stikke af / bopæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Og skal hun ikke have beviser for udover mig for at gå til politiet ? Altså skal hun nævne alt det jeg lige har nævnt for dem? Og er det før krisecenter, sagsbehandler og advokat hun skal det? 

Kender slet ikke til det -så er på bar bund. 

Jeg kender heller ikke til det, men vil sige krisecenter først, der flygter man til når man er bange og har brug for hjælp. Der er folk der kan hjælpe, som tror på hende. De har nok prøv et det mange gange og ved hvordan dæk gør det bedst.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nej hun flygter.

Hvis de alle mener at et barn på 2 har en psykose, så er de da ikke helt normale i øverste etage. 

Et barn reagere på hvad de ser og hører. Og et barn skal ikke vokse op i et hjem med trusler og hvor hun er bange for sin far. Det vil ødelægge hende.

Hun fortjener en barndom hvor hun kan være glad.

Snak med vs, om hvordan pigen er der, om andre har oplevet ham som i har. Få så mange beviser som muligt, så i styrker hendes sag. Og stå fast. Støt hende.

Vs siger at hun bliver utryg og usikker på sig selv når der er for mange omkring hende og det er især når de skal spise i vs det går galt - der skal et personale sidde ved hende under hele spisningen min veninde fik dette afvide i går da hun hentede sin datter - og der gik det op for hende at hun skulle væk for at hendes datter ikke skal ødelægges.

Skal vs kontaktes før hun tager på krisecenter eller når hun er på krisecenterer?  

Undskyld alle spørgsmålene - vil bare gerne hjælpe hende og vi står fast! 

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg kender heller ikke til det, men vil sige krisecenter først, der flygter man til når man er bange og har brug for hjælp. Der er folk der kan hjælpe, som tror på hende. De har nok prøv et det mange gange og ved hvordan dæk gør det bedst.

Okay, jeg hiver fat i hende i morgen og fortæller hvad jeg har fundet ud af og vil sige hun skal på krisecenter omgående og ikke vente på hendes søster får lejlighed hun kan være i. 

Jeg takker mange gange - nu skal hun væk og blive glad igen og give hendes datter den opvækst hun ønsker at give hende 

Anmeld Citér

20. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Vs siger at hun bliver utryg og usikker på sig selv når der er for mange omkring hende og det er især når de skal spise i vs det går galt - der skal et personale sidde ved hende under hele spisningen min veninde fik dette afvide i går da hun hentede sin datter - og der gik det op for hende at hun skulle væk for at hendes datter ikke skal ødelægges.

Skal vs kontaktes før hun tager på krisecenter eller når hun er på krisecenterer?  

Undskyld alle spørgsmålene - vil bare gerne hjælpe hende og vi står fast! 

Det ved jeg faktisk ikke. Men tror at krisecenter ikke er noget man tænker over, der tager man bare til, fordi man er ski de bange. Man kan vel komme til er center 24/7.. men jeg ville komme af sted med det samme og slet ikke tænke på andet end at komme væk fra manden, komme i skjul, forklarer dem på centeret hvor slemt det står til og så find ud af alt bagefter. Ret sikker på at Dem på krisecenteret er gode til at hjælpe. 

Hun skal bare væk med pigen. Alt andet tænkes der på bag efter.

Anmeld Citér

20. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Okay, jeg hiver fat i hende i morgen og fortæller hvad jeg har fundet ud af og vil sige hun skal på krisecenter omgående og ikke vente på hendes søster får lejlighed hun kan være i. 

Jeg takker mange gange - nu skal hun væk og blive glad igen og give hendes datter den opvækst hun ønsker at give hende 

Håber det går godt. Et krise Center kan nok også bedre beskytte dem. Men husk også at pas på dig selv...  Du er nok ikke hans bedste ven efter det her.

