Han lyver overfor mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.357 visninger
34 svar
74 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er rasende!!

min kæreste har altid haft lidt tendens til at fordreje sandheden til det man gerne vil høre. Ikke som at han er mig utro eller lignende, men små ting som jeg egentligt godt ved ikke er helt rigtige og han ved at jeg ved det. 

Der har været nogle problemer med opstarten på hans studie, så han har skulle kontakte skolen for at komme igang. Bege vores telefoner er i mit navn, så sagde til ham at jeg ville tjekke hvor ofte han havde ringet til skolen (han ved godt jeg tjekker lidt op på ham)

han har sagt at han har ringet hver dag til dem, men nu ser jeg at han ikke har ringet hele sidste uge, eller igår som han ellers sagde! Jeg er rasende, hvordan kan han seriøst blive ved med at sige at han har ringet, at de sagde dit og dat osv osv og det ikke passer... 

Han får ikke SU før han er optaget på skolen, dvs vi har min ene su at leve for, derfor må jeg tage lån, og bruge de penge jeg har tjent på job i sommerferien som ellers var til opsparing...

det er som om han ikke fatter alvoren i ikke at tage sig sammen, fordi jeg konstant redder os. Men det er jeg nødt til, vi har barn og en mere på vej..

jeg kan mærke at jeg ikke orker mere. 

Hans familie har altid været lidt "dovne" altså det er helt normalt for dem bare at gå hjemme og give den af, men det er det ikke for mig!! 

vi har normalt et fint forhold, selvfølgeligt med vores små kampe, men kan mærke at det her er for meget. 

Også siger han endda, at den nok bare ikke er opdateret (oversigten på nettet) men kan se alle andre opkald han foretog igår!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

MorTilN

Har du konfronteret ham med det?

Anmeld Citér

18. august 2015

PernilleogLouis

Selvfølgelig skal han ikke lyve men hvis jeg var ham var jeg da godt nok blevet rasende hvis min kæreste tjekkede mig på den måde - han er voksen og du behandler som et barn  

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Har du konfronteret ham med det?

Jeg er på vej i skole, her er ikke meget forbindelse. Så skrev en SMS med hvad jeg kunne se. Der var undskyldningen at den nok ikke var opdateret, da jeg så skrev at jeg kunne se hans andre opkald fra igår har jeg ikke hørt mere. 

Anmeld Citér

18. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er rasende!!

min kæreste har altid haft lidt tendens til at fordreje sandheden til det man gerne vil høre. Ikke som at han er mig utro eller lignende, men små ting som jeg egentligt godt ved ikke er helt rigtige og han ved at jeg ved det. 

Der har været nogle problemer med opstarten på hans studie, så han har skulle kontakte skolen for at komme igang. Bege vores telefoner er i mit navn, så sagde til ham at jeg ville tjekke hvor ofte han havde ringet til skolen (han ved godt jeg tjekker lidt op på ham)

han har sagt at han har ringet hver dag til dem, men nu ser jeg at han ikke har ringet hele sidste uge, eller igår som han ellers sagde! Jeg er rasende, hvordan kan han seriøst blive ved med at sige at han har ringet, at de sagde dit og dat osv osv og det ikke passer... 

Han får ikke SU før han er optaget på skolen, dvs vi har min ene su at leve for, derfor må jeg tage lån, og bruge de penge jeg har tjent på job i sommerferien som ellers var til opsparing...

det er som om han ikke fatter alvoren i ikke at tage sig sammen, fordi jeg konstant redder os. Men det er jeg nødt til, vi har barn og en mere på vej..

jeg kan mærke at jeg ikke orker mere. 

Hans familie har altid været lidt "dovne" altså det er helt normalt for dem bare at gå hjemme og give den af, men det er det ikke for mig!! 

vi har normalt et fint forhold, selvfølgeligt med vores små kampe, men kan mærke at det her er for meget. 

Også siger han endda, at den nok bare ikke er opdateret (oversigten på nettet) men kan se alle andre opkald han foretog igår!

Selvfølgelig er det ikke ok at lyve, men jeg ville sku blive sur hvis min kæreste sad og tjekkede mine opkald sådan.. det er som at have en mor der ånder en i nakken, hvem har lyst til det? 

