Jeg er rasende!!
min kæreste har altid haft lidt tendens til at fordreje sandheden til det man gerne vil høre. Ikke som at han er mig utro eller lignende, men små ting som jeg egentligt godt ved ikke er helt rigtige og han ved at jeg ved det.
Der har været nogle problemer med opstarten på hans studie, så han har skulle kontakte skolen for at komme igang. Bege vores telefoner er i mit navn, så sagde til ham at jeg ville tjekke hvor ofte han havde ringet til skolen (han ved godt jeg tjekker lidt op på ham)
han har sagt at han har ringet hver dag til dem, men nu ser jeg at han ikke har ringet hele sidste uge, eller igår som han ellers sagde! Jeg er rasende, hvordan kan han seriøst blive ved med at sige at han har ringet, at de sagde dit og dat osv osv og det ikke passer...
Han får ikke SU før han er optaget på skolen, dvs vi har min ene su at leve for, derfor må jeg tage lån, og bruge de penge jeg har tjent på job i sommerferien som ellers var til opsparing...
det er som om han ikke fatter alvoren i ikke at tage sig sammen, fordi jeg konstant redder os. Men det er jeg nødt til, vi har barn og en mere på vej..
jeg kan mærke at jeg ikke orker mere.
Hans familie har altid været lidt "dovne" altså det er helt normalt for dem bare at gå hjemme og give den af, men det er det ikke for mig!!
vi har normalt et fint forhold, selvfølgeligt med vores små kampe, men kan mærke at det her er for meget.
Også siger han endda, at den nok bare ikke er opdateret (oversigten på nettet) men kan se alle andre opkald han foretog igår!
Anmeld
Citér