Dyne til tremmeseng??? What??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.437 visninger
35 svar
34 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2015

Jn81

Er lige kommet hjem efter en tur i IKEA... Stod og så på dyne og pude betræk.... Der stod så... "Dyne og hovedpude betræk til tremmeseng"!! Skal man nu også have en dyne til tremmesengen? Synes det lød helt gaks... Den var lidt større (tror vi umiddelbart) end en baby dyne og mindre end junior dyne... Kunne "forstå" hvis det var til en kravlegård spm jo er lidt større og bredere end tremmesengen... Men vi lurede altså lidt min veninde og jeg... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Mama85

Her er det en selvfølge at de får en dyne, selv i en tremmeseng, og vugge endda.

Anmeld Citér

10. august 2015

Anonym

Ikea har special mål....(tror det er for at indikere at den størrelse passer til deres tremmeseng) Så ja en babydyne eller junior dyne skal de selvfølgelig bruge os i tremmeseng ;-) 

Anmeld Citér

10. august 2015

Jn81

Mama85 skriver:

Her er det en selvfølge at de får en dyne, selv i en tremmeseng, og vugge endda.

Nu er det ikke fordi at jeg ikke havde tænkt mig at give dem dyne på i tremmesengen!! Selvfølgelig skal de da have dyne på!! 

mit spg drejer sig om, om det virkelig hedder "dyne til tremmeseng"... Troede det hed baby dyne og så kom junior dynen... 

Anmeld Citér

10. august 2015

Jn81

Anonym skriver:

Ikea har special mål....(tror det er for at indikere at den størrelse passer til deres tremmeseng) Så ja en babydyne eller junior dyne skal de selvfølgelig bruge os i tremmeseng ;-) 

Ja selvfølgelig skal de have dyne på  jeg troede bare at det hed baby dyne og så kom junior dynen... Vi prøvede at putte dynen ned i tremmesengen derinde og den er så "stor" at den går op af kanterne, nærmest som en sengerand agtigt... 

Anmeld Citér

10. august 2015

TNBC

Jn81 skriver:

Er lige kommet hjem efter en tur i IKEA... Stod og så på dyne og pude betræk.... Der stod så... "Dyne og hovedpude betræk til tremmeseng"!! Skal man nu også have en dyne til tremmesengen? Synes det lød helt gaks... Den var lidt større (tror vi umiddelbart) end en baby dyne og mindre end junior dyne... Kunne "forstå" hvis det var til en kravlegård spm jo er lidt større og bredere end tremmesengen... Men vi lurede altså lidt min veninde og jeg... 

Hvorfor ikke pude ogdyne i tremmeseng har de jo til de er 2-3år, nogle længre, andre mindre. når det er koldt, skal de vel også have noget at varme sig med. 

De har også dyne/tæppe på i vuggen. 

Anmeld Citér

10. august 2015

Jn81

Jn81 skriver:

Altså en speciel dyne til tremmeseng, en til liften, en til barnevogn osv....

Anmeld Citér

10. august 2015

Jn81

Yurie skriver:

Hvorfor ikke pude ogdyne i tremmeseng har de jo til de er 2-3år, nogle længre, andre mindre. når det er koldt, skal de vel også have noget at varme sig med. 

De har også dyne/tæppe på i vuggen. 

Jeg må VIRKELIG have formuleret mig ikke særlig godt, kan jeg godt se...  Det je mener er, at jeg lurede lidt på at det hed til "tremmeseng" og ikke "bare" baby dyne og senere junior dyne... Jeg har ikke tænkt mig ikke at give dem dyne på!! 

Anmeld Citér

10. august 2015

TNBC

10. august 2015

TNBC

Jeg må VIRKELIG have formuleret mig ikke særlig godt, kan jeg godt se...  Det je mener er, at jeg lurede lidt på at det hed til "tremmeseng" og ikke "bare" baby dyne og senere junior dyne... Jeg har ikke tænkt mig ikke at give dem dyne på!! 

Ja, det gjorde du.

Men nu det er smart nok at have en der går helt ud til siderne. Men det er vel også logisk nok, at der er en til når de er i vugge, tremmeseng, og junior seng.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.