Du må snakke med ham omkring det, det kan vel ikke være en nyhed at han er sådan, men du har valgt at få to børn med ham. Find ud af hvorfor han ikke får gjort noget ved det, i steder for at gå og tjek mobilen. Og hvis det er så tilbyd din hjælp.

Anmeld Citér

18. august 2015

mortilsilke

PernilleogLouis skriver:

Selvfølgelig skal han ikke lyve men hvis jeg var ham var jeg da godt nok blevet rasende hvis min kæreste tjekkede mig på den måde - han er voksen og du behandler som et barn  

Men hvis han opfører sig som et lille barn og ikke tager ansvar for sig selv og deres økonomi, og ligger hele presset på hende - selvom de har barn og en mere på vej, og hun endda siger det til ham, er det så ikke okay?? Hvis han selv er for doven og ikke gider, så må der jo være nogle der sørger for ham, ellers kører det jo helt af sporet...?

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Men hvis man jævnligt lyver så ligger man selv stilen, han ved at jeg har brug for at vide at der er styr på tingene og at jeg ved når han lyver. Og sagde til ham inden jeg gik at jeg ville dobbelt tjekke, der blev han skam ikke gal. Han så nærmere skræmt ud.

Det er muligt det ikke er fair at tjekke ham, men når det gælder min fremtidige økonomi og mit barns mulighed for mad på bordet, så gør jeg hvad der er nødvendigt for at være på forkant. Men hvis du vidste din man løj, eller ihvertfald havde en klar fornemmelse, ville du så ikke tjekke det?

Anmeld Citér

18. august 2015

TNBC

mortilsilke skriver:

Men hvis han opfører sig som et lille barn og ikke tager ansvar for sig selv og deres økonomi, og ligger hele presset på hende - selvom de har barn og en mere på vej, og hun endda siger det til ham, er det så ikke okay?? Hvis han selv er for doven og ikke gider, så må der jo være nogle der sørger for ham, ellers kører det jo helt af sporet...?

Ja men der kan vel ikke være nyt for hende at han er sådan, hvis hele hans familie er sådan, men hjn har stadigvæk valgt at få to børn med ham.. 

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Selvfølgelig er det ikke ok at lyve, men jeg ville sku blive sur hvis min kæreste sad og tjekkede mine opkald sådan.. det er som at have en mor der ånder en i nakken, hvem har lyst til det? 

Du må snakke med ham omkring det, det kan vel ikke være en nyhed at han er sådan, men du har valgt at få to børn med ham. Find ud af hvorfor han ikke får gjort noget ved det, i steder for at gå og tjek mobilen. Og hvis det er så tilbyd din hjælp.

Nu har hans små løgne aldrig handlet om vores økonomi og været noget der ville påvirke mig synderligt. Derfor har jeg valgt at få børn med ham, han er en fantastisk far..

ja jeg agerer nogle gange som mor for ham, men for at sikre mig og mit barn. Og det er jeg rimeligt træt at, så derfor overvejer jeg også at slutte det..

har skam tilbudt min hjælp, jeg har til ude at ringe der op for ham, og sagt at vi kunne tage op på skolen og snakke med dem sammen, men der sagde han at han havde ringet til dem samme dag og de ville ringe tilbage. Så har skam gjort hvad jeg kunne føler jeg

Anmeld Citér

18. august 2015

mortilsilke

Yurie skriver:

Ja men der kan vel ikke være nyt for hende at han er sådan, hvis hele hans familie er sådan, men hjn har stadigvæk valgt at få to børn med ham.. 

Det ved jeg ikke helt.. Jeg synes det er fair nok at man gør hvad der er nødvendigt, når det er så vigtigt... Jeg har et vennepar hvor manden også er så doven, at kvinden må gøre alt for ham med sådan noget.. Og selvom han godt ved at han ikke burde være så doven og "ligeglad", så er han det stadig, han gider bare ikke tage ansvar i den del af livet, men hun er stadig faldet for ham, så hun gør egentlig det samme som trådstarter  jeg synes det er i orden når det gælder økonomi og der er børn involveret, så er det nu ret vigtigt at der er råd til regningerne og maden...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.