hjælp. hvor meget ville i finde jer i ang svigermo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2015

alenemor42

Sprit25 skriver:

Ej men det ved du da ikke! 

Jeg tænker manden har et tæt forhold til sin mor hvilket da kun er godt. Ja for meget at han sover der men det er da måske en forklaring på! Og jeg synes kun det er godt han brokker sig til sin mor. I min optik smider man ikke bare et forhold væk på det grundlag! 

Til TS: snak med ham igen og som skrevet lyt til Mads pg monopolet posscast

Og du ved ikke modsat ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

Sprit25

alenemor42 skriver:

Og du ved ikke modsat ? 

Bestemt ikke. Men der er altid tre sider af en sag: manden, kone og sandheden så synes bare ikke du kan dømme en mand udfra et indlæg og synes det er misforstået at løsningen bare er at smide ham ud

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Min tanke er også - hvor pokker er din mand i det her? 

At din svigermor er sådan en strigle det er en ting. Men det er langt være at din mand tillader hende være sådan overfor dig. 

Var jeg dig havde jeg smidt ham ud. Kan han ikke cutte navlestrengen til sin mor så gad jeg ikke bruge tid på det. Så længe han lader stå til så er han medskyldig i tilsviningen af dig efter min mening. Og forstår ikke man vil være sammen med sådan en mand så. 

ej jeg synes personligt selv det voldsomt og smide ham ud og 4 år pga det, elsker manden så der skal mere til før jeg vil ødelægge vores familie af!

men skal klart ha en alvors snak med ham!

Anmeld Citér

15. august 2015

Diosa85

Anonym skriver:

ej jeg synes personligt selv det voldsomt og smide ham ud og 4 år pga det, elsker manden så der skal mere til før jeg vil ødelægge vores familie af!

men skal klart ha en alvors snak med ham!

Du skal gøre præcis som du føler det mest rigtige for dig og jeres børn. Jeg gav blot min mening til hvad jeg havde gjort 

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Havde bedt ham flytte hjem til sin mor eller stå op for sine kæreste og mor til hans børn! 

Og jeg havde gået fuldstændig smadrende grassat hvis nogen havde skrevet sådan til mig! Farvel og tak søster lystig du kan komme tilbage når du kan tale ordentligt og vi kan behandle hinanden med respekt. 

jeg har også droppet al kontakt med hende, med alt det hun har udsat mig for gennem de sidste 4 år ser jeg ingen grund til andet..

men min plan er nu ikke og smide min kæreste ud, elsker ham og har børn med ham, men skal ha en alvorssnak med ham

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Lyt til Mads og monopolet podcast. Det er et ligendd dilemma idag

hvor køre det Mads og halløj henne?

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Du skal gøre præcis som du føler det mest rigtige for dig og jeres børn. Jeg gav blot min mening til hvad jeg havde gjort 

det er også helt i orden, er også rart og høre lidt meninger når man står og ikke helt ved hvordan man skal forholde sig jo!

Anmeld Citér

15. august 2015

Sprit25

Anonym skriver:

hvor køre det Mads og halløj henne?

du kan finde podcastet på DR.dk

Anmeld Citér

15. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Du skal ikke finde dig i det. Det er bare ikke i orden. Din mand skal klippe navlestrengen til sin mor. Snak med din Mand om det. 

Det er virkelig ikke i orden. Pyha! Utroligt hun kan være sådan

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

du kan finde podcastet på DR.dk

tak for det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.