barn i vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
33 svar
67 synes godt om
22. juli 2015

TNBC

Ville i synes det var sjovt at se et billede af en 2årig dreng i en vaskemaskine? Ikke tændt, han selv var kravlet derind.

Hun siger at den ikke var lukket og ikke sat til og at det bare var for sjov.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

22. juli 2015

esioul

Yurie skriver:

Ville i synes det var sjovt at se et billede af en 2årig dreng i en vaskemaskine? Ikke tændt, han selv var kravlet derind.

Hun siger at den ikke var lukket og ikke sat til og at det bare var for sjov.

Nej, for barnet kan jo kravle derind på et andet tidspunkt. Han aner ikke hvornår den er koblet til og fra. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

TNBC

esioul skriver:

Nej, for barnet kan jo kravle derind på et andet tidspunkt. Han aner ikke hvornår den er koblet til og fra. 

Det var også min tanke, fordi han har et eller andet med vaskemaskiner.. Og han har Downs.

Anmeld Citér

22. juli 2015

Carina:-)

Nej 

Børn skal ikke lære at det er sjovt at kravle ind i vaskemaskiner ,køleskabe osv - det er jo farligt den dag der ikke er en voksen til stede. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg synes det afhænger meget af konteksten.  Og egentlig nok også af hvem der har tager billedet  

Men min første indskydelse er at jeg nok ikke ville synes at det var sjovt.

Anmeld Citér

22. juli 2015

Sprit25

Det der pisser mig af er den der: åh han har downs. Det er sgu da skide ligemeget! Ville du ikke også blive foraget hvis han var "normal"? 

Helt ærligt så bliver jeg ikke sur over det

Anmeld Citér

22. juli 2015

Carina:-)

Sprit25 skriver:

Det der pisser mig af er den der: åh han har downs. Det er sgu da skide ligemeget! Ville du ikke også blive foraget hvis han var "normal"? 

Tror at det Yurie mener er at fordi han har downs så har han ikke den samme fornemmelse for hvad der kan være en farlig situation og den dag han er stor nok til at kunne lukke lågen og sætte den til kan det gå rigtigt galt -Netop fordi han ikke vokser med opgaven som "normale" børn .

Anmeld Citér

22. juli 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Jeg skrev først Down senere. Jeg skrev det præcis ikke i starten, på grund af det der.

Det er der står i artiklen, 2årig med Downs.

Anmeld Citér

22. juli 2015

TNBC

AnjaHM skriver:

Jeg synes det afhænger meget af konteksten.  Og egentlig nok også af hvem der har tager billedet  

Men min første indskydelse er at jeg nok ikke ville synes at det var sjovt.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3170478/Mother-posts-Facebook-picture-2-year-old-boy-s-syndrome-inside-washing-machine-says-laugh.html

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.