Navele skriver:
Jeg ville ALDRIG gå tilbage til de øreringe der blev skudt i.. Smid dem ud....
De siger i butikken at man skal skifte dem efter 6-8 uger og det siger de fordi der er et stof i de øreringe man får skudt i. Samt stangen er noget tykkere end almindelige..
Jeg har haft huller i ørene 5 gange fordi jeg altid fik betændelse.. Også pillede min mor dem ud..
Mit bedste råd er at købe det ørerens de sælger med fra butikken til 20kr.. Samt købe en sølv ørering (hvis hun er en sølv pige) med en lang stang.
Når i renser så kom det på noget vat og lad hende sidde med det på øret et par minutter. Det hjalp mig en del!
Også rens 1 gang om dagen om morgen... Man kan godt overrense...
Det er 1,5 år siden jeg fik huller i ørene igen, og der gik et år før jeg var fuldstændig betændelses fri fordi mine øre "afskyger" smykket (sølv øreringe) men jeg har holdt ud og nu er det væk og helt alm. Så fik jeg et hul mere og det er nu lidt mere end et halvt år siden og det er først ved at blive godt nu.
hold ud! Det skal nok forsvinde når hendes øre vender sig til at sådan er det bare! :-)
ellers kan jeg anbefale en ørering uden lås på..
Hun skal dog huske at dreje sine øreringe rundt 2-3 gange om dagen så de ikke gror fast.. Selvfølgelig huske at vaske hænder grundet først
Giv ikke op 
Hun er sølvpige og har kun sølvøreringe. Jeg havde overvejet, at prøve guldøreringe, men de koster bare en bondegård. Vi har prøvet sølvøreringe der var runde, men de blev misfarvet og det hjalp ikke på betændelsen.
God ide, at lade hende sidde med det på øret. Det havde jeg ikke lige tænkt over.
Det var godt nok også længe, at du havde betændelse. Men så er der håb forude for min pige