Højgravid og utro kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.096 visninger
31 svar
154 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2015

Milse

Hej alle! 

Jeg er gravid i uge 34, og venter en lille dreng med min kæreste. Han har dog lige fortalt mig at han i weekenden da han var i byen og var hjernedød fuld har kysset med en anden pige. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller sige. Hvordan ville i reagere? Føler mig super ydmyget og er død ulykkelig. Vi står jo og skal være en lille familie om lidt, og derfor er omstændighederne også lidt anderledes for mit vedkommende. Normalt ville jeg aldrig tilgive sådan noget, men jeg elsker ham super meget, og han er far til mit kommende barn, og han angre og er rigtig ked af det. Ville i tilgive det og ville i kunne komme videre? Eller ville i sige slut prut? 

Hilsen den forvirrede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

Benjamins'mor

Et eller andet sted er det jo ligegyldigt hvad vi ville gøre. 

Hvis ikke du kan leve med det, så skal du jo selvfølgelig ikke blive. 

Men kan du leve med det skete den ene gang, og stole på han aldrig gør det igen. Så skal du selvfølgelig blive. 

Jeg personligt ville heller ikke blive glad for hvis min mand havde kysset med en anden, men omvendt tror jeg heller ikke jeg ville gøre det forbi. Medmindre der var noget mellem ham og vedkommende. 

Anmeld Citér

18. august 2015

Kamilla-m

Milse skriver:

Hej alle! 

Jeg er gravid i uge 34, og venter en lille dreng med min kæreste. Han har dog lige fortalt mig at han i weekenden da han var i byen og var hjernedød fuld har kysset med en anden pige. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller sige. Hvordan ville i reagere? Føler mig super ydmyget og er død ulykkelig. Vi står jo og skal være en lille familie om lidt, og derfor er omstændighederne også lidt anderledes for mit vedkommende. Normalt ville jeg aldrig tilgive sådan noget, men jeg elsker ham super meget, og han er far til mit kommende barn, og han angre og er rigtig ked af det. Ville i tilgive det og ville i kunne komme videre? Eller ville i sige slut prut? 

Hilsen den forvirrede 

Nej det ville jeg ikke.

Anmeld Citér

18. august 2015

MorTilN

Milse skriver:

Hej alle! 

Hilsen den forvirrede 

Vis det "kun" har været kys i fuldskab og han virkelig er så ked af det som han virker gennem det du har skrevet ville jeg godt kunne tilgive det så længe det ikke er mere ind kysseri i fuldskab og det da et plus at han rent faktisk fortæller dig det og er ked af det skete ind at han havde en affære med en eller anden og skjulte det eller du selv opdagede det senere hen.

Jeg ville ikke slutte et forhold på grund af en stiv-i-byen-bummert så længe det kun handler om et kys, specielt ikke vis vi ventede barn sammen. Men jeg ville føle mig ked af det, sur, forvirret og forrådt hvilket jeg også ville være ærlig om og at det ikke skal gentage sig og så ville også spørge ind til hvorfor han havde lyst til at kysse en anden om han føler han mangler noget i forholdet.

Anmeld Citér

18. august 2015

lineog4

Det kan kun du vide: kan du lægge det bag jer og dele den skønne tid sammen der står og banker på døren eller kan du ikke?

Personligt synes jeg han er en knoldesparker at du overhovedet skulle indvies intet par kys - han vil ikke gøre det igen, han mente ikke noget med det, og det var "kun" kys. Så for han skal lette sin samvittighed så han kan sove godt om natten, så skal du nu sove uroligt og føle den er på din banehalvdel - men der er jeg nok underlig jeg ville hellere være foruden den viden når det er så uskyldigt som lidt kys og kun en gang.

Anmeld Citér

18. august 2015

Camilla19

Milse skriver:

Hej alle! 

Hilsen den forvirrede 

Personligt ville jeg aldrig kunne se ham i øjne igen hvis heg stod i den situration, havde jeg nok gået fra ham 

Anmeld Citér

18. august 2015

FN

Som andre også siger; det kan kun du afgøre om du kan acceptere. Mærk godt efter, og vær ærlig overfor dig selv - og hold fast i din beslutning når du har taget den og husk hvorfor du tog den. 

Jeg synes godt nok det er en træls situation for dig, det må ikke være sjovt, du får et knus herfra 

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym

Milse skriver:

Hej alle! 

Hilsen den forvirrede 

Kort sagt: UD med ham!  

Jeg ville aldrig tilgive det, heller ikke grundet at vi skulle være en familie. Det er et tillidsvigt, som han ovenikøbet har lavet i mens du er højgravid - hvor meget kan familie så lige betyde for ham??? 

Nej tak! så hellere cutte nu og få det bedste ud af glæden af du skal være mor og fokusere på dig og dit kommende barn.

Anmeld Citér

18. august 2015

ErDetSnartNU

Hvis han virkede oprigtigt ked af det, ville jeg godt kunne tilgive et fuldemandskys en enkelt gang, såfremt at han ikke havde kontakt til pigen, eller havde haft flirtende kontakt op til kysset. Jeg ville ikke bryde en begyndende familie op pga det fejltrin. Hvis han derimod havde været i seng med hende, havde jeg ikke kunnet tilgive det. 

Anmeld Citér

18. august 2015

God-mor

Milse skriver:

Hej alle! 

Hilsen den forvirrede 

Jeg syntes det er fejt af din kæreste at fortælle dig om det- så bare holde sin mund, når det "bare" har været et kys og det er sket 1 gang + han angrer og fortryder. Dermed ikke sagt at det han har gjort er OK på nogen måde, fordi jeg ville selv blive super ked af det hvis det var min mand der havde kysset en anden. Han kan ikke være det bekendt, men han kan slet ikke være bekendt at lægge det over på dig nu, fordi han vil lette sit hjerte og dårlige samvittighed. Hvis du kan lægge det bag dig, og du kan stole på ham igen med tiden, så ville jeg blive og nyde den kommende spænende tid i går i møde sammen som nybagte forældre. I min optik skylder man sine unger at kæmpe for sit forhold, hvis der er den mindste smule håb for at det kan lykkedes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.