hjælp. hvor meget ville i finde jer i ang svigermo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2015

Babilooo

Hvor gammel er han? Det virker mærkeligt at en voksen mand sover hos sin mor når I bor så tæt på???

der er da noget helt galt. Hvordan er I end med at bo så tæt på hende når I ikke kan sammen - det er  da uholdbart...? Eller hvad? 

Hvordan var det da I startede forholdet fordi det er jo ikke kommet på en dag. Har det ændret sig.

jeg ville tage en alvorssnak med ham og kraftigt overveje at flytte for at ændre dynamikken.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Du skal ikke finde dig i det. Det er bare ikke i orden. Din mand skal klippe navlestrengen til sin mor. Snak med din Mand om det. 

Det er virkelig ikke i orden. Pyha! Utroligt hun kan være sådan

vil heller ikke finde mig i det her overhoved, og han får os at vide jeg er skuffet over han ikke støtter mig i det her, forventer overhoved ikke han skal droppe kontakt eller noget med hende, men han burde sætte hende på plads en gang for alle snart!:9

Anmeld Citér

15. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

vil heller ikke finde mig i det her overhoved, og han får os at vide jeg er skuffet over han ikke støtter mig i det her, forventer overhoved ikke han skal droppe kontakt eller noget med hende, men han burde sætte hende på plads en gang for alle snart!:9

Nej han skal ikke stoppe kontakten men klippe navlestrengen. Det er i hvert fald meget at bede om at han skal stoppe kontakt. 

Har du fortalt hun er sådan og hvad siger han til det?

Anmeld Citér

15. august 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Han vælger, uden at give lyd fra sig, at sove hos sin mor i stedet for sit barn og sin gravide kæreste. Din svigermor er ikke det primære problem her - hvor grov, hun end er - og hendes opførsel kan du næppe ændre grundlæggende, men du er nødt til at fokusere helt og holdent på din kæreste og ikke lade problemerne med svigermor tage opmærksomheden fra det egentlige problem. 

Hold fokus på, hvad HAN gør og ikke gør. Lad være med at gøre svigermor til slangen i Paradiset - det er helt ravruskende galt, at din kæreste er barn hos sin mor og ikke far for sit barn. 

Anmeld Citér

16. august 2015

AnoMe

Hvis hans mor holder så meget af ham som hun påstår, så ville hun også ønske at han var lykkelig med den kvinde han elsker (selvom hun ikke bryder sig om svigerdatteren) og ønske for ham at han selv får en masse tid med sine egne børn, som hun selv har nydt meget med sit/sine..

jeg stod selv i den situation engang at svigermor fyldte meget og hun havde ikke kappet navlestrengen og han hang i mors skørter (gør han stadig).. Men det var fordi tiden var gået for stærkt for hende.. Hun behandlede og så ham stadig som en lille dreng på 5 år.. Hun kunne ikke li mig fordi jeg, i hendes hoved, bare er en skide københavnertøs som stjal hendes lille dreng fra hende.. Jeg havde utallige snakke med ham, men lige fedt hjalp det.. Efter 6 års forhold og to børn, måtte jeg så sige stop.. Kunne ikke holde til mere

Anmeld Citér

16. august 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

hej..

jeg har lige brug for lidt råd, bor sammen med min skønne kæreste jeg snart har været sammen med i 4 år, vi bor sammen har en dreng på 2 og jeg er gravid i 6 måned, igår var han ved sin mor som så ofte før, vi bor desværre på samme vej som hende, skrev og bad hende få ham til og ringe, han har pt ingen tlf selv, hvor hun så går helt amok sviner mig til, skriver han ikke gider tale med mig, jeg skal blive voksen osv, det er ikke første gang det sket og hun har før været grunden til vi har været hver til sit, er klar over hun ikke kan li mig og helst bare vil ha hendes søn for sig selv, så hun prøver ofte og overtale ham til og blive og overnatte osv på trods af hun pt ved jeg sygemeldt med bækkenløsning, og står alene med 2 børn har en fra tidligere forhold der er ved os hver anden weekend, nå men i nat kom han så ikke hjem og er fortsat ikke hjemme, er så skuffet over han bare tillader hende og svine mig til sige grimme ting om mig osv, han er desværre en stor mor dreng, men kan bare mærke på mig selv den her gang jeg har fået nok, jeg har overvejet og droppe alt kontakt med hende, hun blander sig i alt konstant osv, orker hende ikke mere, andre der har oplevet lignede og hvad gjorde i?

Din svigermor er langt ude, men din "mand" er godt nok et umodent skvat ! Hvad Søren har fået dig til at vælge at få børn med ham? Usympatiske mennesker 

Anmeld Citér

16. august 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg vil også mene din mand er problemet her - han brokker sig nok til sin mor over diverse ting i jeres parforhold (som man nu gør, oftest til venner) - hun tror så på alt hvad guldklumpen siger, og synes du er en værre harpe der ikke behandler hendes søn ordentligt.

I bund og grund bør man have ret så ondt af hende - hun vil ALDRIG kunne få sig et godt forhold til sin svigerdatter, og det uanset om der følger 100 af dem efter dig - hun er ude af stand til at se at sønnen også har andel i problemerne, store som små. Kærlighed gør blind!

Det lyder ganske rigtigt som om din mand er et umodent skvat der behandler dig for dårligt. Han er desværre opdraget til at kvinden i hans liv behandler ham som en konge, og når du så ikke gør det drager han hjem til mor, som elsker ham på "den rigtige" måde. 

Jeg tvivler nok på at du kan forandre ham....

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Din svigermor er langt ude, men din "mand" er godt nok et umodent skvat ! Hvad Søren har fået dig til at vælge at få børn med ham? Usympatiske mennesker 

måske lige vildt nok og spørge hvorfor jeg har fået børn med ham, i det store og hele har vi det jo godt, og man får vel børn med en fordi man elsker personen?

alle forhold har vel deres fejl, ingen er perfekte..

Anmeld Citér

20. august 2015

Chris87

Som sagt tag en snak med din mand omkring det hele - fortæl ham hvad du føler inderst inde, sig til ham at det gør ondt når der virker som om han altid vælger hans mor frem for jer. Men for at få ham til at lytte ville jeg nok sige til ham, at du glad for han har et godt forhold med sin mor, men at det gør ondt når han vælger sådan .

En anden ting er..

Ved du hvorfor hun ikke kan lide dig ? - og hvad med at tage tyrene ved hornene, evt inviterer hende på en kop kaffe og tal med hende. Det kan jo være det har en positiv effekt ?

Anmeld Citér

20. august 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Din svigermor lyder ikke specielt sød, men helt ærligt, så er problemet jo din mand, det er da ham der skal sige fra over for sin mor, det da ham der ikke skal sove hjemme hos sin mor, det er da ham der skal hive sig selv op i klokkeværket og ta sig sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.