barn i vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2015

TNBC

Saphiira skriver:

Jeg kan så ikke lide at låget næsten er lukket i. Jeg ved godt, at der er en hånd der holder..... Men nej jeg synes ikke billedet er sjovt..

først tænkte jeg herre Gud. Det går nok. Han har haft det sjovt, men så så jeg billedet... 

Som sagt, er det ikke også at lære ham at det er ok at kravle ind i vaskemaskinen.

Hvad hvis en dag, han kravler ind og døren bliver lukket uden at man ser han er derinde?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Yurie skriver:

Som sagt, er det ikke også at lære ham at det er ok at kravle ind i vaskemaskinen.

Hvad hvis en dag, han kravler ind og døren bliver lukket uden at man ser han er derinde?

I bund og grund jo. Hun har jo givet ham lov til at kravle derind, og har taget billede af det. Det er i hvert fald vigtigt at lære ham, det IKKE er ok at kravle ind i den nu....

Anmeld Citér

22. juli 2015

TNBC

Saphiira skriver:

I bund og grund jo. Hun har jo givet ham lov til at kravle derind, og har taget billede af det. Det er i hvert fald vigtigt at lære ham, det IKKE er ok at kravle ind i den nu....

Jeg tror selv han er kravlet derind og så har hun taget billede, fordi det er sjovt. Han kan åbenbart godt li at kravle ind i dem. Ved godt at det sjældent sker, men man frygter jo at det værste sker. Især hvis de er ligeglade med at han gør det.

Anmeld Citér

22. juli 2015

Bshizzle

En vaskemaskine er ikke et stykke legetøj... 

Ergo.. Så burde et barn SLET ikke lege inden i sådan en! 

Jeg har faktisk engang blevet rigtig gal på min gamle venindes søn, da han syntes det var morsomt at prøve at kravle ind i hendes vaskemaskine.. Og at hun så syntes det var morsomt! (Den var sat til med strøm..!)

Jeg åbnede munden og sagde min mening og bad drengen finde på noget andet at lege med. 

- Ja, jeg er ærlig da jeg ik fandt det morsomt at både Mor og Søn syntes det var sjovt!. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Yurie skriver:

Jeg tror selv han er kravlet derind og så har hun taget billede, fordi det er sjovt. Han kan åbenbart godt li at kravle ind i dem. Ved godt at det sjældent sker, men man frygter jo at det værste sker. Især hvis de er ligeglade med at han gør det.

Netop. Det får dog ikke mit pis i kog, men får ondt i maven af at se billedet...

Man må håbe de lærer ham at det ikke er okay..

Anmeld Citér

22. juli 2015

TNBC

Bshizzle skriver:

En vaskemaskine er ikke et stykke legetøj... 

Ergo.. Så burde et barn SLET ikke lege inden i sådan en! 

Jeg har faktisk engang blevet rigtig gal på min gamle venindes søn, da han syntes det var morsomt at prøve at kravle ind i hendes vaskemaskine.. Og at hun så syntes det var morsomt! (Den var sat til med strøm..!)

Jeg åbnede munden og sagde min mening og bad drengen finde på noget andet at lege med. 

- Ja, jeg er ærlig da jeg ik fandt det morsomt at både Mor og Søn syntes det var sjovt!. 

Det er den nemlig ikke.. Fair nok at de trykker på knapper.. Men de sku ikke kravle ind i den. Man lader jo heller ikke børn kravle ind i ovnen, eller andet..

Kan ikke forstå at man kan tage så let på. Et splitsekund og det kan gå galt.

Anmeld Citér

22. juli 2015

bøllen

Yurie skriver:

Ville i synes det var sjovt at se et billede af en 2årig dreng i en vaskemaskine? Ikke tændt, han selv var kravlet derind.

Hun siger at den ikke var lukket og ikke sat til og at det bare var for sjov.

Nej 

Anmeld Citér

22. juli 2015

God-mor

Yurie skriver:

Ville i synes det var sjovt at se et billede af en 2årig dreng i en vaskemaskine? Ikke tændt, han selv var kravlet derind.

Syntes ikke det er sjovt, men det kan ikke få mit pis i kog. Selvfølgelig skal man lærer sine børn at det ikke er legetøj, men syntes nu det er ret uskyldigt. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Mami

Kan slet ikke få mit pis i kog. 

Det er bare leg og sjov  

Anmeld Citér

22. juli 2015

moaren

Yurie skriver:

Sjovt...næ, men "forfærdentligt/skrækkeligt/osv" det syntes jeg altså ikke det er. Selvfølgelig skal knægten ikke kravle ind i vaskemaskinen, ovnen eller tørretumbleren, det siger sig selv, men så er det vist heller ikke værre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.