Dyne til tremmeseng??? What??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2015

Jn81

FrkC skriver:

Måske, men jeg forstod alligevel hvad du mente  Jeg tror umiddelbart at grunden er, at IKEA (som en anden også skriver) har specialmål .. Hvis du køber dyne i en hvilken som helst anden (tror jeg da) butik hedder de netop bare babydyne og juniordyne .. Køber du en dyne i IKEA er det kun deres eget betræk der passer i målene .. Måske derfor de kalder dem 'dyne til tremmeseng' osv .. Ved det ikke, men det var min første indskydelse .. Det blev lidt rodet, men håber at det giver bare lidt mening 

Det giver helt klart mening og også det jeg er kommet frem til efter lidt tid  "problemet" er bare at jeg har forelsket mig lidt i deres nye baby serie "charmtroll" og der er sengetøjet kun til tremmesengs dynen... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Jn81

Mama85 skriver:

Ikea har svenske mål, og vi har danske, det giver sig selv 

Giver det sig selv? (Er godt klar over IKEA er svensk, men...) 

Anmeld Citér

10. august 2015

Mama85

Giver det sig selv? (Er godt klar over IKEA er svensk, men...) 

Ja, det gør det da. Du tror vel ikke at de laver deres tekstiler i alle tænkelige mål alt efter hvilken land de sælger dem i?

Anmeld Citér

10. august 2015

lineog4

Yurie skriver:

Jeg siger ikke noget om at du ikke vil give dem dyne på, jeg siger bare at det vel er logisk at der er en der passer til tremmesengen. Og også ganske smart. Men kun fra de er 12måneder, ikke lige så snart de kommer i tremmesengen.

En babydyne vil de jo vokse fra rimelig hurtigt, vil jeg tro.. Og som du selv siger, den til tremmesengen er mindre end en juniordyne.

Mine sov nu med babydune helt til de flyttede ud af tremmesengen og har heller aldrig hørt om en tremmesengsdyne

Anmeld Citér

10. august 2015

dpb

Mama85 skriver:

Ikea har svenske mål, og vi har danske, det giver sig selv 

Syntes faktisk ikke helt det giver sig selv da IKEA netop for nogle år tilbage begyndte at lave "voksenstr." sengetøjet om så det var alm. danske mål Og kan da se det stadig passer

Så er det jo ikke helt logisk at de fortsat kører skæve mål på baby fronten

Qnuz

Anmeld Citér

10. august 2015

Jn81

Mama85 skriver:

Ja, det gør det da. Du tror vel ikke at de laver deres tekstiler i alle tænkelige mål alt efter hvilken land de sælger dem i?

Nej lige netop.... Derfor at jeg ikke forstår det...  Graviditeten har nok sat sig på mere end bare hukommelsen her hos mig hi hi

Anmeld Citér

10. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Vi købte godt nok IKEA tremmeseng, men babydyne og juniordyne har vi købt i babysam - babydynen passer super i tremmesengen og min dreng er nu 13 mdr og han sover stadig med babydynen for jeg synes han drukner i juniordynen i tremmesengen - men IKEA har lidt skræve mål til børn helt enig 

Anmeld Citér

10. august 2015

Mama85

Jn81 skriver:

Nej lige netop.... Derfor at jeg ikke forstår det...  Graviditeten har nok sat sig på mere end bare hukommelsen her hos mig hi hi

Man må sige det ammehjerne er startet tidligt  væn dig til det, det varer et par år, Hihi..

Anmeld Citér

10. august 2015

Mama85

dpb skriver:

Syntes faktisk ikke helt det giver sig selv da IKEA netop for nogle år tilbage begyndte at lave "voksenstr." sengetøjet om så det var alm. danske mål Og kan da se det stadig passer

Så er det jo ikke helt logisk at de fortsat kører skæve mål på baby fronten

Qnuz

Jeg skal indrømme at jeg ikke er den fødte ikea-fan, men jeg har da været der, og kunne  på de ting jeg kiggede på at det ikke alm. Størrelser og ergo måtte det være svenske mål 

Anmeld Citér

10. august 2015

TNBC

lineog4 skriver:

Mine sov nu med babydune helt til de flyttede ud af tremmesengen og har heller aldrig hørt om en tremmesengsdyne

En babydyne synes jeg plejer at blive lille hurtig, men det må være forskelligt.

Men nu har jeg også lige været i et land, hvor børnene kun sove med tæppe(eller den lille gjorde, for den store havde ikke lært det, da hun var bange for at han tog det over hovedet)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.