Højgravid og utro kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2015

SandraXOXO

Hvis hans eneste fejl er et kys i fuldskab og han udover det er den perfekte kæreste, så ville jeg nok bare trække på skuldrene. Skidt pyt, alle kan jokke i spinaten på den ene eller anden måde. Men nu har min kæreste og jeg også været sammen i mange år, siden vi var unge. Man kommer ikke så langt uden et par bump på vejen. Men altså hvis han feks efter kun 1 år eller 2 havde kysset med en anden og generelt var en crappy kæreste så havde jeg forladt ham. I bund og grund handler det vel om, om du er mest lykkelig med eller uden ham? Og det ved du jo kun selv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

A&F

Med alt min respekt, men når man kan blive så fuld og kysse med andre , så burde man slet ikke drikke? Hvad bliver det til næste gang han bliver så fuld? 

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym

Hvordan ved du at det "bare" var et kys? Der kunne sagtens have været sket mere når de var fulde?  Forstår ikke at man kan være det bekendt, og slet ikke når du er højgravid..

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym

Hvis han opføre sig spdan når han er fuld, hvad så næste gang, syntes ikke at du skal tilgive ham bare fordi du venter hans barn

Anmeld Citér

19. august 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Hvis han opføre sig spdan når han er fuld, hvad så næste gang, syntes ikke at du skal tilgive ham bare fordi du venter hans barn

Jeg har prøvet også i en brandert at flirte lidt for meget med en fyr. Hånd på lår, numse osv osv. Vi kyssede aldrig og vi lavede aldrig mere! Og jeg kan fortælle den fejl gør jeg ALDRIG igen. Min kæreste og jeg var inde i en meget skidt periode og ham fyren var bare sød og ja. 

Til TS. Jeg havde tilgivet. Alle kan, selv den mest dedikeret familiefar(kender sådan en type), kan træde ved siden af i en brandert. Ikke for at forsvare ham: men hvordan er jeres forhold lige nu

Anmeld Citér

19. august 2015

Sprit25

A&F skriver:

Med alt min respekt, men når man kan blive så fuld og kysse med andre , så burde man slet ikke drikke? Hvad bliver det til næste gang han bliver så fuld? 

Ja det kan da godt være det sker igen. Men det kan da også godt være han har lært af sin fejl? Når alkoholen går ind så ryger hæmningerne og nogen gange bliver man grebet af en stemning. Det kan vel ske for selv den mest dedikeret type. 

Anmeld Citér

19. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tror jeg ville tilgive!

Det var noget helt, helt andet hvis de havde haft sex!

Tror desvære at det ka ske for rigtig mange mænd, mens der koner er gravide, da der sker så mange vilde ting i deres liv, som de ik selv har ret meget kontrol over, på lige det tidspunkt i deres liv. ( håber det gir mening?) vh stine

Anmeld Citér

19. august 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Sjovt som vi er forskellige - jeg synes at det at han selv fortæller dig det er fantastisk - jeg tolker det som om han straks fortrød bittert og på ingen måde vil miste dig. 

Tror de fleste holder det hemmeligt, og det ville jeg til gengæld have svært ved at acceptere - synes DET er et tillidsbrud af format. Alle kan fejle, men hvis man er ærlig omkring det kan jeg tilgive meget.

Tænker en del af dem der bare siger "ud med ham" ikke har prøvet det selv - verden er sjældent så sort/hvid. Hvis man elsker hinanden og har det godt sammen, er der jo noget st kæmpe for.

Så mærk efter med dig selv om du vil kunne tilgive ham og stole på ham igen, for hvis ikke vil I aldrig kunne blive lykkelige sammen.

Anmeld Citér

19. august 2015

Anonym

Ethvert parforhold oplever nogle bump på vejen. Du kan da ikke smide forholdet til dit barns far væk pga et par kys. Hvis I i øvrigt har et godt og tillidsfuldt forhold, så tag da lige og sæt jer ned og snak det igennem.

Du er ked af det og vred. Han er ked af det og flov. Tal om jeres følelser - også hans følelser om at skulle være far. Og lov hinanden at det, der skete i weekenden sker ikke igen.

Anmeld Citér

19. august 2015

Abracadabra

Det værste, der kan ske, er vel, at du tilgiver ham og han er dig utro igen, og du forlader ham og bliver enlig mor. 

Det bedste, der kan ske, er, at du tilgiver ham og I lever lykkeligt til jeres dages ende. 

Hvis du forlader ham nu, får du første scenarie lidt hurtigere - altså bliver enlig mor. Hvis du bliver, har du chancen for, at det ender lykkeligt. 

Jeg ville tilgive. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.