hjælp. hvor meget ville i finde jer i ang svigermo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

måske lige vildt nok og spørge hvorfor jeg har fået børn med ham, i det store og hele har vi det jo godt, og man får vel børn med en fordi man elsker personen?

alle forhold har vel deres fejl, ingen er perfekte..

Tænk jeg synes, at spørgsmålet er helt på sin plads. Din mand/kæreste er reelt set ikke blevet voksen og har ikke fået klippet navlestrengen til sin mor. Han accepterer at hans mor behandler dig grimt/ taler grimt om dig og ydmyger dig ved at "vælge hendes selskab." Det er da dybt underligt ! Hvorfor pokker sover han hos sin mor i stedet for hos sin gravide kæreste og barn?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2015

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Din svigermor lyder ikke specielt sød, men helt ærligt, så er problemet jo din mand, det er da ham der skal sige fra over for sin mor, det da ham der ikke skal sove hjemme hos sin mor, det er da ham der skal hive sig selv op i klokkeværket og ta sig sammen

vi har haft en snak nu, synes bare for tit man blir rådet til og smide ham ud, blir spurgt hvorfor man har børn med personen osv, blir bare lidt forarget over der ikke skal mere til før folk mener man skal droppe et langt forhold med børn osv

Anmeld Citér

20. august 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

vi har haft en snak nu, synes bare for tit man blir rådet til og smide ham ud, blir spurgt hvorfor man har børn med personen osv, blir bare lidt forarget over der ikke skal mere til før folk mener man skal droppe et langt forhold med børn osv

Ikke skal mere til??? Jamen for pokker manden bliver væk natten over uden at give lyd. Accepterer at hans mor behandler sine børns mor grimt og taler grimt om hende. Hvor er hans omsorg for dig henne??? 

Anmeld Citér

20. august 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg har ikke rådet dig til at smide ham ud, men sådan som jeg læser hvad du skriver, er det din mand/kæreste som ikke kan finde ud af det og egenlig ikke din svigermor ( selvom hun måske ikke er så sød)

Anmeld Citér

20. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hvad kom i frem til? Kan han se tingene fra dit perspektiv?  

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvad kom i frem til? Kan han se tingene fra dit perspektiv?  

ja det kan han heldigvis godt, og han har haft en snak med hans mor også, mig og hans mors forhold er desværre meget svingende, hun vil gerne blande sig i alt og det irritere mig, om det er fordi hun keder sig da hun går hjemme på pension ved jeg ikke lige, men nu ved hun hun skal blande sig udenom vores ting i hvertfald!

Anmeld Citér

20. august 2015

Mor til Ella

Anonym skriver:

hej..

jeg har lige brug for lidt råd, bor sammen med min skønne kæreste jeg snart har været sammen med i 4 år, vi bor sammen har en dreng på 2 og jeg er gravid i 6 måned, igår var han ved sin mor som så ofte før, vi bor desværre på samme vej som hende, skrev og bad hende få ham til og ringe, han har pt ingen tlf selv, hvor hun så går helt amok sviner mig til, skriver han ikke gider tale med mig, jeg skal blive voksen osv, det er ikke første gang det sket og hun har før været grunden til vi har været hver til sit, er klar over hun ikke kan li mig og helst bare vil ha hendes søn for sig selv, så hun prøver ofte og overtale ham til og blive og overnatte osv på trods af hun pt ved jeg sygemeldt med bækkenløsning, og står alene med 2 børn har en fra tidligere forhold der er ved os hver anden weekend, nå men i nat kom han så ikke hjem og er fortsat ikke hjemme, er så skuffet over han bare tillader hende og svine mig til sige grimme ting om mig osv, han er desværre en stor mor dreng, men kan bare mærke på mig selv den her gang jeg har fået nok, jeg har overvejet og droppe alt kontakt med hende, hun blander sig i alt konstant osv, orker hende ikke mere, andre der har oplevet lignede og hvad gjorde i?

Jeg ville bede min vatpik af en mand om at komme hjem, og klippe navlestrengen på vej ud af døren.

og gjorde han det ikke kunne han blive ved MOAR, det kan du godt nok ikke være tjent med

Anmeld Citér

24. august 2015

loop

Anonym skriver:

hej..

jeg har lige brug for lidt råd, bor sammen med min skønne kæreste jeg snart har været sammen med i 4 år, vi bor sammen har en dreng på 2 og jeg er gravid i 6 måned, igår var han ved sin mor som så ofte før, vi bor desværre på samme vej som hende, skrev og bad hende få ham til og ringe, han har pt ingen tlf selv, hvor hun så går helt amok sviner mig til, skriver han ikke gider tale med mig, jeg skal blive voksen osv, det er ikke første gang det sket og hun har før været grunden til vi har været hver til sit, er klar over hun ikke kan li mig og helst bare vil ha hendes søn for sig selv, så hun prøver ofte og overtale ham til og blive og overnatte osv på trods af hun pt ved jeg sygemeldt med bækkenløsning, og står alene med 2 børn har en fra tidligere forhold der er ved os hver anden weekend, nå men i nat kom han så ikke hjem og er fortsat ikke hjemme, er så skuffet over han bare tillader hende og svine mig til sige grimme ting om mig osv, han er desværre en stor mor dreng, men kan bare mærke på mig selv den her gang jeg har fået nok, jeg har overvejet og droppe alt kontakt med hende, hun blander sig i alt konstant osv, orker hende ikke mere, andre der har oplevet lignede og hvad gjorde i?

Hvorfor vil hun gerne have at han bliver og sover hos hende? Er hun angst for at være alene?

Hvilken grund giver han dig, når han ringer for at sige, at han bliver og sover hjemne hos sin mor?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.