Jeg ville tilgive.
Jeg har selv oplevet utroskab dog ikke hele vejen men min mand havde et intimt følelsmæssigt forhold til en af hans ansatte for en del år siden.
Jeg tilgav men det har taget tid og måske er jeg stadig ikke helt "helet" for kan godt mærke jeg bliver trist når jeg tænker på den tid hvor alt var kaos og der kom løgne og bedrag ind i vores liv.
Men ja laaaang historie kort så valgte jeg at tilgive og fortsætte -Både fordi jeg elsker ham ,men også fordi vi har en fortid med mange bumps og sving ,Så skal sådan noget sgu ikke smadre det hele.+ at for mit vedkommende så tænkte jeg også over at vi havde været sammen siden vi var 16 og 17 og ja tror han trængte til at blive bekræftet og få "rusen" og i sidste ende var det jo ham der led mest i og med at han skal leve med at han knuste mit hjerte og udsatte hele vores fam for skænderier og unødig ballade over et pigebarn som han jo i sidste ende ikke ville have .
Det sværeste har været at få tillid igen og ikke sidde og få dystre tanker når han får 4 smser i løbet af 5 min. Eller at blive mistænksom over overarbejde osv.
Men lige som jeg opdage hans betagelse og langt over grænsen flirt/ følelsmæssige affære via min mavefornemmelse har jeg sagt til mig selv at den må jeg også lytte til nu og den siger mig at han har lært af sin fejltagelse og næppe gør det igen .
For lader man først jalouxien og ens egen skrøbelighed få overtaget -ja så er forholdet dødsdømt Så enten kæmper man og giver det 100% eller også giver man op.
Jeg kan ikke sige hvordan du har det ,men for mit vedkommende så kæmper man når der er børn også fordi jeg flere gange har set veninder skride i hidsighed og så fortryde - og ikke alle mænd sidder bare og venter på at man fortryder og derfor kan man risikere at tage et valg midt i kampens hede som man ender med at fortryde resten af sit liv.
Så tænk dig om og giv det nu tid -Manden var i det mindste ærlig og ja det var "kun" et kys i dumhed og fuldskab. Giv dig selv lov til at være ked af det og synes han er en idiot men husk også de ting du er glad for ved ham så kommer man langt .
Anmeld
Citér