barn i vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2015

Sprit25

Jeg skrev først Down senere. Jeg skrev det præcis ikke i starten, på grund af det der.

Det er der står i artiklen, 2årig med Downs.

Min pointe er foragelsen burde være lige stor om det var et barn uden downs tvivler på det var blevet en sag hvis det var et raskt barn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Min pointe er foragelsen burde være lige stor om det var et barn uden downs tvivler på det var blevet en sag hvis det var et raskt barn

Har jeg sagt at den ikke er?

Anmeld Citér

22. juli 2015

Sprit25

Yurie skriver:

Har jeg sagt at den ikke er?

Nej, det har du ikke. Men du spurgte jo hvad vi tænkte og jeg svarede

Anmeld Citér

22. juli 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Nej, det har du ikke. Men du spurgte jo hvad vi tænkte og jeg svarede

Hvorfor skal du så nævne forskellen på om drengen har Down eller ej?

Så kan du vel bare sige, at det er lige meget om drengen har det ene eller andet?

Anmeld Citér

22. juli 2015

Sprit25

Yurie skriver:

Hvorfor skal du så nævne forskellen på om drengen har Down eller ej?

Så kan du vel bare sige, at det er lige meget om drengen har det ene eller andet?

Fordi mit indtryk udfra artikler jeg læst at det er det folk hænger sig i. Ellers ville det jo heller ikke blive nævnt i overskriften. 

Men uanset hvad synes jeg det er fuldstændig ligegyldigt og tænker han ikke har taget skade. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Fordi mit indtryk udfra artikler jeg læst at det er det folk hænger sig i. Ellers ville det jo heller ikke blive nævnt i overskriften. 

Men uanset hvad synes jeg det er fuldstændig ligegyldigt og tænker han ikke har taget skade. 

Ja, fordi der måske er en grund til det.

Han har en facination(staves?) men at kravle ind i vaskemaskiner, og som Carina siger, så på grund af hans Downs, kan han have svære ved at forstå faren i det, så synes jeg sku ikke det er skide smart, at lære at ham at det er ok at kravle ind i den, bare fordi det er sjovt. Så gør han det igen, måske næste gang lægger de ikke mærke til at han er derinde, og den bliver lukket, og hvad så??

Og jeg skrev ikke Downs i mit startindlæg, for at høre hvad i mener om at have taget billede af en dreng i vaskemaskine, efter jeg tit har hørt om ulykker i dem, og når folk så tager billeder for sjov.

Anmeld Citér

22. juli 2015

Sprit25

Yurie skriver:

Ja, fordi der måske er en grund til det.

Han har en facination(staves?) men at kravle ind i vaskemaskiner, og som Carina siger, så på grund af hans Downs, kan han have svære ved at forstå faren i det, så synes jeg sku ikke det er skide smart, at lære at ham at det er ok at kravle ind i den, bare fordi det er sjovt. Så gør han det igen, måske næste gang lægger de ikke mærke til at han er derinde, og den bliver lukket, og hvad så??

Og jeg skrev ikke Downs i mit startindlæg, for at høre hvad i mener om at have taget billede af en dreng i vaskemaskine, efter jeg tit har hørt om ulykker i dem, og når folk så tager billeder for sjov.

Også er det bare jeg tvivler på halvdelen af dem der er foraget også ville være det hvis han var rask 

og jeg har nok lidt mere tiltro til børn med downs så fordi jeg tror nu på man kunne lære ham man ikke må. Ellers må der jo børnesikring på. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kan så ikke lide at låget næsten er lukket i. Jeg ved godt, at der er en hånd der holder..... Men nej jeg synes ikke billedet er sjovt..

først tænkte jeg herre Gud. Det går nok. Han har haft det sjovt, men så så jeg billedet... 

Anmeld Citér

22. juli 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Også er det bare jeg tvivler på halvdelen af dem der er foraget også ville være det hvis han var rask 

og jeg har nok lidt mere tiltro til børn med downs så fordi jeg tror nu på man kunne lære ham man ikke må. Ellers må der jo børnesikring på. 

Det tvivler jeg ikke på..

Jeg tror ikke det var hans hjem.

Men du lære ham jo ikke at han ikke må, ved at tage billeder og grine af det, så tror han jo at det er ok.

ville det så også have været ok, hvis det var ovnen, fordi den ikke lige var sat til eller hvis de havde lagt ham derned eller sagt; Ja, kravl derind.

Der er børn der er kravlet ind i ting, døren er blevet lukket, de har selv lukket det, glemt(ikke kunne finde dem) og døde af det, så synes ikke man skal tage sådan nogle billeder og grine af det, om barnet er rask eller har en sygdom.

Anmeld Citér

22. juli 2015

Sprit25

Yurie skriver:

Det tvivler jeg ikke på..

Jeg tror ikke det var hans hjem.

Men du lære ham jo ikke at han ikke må, ved at tage billeder og grine af det, så tror han jo at det er ok.

ville det så også have været ok, hvis det var ovnen, fordi den ikke lige var sat til eller hvis de havde lagt ham derned eller sagt; Ja, kravl derind.

Der er børn der er kravlet ind i ting, døren er blevet lukket, de har selv lukket det, glemt(ikke kunne finde dem) og døde af det, så synes ikke man skal tage sådan nogle billeder og grine af det, om barnet er rask eller har en sygdom.

Igen det kan ikke få mit pis i kog 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.