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. Men tror at krisecenter ikke er noget man tænker over, der tager man bare til, fordi man er ski de bange. Man kan vel komme til er center 24/7.. men jeg ville komme af sted med det samme og slet ikke tænke på andet end at komme væk fra manden, komme i skjul, forklarer dem på centeret hvor slemt det står til og så find ud af alt bagefter. Ret sikker på at Dem på krisecenteret er gode til at hjælpe. 

Hun skal bare væk med pigen. Alt andet tænkes der på bag efter.

Du har været en rigtig stor hjælp! 

Jeg kan ikke få fat på hende lige nu, men jeg ringer og ssnakker med hende i morgen tidlig nær hun er alene og fortæller hun skal væk omgående - hun bliver så glad for at høre der er fundet en vej  ud og hun kan få noget hjælp! 

Det har hun brug for ! Hun er rædselsslagen - derfor hun ikke er stukket af fordi han har truet hende så meget med at han finder hende og slår datter og hende ihjel men hun skal væk nu! 

Endnu en gang tak ! Nu kan jeg endelig hjælpe min veninde 

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Håber det går godt. Et krise Center kan nok også bedre beskytte dem. Men husk også at pas på dig selv...  Du er nok ikke hans bedste ven efter det her.

Tak mange gange! Jeg skal nok passe på, tager med hende op og aflevere hende der i morgen også fortæller vi alt + truslerne jeg også har fået i dag og hendes søskende.  

Anmeld Citér

21. august 2015

Newsence

Ved ikke om der er en imod dette så det må du lige tjekke inden men hvis det er lovligt og det sker tit så kunne en video af det hele jo være bevis nok... 

Når det er sagt. Flygter hun på krisehjem vil faren ikke automatisk få bopæl blot fordi han stadig opholder sig der. Det vil blive anset som at hun er flygtet og derfor vil man tage en bopæls sag helt forfra.. Her er det vigtigt at I får alle de beviser I kan. Andre vidner Eks. Evt udtagelser fra inst. 

Men en simpel lydoptagelse af hans trusler ville også gøre noget.. Og så ville jeg så snart min ven var flygtet ville jeg melde ham for trusler for det er jo hvad han har gjort truet dig.. 

Held og lykke med hende

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Ved ikke om der er en imod dette så det må du lige tjekke inden men hvis det er lovligt og det sker tit så kunne en video af det hele jo være bevis nok... 

Når det er sagt. Flygter hun på krisehjem vil faren ikke automatisk få bopæl blot fordi han stadig opholder sig der. Det vil blive anset som at hun er flygtet og derfor vil man tage en bopæls sag helt forfra.. Her er det vigtigt at I får alle de beviser I kan. Andre vidner Eks. Evt udtagelser fra inst. 

Men en simpel lydoptagelse af hans trusler ville også gøre noget.. Og så ville jeg så snart min ven var flygtet ville jeg melde ham for trusler for det er jo hvad han har gjort truet dig.. 

Held og lykke med hende

Jamen hvis hun skal have en video/lyd optagelse skal hun jo have ham op i der gear gør noget jan ikke vil have og det vil også være at lege med ilden, der eneste vidne hun har til det her er mig. 

Så vi har ikke ret meget ift ham og hans 4 familie medlemmer  eller 2 hans bror og søster - hans mor og far er ikke så godt talende dansk og forstår det heller ikke så godt. 

Men hans familie er så skide veltalende inkl. Ham og manipulerende af helvedes til 

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jamen hvis hun skal have en video/lyd optagelse skal hun jo have ham op i der gear gør noget jan ikke vil have og det vil også være at lege med ilden, der eneste vidne hun har til det her er mig. 

Så vi har ikke ret meget ift ham og hans 4 familie medlemmer  eller 2 hans bror og søster - hans mor og far er ikke så godt talende dansk og forstår det heller ikke så godt. 

Men hans familie er så skide veltalende inkl. Ham og manipulerende af helvedes til 

Og hun kan ikke få noget fra institutionen da de ikke kender til det her - men har bemærket at hun er usikker på sig selv og utryg i større grupper. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.