Eksperthjælp: Fødselsdepression med 3 måneder gammel baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

loop

Vi har været ved lægen sammen tror desværre ikke jeg får mere ud af ham eller det ved jeg han stejler allerede og siger han ikke kan mere end han gør...

så må vi tage en alvorlig snak når vi er kommet igennem denne dumme dumme periode...

kan høre mange siger at de ikke husker det halve år som andet end sløret... Håber derfor på at mit også letter når hun er 1/2 år uhhhh der er længe til.....

Kunne lægen slet ikke hjælpe med at få sat ord på? Jeg mener, at lægen forklarer situationens alvor overfor din mand?

Har din mand nogensinde været der, når sundhedsplejersken er der? Hun skulle også gerne kunne hjælpe jer videre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Dixi

loop skriver:

Kunne lægen slet ikke hjælpe med at få sat ord på? Jeg mener, at lægen forklarer situationens alvor overfor din mand?

Har din mand nogensinde været der, når sundhedsplejersken er der? Hun skulle også gerne kunne hjælpe jer videre.

Jo i starten.

jeg vil prøve at foreslå ham at være der næste gang hun kommer. Så håber jeg hun kan få ham til at se det fra min side.

tror bare ikke han ved hvad han skal stille op han har så svært ved at jeg går og har kvalme og er træt hele tiden...

lægen er ved at udrede mig for hvad kvalmen er og de mener det er spiserørsbrok som jeg så måske skal opereres for...

Anmeld Citér

16. august 2015

tweety2060

Dixi skriver:

Åhhh det lyder også som en hård tid for dig...

du er også på den anden side nu kan jeg regne ud... 

Mine weekender er de væreste der vælter verden fuldstændig for mig��

Det var rigtig hårdt, bl.a fordi der gik så lang tid hvor jeg blev mere og mere deprimerede. 

Jeg ser mig selv som en zombie, alt er gråt og trist. Kunne ikke huske om vores dreng havde tisset, spist eller om det var tors eller fredag...

følte ingen glæde, græd hele tiden, tålte ikke støj, hyssede på datteren hele tiden. 

Mindfullness er godt. 

Har du noget du er rigtig glad fir? Finder glæde ved ' da du havde det godt?' 

Jeg fik at vide jeg skulle spise og drikke og sove/ hvile! Batteriet er lavt og skal genoplades..,

jeg skulle søge for migtid. Ro i hovedet- enten sov jeg eller gik for mig selv. 

Anmeld Citér

16. august 2015

Dixi

tweety2060 skriver:

Det var rigtig hårdt, bl.a fordi der gik så lang tid hvor jeg blev mere og mere deprimerede. 

Jeg ser mig selv som en zombie, alt er gråt og trist. Kunne ikke huske om vores dreng havde tisset, spist eller om det var tors eller fredag...

følte ingen glæde, græd hele tiden, tålte ikke støj, hyssede på datteren hele tiden. 

Mindfullness er godt. 

Har du noget du er rigtig glad fir? Finder glæde ved ' da du havde det godt?' 

Jeg fik at vide jeg skulle spise og drikke og sove/ hvile! Batteriet er lavt og skal genoplades..,

jeg skulle søge for migtid. Ro i hovedet- enten sov jeg eller gik for mig selv. 

Det beskriver mig ret godt det der.

jeg bruger også mindfullness og så bruger jeg en anden app der skulle styrke ens selvværd og give en energi.

jeg går ture i skoven hver dag og prøver at komme udenfor men det er godt nok svært når man bare intet orker...

slet ikke de dage hvor kvalmen er konstant så man ikke får spist nok....

er glad for alle jer der skriver og hjælper det er så dejligt...

Anmeld Citér

17. august 2015

loop

Dixi skriver:

Jo i starten.

jeg vil prøve at foreslå ham at være der næste gang hun kommer. Så håber jeg hun kan få ham til at se det fra min side.

tror bare ikke han ved hvad han skal stille op han har så svært ved at jeg går og har kvalme og er træt hele tiden...

lægen er ved at udrede mig for hvad kvalmen er og de mener det er spiserørsbrok som jeg så måske skal opereres for...

Nu er jeg nødt til at spørge helt banalt. Har du testet for en ny graviditet? 

Anmeld Citér

17. august 2015

Dixi

loop skriver:

Nu er jeg nødt til at spørge helt banalt. Har du testet for en ny graviditet? 

Ja det har jeg. Det er jeg ikke...

Anmeld Citér

17. august 2015

loop

Dixi skriver:

Ja det har jeg. Det er jeg ikke...

Nå det er godt, at det er afklaret. Det var også så oplagt, så tænkte nok du havde testet. Men, ja, jeg ville lige spørge

Anmeld Citér

17. august 2015

Dixi

loop skriver:

Nå det er godt, at det er afklaret. Det var også så oplagt, så tænkte nok du havde testet. Men, ja, jeg ville lige spørge

Jeg har nu også passet meget på med det punkt.... Det ville jo simpelthen være forfærdeligt hvis det skete nu....

Anmeld Citér

17. august 2015

loop

Dixi skriver:

Jeg har nu også passet meget på med det punkt.... Det ville jo simpelthen være forfærdeligt hvis det skete nu....

Ja det kan jeg godt sætte mig ind i, jeg har heller ikke plads til et barn mere i mit liv.

Har i så snakket om, hvad i gør, hvis du bliver uplanlagt gravid? Det ville jeg selv, have brug for var italesat, så det ikke kom som et ekstra slag oveni de andre udfordringer(jeg håber du forstpr hvad jeg mener, det er lidt svært at veskrive, uden at skrive en hel roman).

Anmeld Citér

17. august 2015

Dixi

loop skriver:

Ja det kan jeg godt sætte mig ind i, jeg har heller ikke plads til et barn mere i mit liv.

Har i så snakket om, hvad i gør, hvis du bliver uplanlagt gravid? Det ville jeg selv, have brug for var italesat, så det ikke kom som et ekstra slag oveni de andre udfordringer(jeg håber du forstpr hvad jeg mener, det er lidt svært at veskrive, uden at skrive en hel roman).

Ja så er det uden tvivl en abort men det sker ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.