hjælp. hvor meget ville i finde jer i ang svigermo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.976 visninger
37 svar
136 synes godt om
15. august 2015

Anonym trådstarter

hej..

jeg har lige brug for lidt råd, bor sammen med min skønne kæreste jeg snart har været sammen med i 4 år, vi bor sammen har en dreng på 2 og jeg er gravid i 6 måned, igår var han ved sin mor som så ofte før, vi bor desværre på samme vej som hende, skrev og bad hende få ham til og ringe, han har pt ingen tlf selv, hvor hun så går helt amok sviner mig til, skriver han ikke gider tale med mig, jeg skal blive voksen osv, det er ikke første gang det sket og hun har før været grunden til vi har været hver til sit, er klar over hun ikke kan li mig og helst bare vil ha hendes søn for sig selv, så hun prøver ofte og overtale ham til og blive og overnatte osv på trods af hun pt ved jeg sygemeldt med bækkenløsning, og står alene med 2 børn har en fra tidligere forhold der er ved os hver anden weekend, nå men i nat kom han så ikke hjem og er fortsat ikke hjemme, er så skuffet over han bare tillader hende og svine mig til sige grimme ting om mig osv, han er desværre en stor mor dreng, men kan bare mærke på mig selv den her gang jeg har fået nok, jeg har overvejet og droppe alt kontakt med hende, hun blander sig i alt konstant osv, orker hende ikke mere, andre der har oplevet lignede og hvad gjorde i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

Carina:-)

Hvor pokker er din mand i det her??

Overnatter han hos sin mor når han bor på samme vej...? 

Seriøst jeg havde bedt ham om at gro nogle nosser hvis vi skulle have en fremtid .

Det er dybt respekløst det hun udsætter dig for ,men at han tier og ikke støtter sin kone han har snart 2 børn med er endnu værre.

Fortæl hende at så længe hun ikke kan behandle dig ordentligt er alt kontakt udelukket- Og forklar din mand at man er 2 i et parforhold og at han må se at få øjnene op for at han bifalder hendes opførsel ved at forholde sig passiv . 

Og bare det at han overnatter hos hende er så langt ude at jeg er helt harm på dine vegne Altså konen bor på samme vej som jer og så har han brug for at sove der??? Jeg  er målløs - 

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvor pokker er din mand i det her??

Overnatter han hos sin mor når han bor på samme vej...? 

Seriøst jeg havde bedt ham om at gro nogle nosser hvis vi skulle have en fremtid .

Det er dybt respekløst det hun udsætter dig for ,men at han tier og ikke støtter sin kone han har snart 2 børn med er endnu værre.

Fortæl hende at så længe hun ikke kan behandle dig ordentligt er alt kontakt udelukket- Og forklar din mand at man er 2 i et parforhold og at han må se at få øjnene op for at han bifalder hendes opførsel ved at forholde sig passiv . 

Og bare det at han overnatter hos hende er så langt ude at jeg er helt harm på dine vegne Altså konen bor på samme vej som jer og så har han brug for at sove der??? Jeg  er målløs - 

jeg har også før sagt til ham jeg ikke kan se meningen i han skal sove der når vi bor max 12 huse væk fra hende af, og han næsten dagligt er ved hende alligevel..

er også skuffet over han bare tilllader hende og gøre det, var det omvendt havde jeg pakket alle mine ting og gået min vej, det vel sådan nogle ting man burde støtte sin partner i, han mener jeg bare skal glemme det, men har bare givet hende så mange chancen gennem vores forhold, hun har udsat både mig og min kæreste for mange ting, vil ta en alvorlig snak med ham når han kommer hjem igen..

