Kvinde tav om graviditet - og blev fyret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2015

De3Guldklumper

Mami skriver:

Dit formulering om at hun eventuelt skulle vælge en abort fordi hun "røvrender andre" finder jeg både ganske umenneskelig og ganske ignorant, så jeg tænker at det er bedst bare at lade den stå uden at kommentere yderligere..- - værsgo. 

Mit menneske syn fejler intet, sikke nedværdigende du er? Men i lige måde da håber du indser (på trods af din udannelse) at det okay at have andre holdninger og det ikke betyder man har et grimt menneske syn. 

kan du have en god aften  

Kæmpe kram til dig Det har intet med dit menneskesyn at gøre for du tager netop kampen op for dem som er taberne i dette spil - ungerne

Du har mange følelser med i dine indlægkan jeg se og jeg forstår dig til fulde da jeg selv er mor til et barn med særlige behov. Men hvis man ikke står hvor vi står så kommer man aldrig til at forstå, inderst inde, hvorfor du skriver som du gør For man kan måske godt forstå "pointen" men ikke følelserne og frustrationerne bag det vores børn går igennem ved at en person som ansøgeren gør som hun gør..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2015

TNBC

Saphiira skriver:

Jeg forstår heller ikke erstatningen. Altså hvorfor hun er gået videre med det. 

Fordi vi er blevet et land der brokker os, vi mener vi kan skovle penge fra staten, fordi vi ikke lige synes at vi får penge nok. Hun mener nok at hun er blevet snydt for løn i de 3måneder hun kunne arbejde, og det beløb er jo lige 65.000...  

Skal jeg så også brokke mig, fordi jeg ikke kan få penge mens jeg i Danmark, fordi der er en regel om at man skal være her i 3måneder, før man kan blive registeret, selvom at jeg er danskstatsborger?
Jo, jeg kan arbejde, men at finde arbejde i 2måneder, jeg kan klare, er ikke det letteste.

Jeg synes bestemt ikke at hun skulle have den erstatning. Overhovedet ikke, og jeg håber næsten at der bliver gjort noget ved det, så de bliver taget igen.

Anmeld Citér

17. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Yurie skriver:

Fordi vi er blevet et land der brokker os, vi mener vi kan skovle penge fra staten, fordi vi ikke lige synes at vi får penge nok. Hun mener nok at hun er blevet snydt for løn i de 3måneder hun kunne arbejde, og det beløb er jo lige 65.000...  

Skal jeg så også brokke mig, fordi jeg ikke kan få penge mens jeg i Danmark, fordi der er en regel om at man skal være her i 3måneder, før man kan blive registeret, selvom at jeg er danskstatsborger?
Jo, jeg kan arbejde, men at finde arbejde i 2måneder, jeg kan klare, er ikke det letteste.

Jeg synes bestemt ikke at hun skulle have den erstatning. Overhovedet ikke, og jeg håber næsten at der bliver gjort noget ved det, så de bliver taget igen.

Hun har i hvert fald scoret nogle penge der...

Anmeld Citér

17. august 2015

TNBC

Saphiira skriver:

Hun har i hvert fald scoret nogle penge der...

Det må man sige. Der er i hvert fald nok til at være på barsel.(håber ikke hun får dagpenge eller kontanthjælp også.. ) for det må hun vel ikke når hun har så meget på kontoen. Så er det 10.000 om måneden(ca.) i 6måneder. håber hun skal betale sat af dem også.

Anmeld Citér

17. august 2015

Mami

De3Guldklumper skriver:

Kæmpe kram til dig Det har intet med dit menneskesyn at gøre for du tager netop kampen op for dem som er taberne i dette spil - ungerne

Du har mange følelser med i dine indlægkan jeg se og jeg forstår dig til fulde da jeg selv er mor til et barn med særlige behov. Men hvis man ikke står hvor vi står så kommer man aldrig til at forstå, inderst inde, hvorfor du skriver som du gør For man kan måske godt forstå "pointen" men ikke følelserne og frustrationerne bag det vores børn går igennem ved at en person som ansøgeren gør som hun gør..

Mange tak

følelserne der mest er i spil er jeg har svært ved den der "jeg" mentalitet 

Det gør mig vred at man er fri for en hver moral fordi de ikke står i loven, det er jo ikke forbudt at tænke selv og på sine omgivelser. 

Og jeg ser det mere som der er noget "galt" med den kvinde end der er noget galt med systemet/lovgivningen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.