Huller i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2015

Lenchick

MoarHvidovre skriver:

Det var en god ide - det tror jeg, at jeg gør. Det er så synd for hende. Hun elsker sine huller i ørerne og piver stort set ikke selvom jeg kan se, at det gør ondt.

Jeg har overvejet om hun måske slet ikke kan tåle sølv

Jeg er en af dem, som ikke kan tåle sølv og mine huller er 25 år gamle. Jeg har kun guld og platinum øreringe. De sidste er ikke så dyre, som guld. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2015

Mamacita til 2 piger

MoarHvidovre skriver:

Tak for tippet. Vi købte øreringe fra Blomdahl og der gik nærmest ikke 2 dage, så havde hun ikke betændelse i sine huller (7-9-13). Der er stadigvæk lidt sår omkring hullerne, men det er også ved, at gå væk.

Fantastisk!!! 

Dejligt at I har fået styr på det.  

Anmeld Citér

23. august 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lenchick skriver:

Jeg er en af dem, som ikke kan tåle sølv og mine huller er 25 år gamle. Jeg har kun guld og platinum øreringe. De sidste er ikke så dyre, som guld. 

Ok, det er super rart, at vide. Nu har vi købe øreringe fra Blomdahl og de var ikke så dyre som frygtet. Alt betændelse er gået væk efter vi er skiftet

Anmeld Citér

23. august 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
sessen1984 skriver:

Fantastisk!!! 

Dejligt at I har fået styr på det.  

Det var takket være jer som anbefalede mig Blomdahl, at vi fik styr på de huller. Jeg anede ikke, at de fandtes og er så glad for, at jeg nu igen har en glad pige der ikke længere er bange for, at hun ikke længere kunne have huller i ørerne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.