Anonym skriver:
Det er sjovt som den kommentar ALTID skal komme her inde "hun har valgt at få børn med ham"
men ja jeg har fået børn med ham og det fortryder jeg ikke et sekund!! Han er en fantastisk far.
Ja der er nogle tendenser i hans familie som ikke er gode, men han går imod dem flere gange. Alle mændene stort set er ikke i deres børns hverdag, men fester istedet, han har været der indtil nu!
Kvinderne der imod nyder livet på kontanthjælp, han har altid haft job den tid jeg har kendt ham! Så lad være med at dømme min evne til at finde en ordentlig far til mine børn, alene fordi vores liv har taget en drejning. Det betyder ikke at tingene altid har været sådan
Men du påpeger jo du overvejer at gå fra manden.
Så det jo dig selv der hænger ham ud som komplet uansvarlig og at du ikke gider arbejde på det. Derfor er det jo fint at der bliver påpeget at du har valgt at få børn med ham.
Mange kvinder syns jo deres mænd er fantastiske end til de får børn med dem, så var det pludseligt ikke godt nok det de levede med længere. Derfor er det en relevant formulering. (ved godt du sagde han ikke altid havde været sådan) Derfor vør du jo netop arbejde på det.
Jeg kan godt forstå du tjekker ham, da det ER komplet uansvarligt af ham.!
Men hvordan i havnede der, ved jeg ikke?
Men den var ikke gået i mit forhold, at tjekke hinanden! Jeg gad simpelthen ikke være mor for min mand. Så ved jeg heldigvis, at der findes bedre og mere selvstændige mænd i verden, til at jeg ville gide nøjes med!
Anmeld
Citér