hej..
jeg har lige brug for lidt råd, bor sammen med min skønne kæreste jeg snart har været sammen med i 4 år, vi bor sammen har en dreng på 2 og jeg er gravid i 6 måned, igår var han ved sin mor som så ofte før, vi bor desværre på samme vej som hende, skrev og bad hende få ham til og ringe, han har pt ingen tlf selv, hvor hun så går helt amok sviner mig til, skriver han ikke gider tale med mig, jeg skal blive voksen osv, det er ikke første gang det sket og hun har før været grunden til vi har været hver til sit, er klar over hun ikke kan li mig og helst bare vil ha hendes søn for sig selv, så hun prøver ofte og overtale ham til og blive og overnatte osv på trods af hun pt ved jeg sygemeldt med bækkenløsning, og står alene med 2 børn har en fra tidligere forhold der er ved os hver anden weekend, nå men i nat kom han så ikke hjem og er fortsat ikke hjemme, er så skuffet over han bare tillader hende og svine mig til sige grimme ting om mig osv, han er desværre en stor mor dreng, men kan bare mærke på mig selv den her gang jeg har fået nok, jeg har overvejet og droppe alt kontakt med hende, hun blander sig i alt konstant osv, orker hende ikke mere, andre der har oplevet lignede og hvad gjorde i?
Anmeld
Citér