Dyne til tremmeseng??? What??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2015

GrønStjerne

Det lyder da også som en god ide til at tjene lidt ekstra hvis man kan få forældrene til at forstå at de BÅDE skal have en baby dyne, en barnevognsdyne, en junior dyne, en tremmesengsdyne osv osv.

Jeg vil være forhandler af baby-ting i mit næste liv

Vi har kun brugt baby dyner og derefter junior dyner hos os. Men det hjælper nok også at vi meget sjældent kommer i IKEA, så jeg var slet ikke klar over at de havde special-mål. Godt at vide inden jeg får slæbt sengetøj med hjem i nogle underlige mål...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Tiggi

Ikeas voksen sengetøj er fin normalstørrelse :-) har tidligere været mærkeligt, men er ved at være en del år tilbage :-)

Vi har da en Ikea tremmeseng og en normal babydyne (aldrig hørt om tremmesengsdyne og kommer ellers rimelig tit i Ikea) 

Regner med at vores datter skal have en juniordyne i julegave hvor hun er 10 måneder gammel :-) så må vi jo se hvornår den skal i brug. :-) 

Men vi har bare to babydyner så vi ikke hele tiden sku flytte mellem seng og barnevogn (den ene er så byttet ud med en voksi i barnevognen nu og jeg putter med den anden på sofaen;-) )

Anmeld Citér

10. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Jn81 skriver:

Er lige kommet hjem efter en tur i IKEA... Stod og så på dyne og pude betræk.... Der stod så... "Dyne og hovedpude betræk til tremmeseng"!! Skal man nu også have en dyne til tremmesengen? Synes det lød helt gaks... Den var lidt større (tror vi umiddelbart) end en baby dyne og mindre end junior dyne... Kunne "forstå" hvis det var til en kravlegård spm jo er lidt større og bredere end tremmesengen... Men vi lurede altså lidt min veninde og jeg... 

Jeg tænker at de måske har fået en henvendelse eller 2 over at deres dyne førhen hed babydyne (det kan jeg huske den hed da vi købte babyudstyr for 3år siden), men jo ikke er standard babydyne-mål, og derfor har de omdøbt den til et hjemmelavet ikea-navn en "tremmesengsdyne" findes så vidt jeg ved ikke andre steder end i ikea

Anmeld Citér

11. august 2015

lineog4

GrønStjerne skriver:

Det lyder da også som en god ide til at tjene lidt ekstra hvis man kan få forældrene til at forstå at de BÅDE skal have en baby dyne, en barnevognsdyne, en junior dyne, en tremmesengsdyne osv osv.

Jeg vil være forhandler af baby-ting i mit næste liv

Vi har kun brugt baby dyner og derefter junior dyner hos os. Men det hjælper nok også at vi meget sjældent kommer i IKEA, så jeg var slet ikke klar over at de havde special-mål. Godt at vide inden jeg får slæbt sengetøj med hjem i nogle underlige mål...

Det vil jeg også, prøv fx at se forskellen på prisen mellem øllebrødspulver til baby og bare øllebrødspulver hvor der ikke er skrevet baby på. Eller gravitamin og alm vitamin hvor er der samme mængde folsyre. Og jeg kunne blive ved. Tør man se igennem deres salgsteknikker og købe tilsvarende produkter uden der står baby eller gravid på så kan man spare mange penge. For ikke at tale om alle de unødvendige dimser og ting man kan købe så ens baby bliver en my klogere, hurtigere, roligere, smukkere mm

Anmeld Citér

11. august 2015

2721

Jn81 skriver:

Jeg må VIRKELIG have formuleret mig ikke særlig godt, kan jeg godt se...  Det je mener er, at jeg lurede lidt på at det hed til "tremmeseng" og ikke "bare" baby dyne og senere junior dyne... Jeg har ikke tænkt mig ikke at give dem dyne på!! 

Jeg forstår godt hvad du mener. IKEA har deres egne mål på dyner og hovedepuder og ligeså på deres dyner ect.

Der er ikke noget der hedder en tremmesengsdyne, det er bare en del af deres udstilling og salgsmetode. Baby dyne og senere junior dyne er helt perfekt

Anmeld Citér

11. august 2015

GrønStjerne

lineog4 skriver:

Det vil jeg også, prøv fx at se forskellen på prisen mellem øllebrødspulver til baby og bare øllebrødspulver hvor der ikke er skrevet baby på. Eller gravitamin og alm vitamin hvor er der samme mængde folsyre. Og jeg kunne blive ved. Tør man se igennem deres salgsteknikker og købe tilsvarende produkter uden der står baby eller gravid på så kan man spare mange penge. For ikke at tale om alle de unødvendige dimser og ting man kan købe så ens baby bliver en my klogere, hurtigere, roligere, smukkere mm

Ja det er vildt så meget man kan sætte prisen op ved at skrive baby på. For nogle år siden (2008 da min første datter blev født), var der lavet en test hvor nogen havde købt en alarm/walkie talkie til 200 kri Harald Nyborg, som virkede lige så godt som baby-alarmer til 1500 kr.

Skal have nr 3, og har endnu aldrig haft brug for baby alarm eller hoved-hale fad osv osv. Man skal godt nok have de økonomiske briller på når man går i Babysam mv hvis man ikke vil snydes så vandet driver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.