Anmeld Citér

15. august 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Hold da op, der kan man da tale om moderbinding. Det er dah vis på tide at din mand bliver voksen. Hel og lykke med snakken

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Hold da op, der kan man da tale om moderbinding. Det er dah vis på tide at din mand bliver voksen. Hel og lykke med snakken

jah tak, føler lidt hun tror det er en konkorence vi køre om ham, synes det er rigtig træls det skal være sådan, han har jo valgt og skabe familie med mig, men føler konstant hun skal holde på ham ligemeget hvad, hun ser faktisk hellere hendes børnebørn blir delebørn end han ersammen med mig, ret ærgeligt hun kan ødelægge så meget, men ja håber snart han nu er klar til og sætte hende på plads i det mindste

Anmeld Citér

15. august 2015

Diosa85

Anonym skriver:

hej..

jeg har lige brug for lidt råd, bor sammen med min skønne kæreste jeg snart har været sammen med i 4 år, vi bor sammen har en dreng på 2 og jeg er gravid i 6 måned, igår var han ved sin mor som så ofte før, vi bor desværre på samme vej som hende, skrev og bad hende få ham til og ringe, han har pt ingen tlf selv, hvor hun så går helt amok sviner mig til, skriver han ikke gider tale med mig, jeg skal blive voksen osv, det er ikke første gang det sket og hun har før været grunden til vi har været hver til sit, er klar over hun ikke kan li mig og helst bare vil ha hendes søn for sig selv, så hun prøver ofte og overtale ham til og blive og overnatte osv på trods af hun pt ved jeg sygemeldt med bækkenløsning, og står alene med 2 børn har en fra tidligere forhold der er ved os hver anden weekend, nå men i nat kom han så ikke hjem og er fortsat ikke hjemme, er så skuffet over han bare tillader hende og svine mig til sige grimme ting om mig osv, han er desværre en stor mor dreng, men kan bare mærke på mig selv den her gang jeg har fået nok, jeg har overvejet og droppe alt kontakt med hende, hun blander sig i alt konstant osv, orker hende ikke mere, andre der har oplevet lignede og hvad gjorde i?

Min tanke er også - hvor pokker er din mand i det her? 

At din svigermor er sådan en strigle det er en ting. Men det er langt være at din mand tillader hende være sådan overfor dig. 

Var jeg dig havde jeg smidt ham ud. Kan han ikke cutte navlestrengen til sin mor så gad jeg ikke bruge tid på det. Så længe han lader stå til så er han medskyldig i tilsviningen af dig efter min mening. Og forstår ikke man vil være sammen med sådan en mand så. 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mami

Havde bedt ham flytte hjem til sin mor eller stå op for sine kæreste og mor til hans børn! 

Og jeg havde gået fuldstændig smadrende grassat hvis nogen havde skrevet sådan til mig! Farvel og tak søster lystig du kan komme tilbage når du kan tale ordentligt og vi kan behandle hinanden med respekt. 

Anmeld Citér

15. august 2015

Sprit25

Lyt til Mads og monopolet podcast. Det er et ligendd dilemma idag

Anmeld Citér

15. august 2015

alenemor42

I stedet for at rase på svigermor syntes jeg du skulle rase på din mand!

Han er problemet!  Han spiller efter mors pibe og du kan da være helt sikker på at svigermor ikke får sin Info fra fremmede. .. din mand sidder da his sin mor og giver præcis de historier hun vil høre så han ikke behøver at tage stilling til at skulle forsvare sin kone. 

Han ændrer det aldrig!... overvej kraftigt din fremtid sammen med ham. Han gror aldrig nosser nok til at sige fra, han trives i stor stil for han får da mors fulde opmærksomhed.

Anmeld Citér

15. august 2015

Sprit25

alenemor42 skriver:

I stedet for at rase på svigermor syntes jeg du skulle rase på din mand!

Han er problemet!  Han spiller efter mors pibe og du kan da være helt sikker på at svigermor ikke får sin Info fra fremmede. .. din mand sidder da his sin mor og giver præcis de historier hun vil høre så han ikke behøver at tage stilling til at skulle forsvare sin kone. 

Han ændrer det aldrig!... overvej kraftigt din fremtid sammen med ham. Han gror aldrig nosser nok til at sige fra, han trives i stor stil for han får da mors fulde opmærksomhed.

Ej men det ved du da ikke! 

Jeg tænker manden har et tæt forhold til sin mor hvilket da kun er godt. Ja for meget at han sover der men det er da måske en forklaring på! Og jeg synes kun det er godt han brokker sig til sin mor. I min optik smider man ikke bare et forhold væk på det grundlag! 

Til TS: snak med ham igen og som skrevet lyt til Mads pg monopolet posscast

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.