fx 21/8-'15. X truede med at slå mig ihjel, hvis jeg flytter. 22/8-'15. X skubbede mig ind i væggen. Ect. 

Det os det jeg tænker - det at hun møder op på et krisecenter viser at det er alvor og at hun er bange. 

Så heller komme væk end at samle beviser - jeg ved han skal ud i aften og helt til i morgen aften så får hende til at pakke så snart han er taget afsted og får hende sendt afsted . 

Bare det hun fortæller og jeg kan fortælle burde hjælpe hende en del i hendes sag , for jeg vil da mene hvis man kommer til et krise center og fortæller de ting hun oplever kan de da se noget er grueligt galt med manden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Det os det jeg tænker - det at hun møder op på et krisecenter viser at det er alvor og at hun er bange. 

Så heller komme væk end at samle beviser - jeg ved han skal ud i aften og helt til i morgen aften så får hende til at pakke så snart han er taget afsted og får hende sendt afsted . 

Bare det hun fortæller og jeg kan fortælle burde hjælpe hende en del i hendes sag , for jeg vil da mene hvis man kommer til et krise center og fortæller de ting hun oplever kan de da se noget er grueligt galt med manden. 

Jeg fik lige skrevet et par linjer mere, vedr. bevismateriale. Hvis I har mulighed for at få hende og datteren af sted i løbet af i dag, synes jeg I skal gøre det. 

Hvis du vil have min hjælp til at finde tlf.-nr. til de nærmeste krisecentre, gør jeg gerne det

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Jeg fik lige skrevet et par linjer mere, vedr. bevismateriale. Hvis I har mulighed for at få hende og datteren af sted i løbet af i dag, synes jeg I skal gøre det. 

Hvis du vil have min hjælp til at finde tlf.-nr. til de nærmeste krisecentre, gør jeg gerne det

Det må du meget gerne. 

Hun er fra Århus .

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Og mange tak for at du vil hjælpe!

Anmeld Citér

21. august 2015

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Det må du meget gerne. 

Hun er fra Århus .

Aarhus Krisecenter ligger i Viby J. Tlf.: 86153522

Randers Krisecenter: Man.-fre. Kl. 08.00 - 22.00 tlf.: 89154990. 

Viborg Krisecenter: tlf.: 87877587

Horsens Krisecenter: tlf.: 75618199

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Aarhus Krisecenter ligger i Viby J. Tlf.: 86153522

Randers Krisecenter: Man.-fre. Kl. 08.00 - 22.00 tlf.: 89154990. 

Viborg Krisecenter: tlf.: 87877587

Horsens Krisecenter: tlf.: 75618199

Mange tak skal du have. 

Er Randers krisecenter det eneste man kun kan ringe til indenfor det tidsrum?  

Tænker nemlig ikk Århus vil være godt for hende da de bor her i Århus? 

Anmeld Citér

21. august 2015

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Mange tak skal du have. 

Er Randers krisecenter det eneste man kun kan ringe til indenfor det tidsrum?  

Tænker nemlig ikk Århus vil være godt for hende da de bor her i Århus? 

Lørdag, søndag og helligdage kl. 09.00-22.00

Udenfor nævnte tidsrum henviser de til "Hotline for voldsramte kvinder" Tlf.: 70203082

I kan sagtens ringe og høre om der er plads og lave en aftale om, at I kommer fx i aften, i morgen formiddag eller hvad der nu kommer til at passe alle. Hvis du har overskud, ville det være godt at ringe nu her til formiddag. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Lørdag, søndag og helligdage kl. 09.00-22.00

Udenfor nævnte tidsrum henviser de til "Hotline for voldsramte kvinder" Tlf.: 70203082

I kan sagtens ringe og høre om der er plads og lave en aftale om, at I kommer fx i aften, i morgen formiddag eller hvad der nu kommer til at passe alle. Hvis du har overskud, ville det være godt at ringe nu her til formiddag. 

Jeg skal være sammen med hende her kl 16 der ringer vi og finder en plads - han er ikke hjemme fra eftermiddag og til i morgen - så hun får ro til at pakke - har sagt hun så småt skal begynde hende gå i gang med at finde papirer osv. Og det er hun i gang med .. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Jeg skal være sammen med hende her kl 16 der ringer vi og finder en plads - han er ikke hjemme fra eftermiddag og til i morgen - så hun får ro til at pakke - har sagt hun så småt skal begynde hende gå i gang med at finde papirer osv. Og det er hun i gang med .. 

Godt gået 

Anmeld Citér

21. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Herning har også et super godt krisecentre. Deres Tlf 96 28 45 45.

Sørg for at hun har pas, sygesikringskort og alt andet relavant private parpir med.

Hæv penge, så der er til et stykke tid, hvis de har fælles økonomi osv. Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.