barn i vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2015

MysteriousAngel

Ja jeg synes ikke at det er noget stort problem. Kan slet ikke se hvorfor folk er så forargede.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

FruStolpe

Ville i synes det var sjovt at se et billede af en 2årig dreng i en vaskemaskine? Ikke tændt, han selv var kravlet derind.

Hun siger at den ikke var lukket og ikke sat til og at det bare var for sjov.

Jeg ville synes det var sødt  

Og jeg ville da også tage et billede af det, men jeg ville også huske mig selv på at lukke ud til vaskemaskinen næste gang. 

Forarge mig kan det på ingen måde,  en vaskemaskine starter ikke sig selv.... 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Elgaard73

Det kan virkelig ikke forarge mig.

Selvfølgelig skal man så vidt muligt lærer børn, at vaskemaskinen ikke er en legeplads, men herregud...Hvad er det lige at der er så forkasteligt ved det? Hvad er det der kan gå så grueligt galt?

En vaskemaskine starter vel ikke sig selv. Og det med at komme til at lukke lågen ved et uheld...den forstår jeg ikke lige.. Så må man godt nok være en distræt forælder, eller også har man da en enorm stor vaskemaskine. Da vores dreng var 2 (og ganske normal størrelse), ville jeg ikke have kunnet lukket lågen, med ham indeni, uden at skulle have moslet godt på. Og skulle jeg mod alle odds alligevel få lågen lukket, så ville jeg da ret hurtigt opdage at han var væk. Man slipper vel normalvis kun sådan en størrelse af syne i nogle få minutter af gangen.

De eneste gange jeg har hørt om tragiske udfald med børn/vaskemaskiner, er når en eller anden psykopat voksen helt bevidst har puttet barnet deri og tændt.

Anmeld Citér

23. juli 2015

modesty

Ville i synes det var sjovt at se et billede af en 2årig dreng i en vaskemaskine? Ikke tændt, han selv var kravlet derind.

Hun siger at den ikke var lukket og ikke sat til og at det bare var for sjov.

Det kan jeg virkelig ikke se noget som helst problem i.

EDIT: Okay, nu har jeg set billedet. Kan godt se at det ser lidt voldsomt ud fordi hun har lukket lågen til, og at det måske umiddelbart kunne føre til negative reaktioner fra folk. Men helt ærligt. Så er det altså heller ikke værre. Der er en milliard ting i verden jeg hellere ville blive forarget over hvis det endelig skulle være.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.